
U pitanju je vozilo dužine samo 3395 mm, širine 1475 mm, visine 1675 mm i sa međuosovinskim rastojanjem od 2520 mm.

Kao i ranije, za pogon se brine trocilindrični benzinac od samo 660 kubika, pri čemu su dostupne verzije sa 43 kW/58KS i 47 kW/64KS. Jedini menjač u ponudi je CVT, a treba napomenuti da je kod nekih verzija na raspolaganju i pogon na sva četiri točka.

Skuplja verzija N-WGN Custom se od standardne razlikuje po doteranom prednjem delu (drugačija maska, svetla, branik), novim točkovima i bogatijoj opremi.

Što se unutrašnjosti tiče, volan sada ima dvokraki dizajn umesto trokrakog. Umesto analognih instrumenata, ugrađen je ekran od 7 inča. Kao i ranije, multimedijalni sistem se dodatno naplaćuje. Bezbednost je takođe poboljšana. Standardni model sada pored zadnjih ima i prednje parking senzore, a sistem automatskog kočenja je nadograđen.

N-WGN u opremi ima i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, sistem detekcije pešaka i biciklista, adaptivni tempomat i sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci.
Takođe, proširena je i paleta raspoloživih boja, uz više dvobojnih kombinacija.

Standardna Honda N-VGN u Japanu počinje od 1.576.300 jena (9.010 evra), dok N-WGN Castom kreće od 1.794.100 jena (10.255 evra).
Ivan Mitić – Autoblog.rs