

G7 je dugačak 4892 mm, širok 1925 mm, visok 1655 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2890 mm. Točkovi su od 18 do 20 inča.

U zavisnosti od verzije, težina vozila se kreće od 2085 kg do 2160 kg.

Enterijer je elegantno minimalistički dizajniran i sadrži grejani volan sa dva kraka i displej od 15,6 inča. Potonji služi i kao digitalna instrument tabla i kao info-zabavni sistem.

Tu su i masivni panoramski stakleni krov, audio sistem sa 20 zvučnika, digitalni retrovizor, difuzor mirisa, ambijentalno osvetljenje sa 256 boja i 39 pregrada za odlaganje stvari.

G7 ima kapacitet prtljažnika između 819 i 2.277 litara.
Dostupne su tri različite verzije, i to 602 Long Battery Life Max, 702 Ultra-Long Battery Life Max i 702 Ultra. Brojke se odnose na domet (po CLTC normama), od 602 km i 702 km.

Sve G7 modele pokreće pozadi postavljeni elektromotor sa 218 kW/296 KS i 450 Nm obrtnog momenta. Ovo omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,5 ili 6,6 sekundi, u zavisnosti od konfiguracije. Krosover takođe ima maksimalnu brzinu od 202 km/h. Punjenje će biti relativno brzo zahvaljujući mogućnosti brzog DC punjenja od 451 kW. To omogućava krosoveru da dostigne domet od 436 km za samo 10 minuta. Za dodatna dva minuta, baterija može da se napuni sa 10% na 80%.

Cene u Kini kreću od 195.800 juana (23.195 evra).
Ivan Mitić – Autoblog.rs