

Njegova šasija integriše komponente vešanja iz Civica Type R, adaptivne amortizere i najnoviji sistem za pomoć pri upravljanju Agile Handling Assist za oštru dinamiku i stabilnost pri velikim brzinama.

Unutra, kokpit daje prioritet vidljivosti i kontroli. Digitalni klaster od 10,2 inča, ekran osetljiv na dodir od 9 inča sa bežičnim Apple CarPlay/Android Auto-om i Bose audio sistem sa 8 zvučnika pružaju moderno okruženje fokusirano na vozača.

Honda S+ Šhift simulira brze promene brzina kroz virtuelnu kontrolu sa osam brzina, ručice na volanu i aktivnu kontrolu zvuka.

Potpuno hibridni sistem uparuje 2,0 litarski motor sa dva elektromotora za ukupno 184 KS (135 kW), visoku efikasnost i prefinjen rad. Četiri moguća režima vožnje (Comfort, GT, Sport, Individual) podešavaju pogonski sklop, upravljanje i ponašanje vešanja. Takođe, Multilink vešanje obezbeđuje udobnost uz sportsko upravljanje.
Unutrašnjost prima četiri osobe, dok je kapacitet prtljažnika 663 litra.
Dostupne boje uključuju Moonlit White Pearl, Meteoroid Grey Metallic, Crystal Black Pearl i Racing Blue Pearl.

Bezbednost je takođe visok prioritet, a najnoviji Honda SENSING sistem je pažljivo podešen kako bi pružio poboljšanu podršku vozaču. Pored toga, adaptivni tempomat i sistem pomoći za održavanje trake pažljivo su rekalibrisani da bi odgovarali dinamičnijem karakteru modela.
Piredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs