
Najnovija generacija usvaja čvršći, dinamičniji dizajn, ali deli veći deo konstrukcije sa Mitsubishi Tritonom. Ipak, sa doteranim stajlingom prednjeg i zadnjeg dela Nissan ima za cilj da je odvoji od svog Mitsubishi rođaka, a da istovremeno ojača svoju poziciju u uvek konkurentnoj klasi pikapa srednje veličine.

Od podešenog vešanja od strane Premcara do naprednih sistema pogona na sva četiri točka i ogromne vučne snage, ova Navara je napravljena da naporan rad, a da se i dalje oseća udobno svaki dan.

Novu Navaru odlikuju 2,4 litarski turbo-dizel motor sa 150 kW/204 KS i 470 Nm obrtnog momenta (uz potrošnju od 7,7 l/100 km), šestostepeni automatski menjač sa širokim prenosnim odnosom, nosivost od 950 do 1047 kg, kao i vučna snaga od 3.500 kilograma.
Ističe se i smelim novim dizajnom sa V maskom, modernim C-oblikovanim farovima i izdržljivim PRO 4X stilskim paketom sa crnim točkovima, terenskim gumama i Lava crvenim detaljima.

U opremi se nalaze i 9-inčni infotejnment sistem, bežični Apple CarPlay i Android Auto, bežično punjenje, 7-inčni ekran za vozača i MyNISSAN Navara Connected Car Service.

Standardna lista bezbednosnih sistema uključuje osam vazdušnih jastuka, monitor sa pogledom od 360° i dugačku listu naprednih sistema za pomoć vozaču kao što su pomoć u vožnji u saobraćajnoj traci, upozorenje na mrtvi ugao, upozorenje na poprečni saobraćaj ispred i pozadi, adaptivni tempomat, inteligentni limiter brzine i još mnogo toga.

Sem toga, tu su i pogon na sva četiri točka, elektronska blokada zadnjeg diferencijala, kao i sedam terenskih režima koji omogućavaju vozaču da prilagodi pikap za šljunak, blato, pesak, kamen i svakodnevnu vožnju.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs