
Paket podrazumijeva karbonski aerodinamični aero body kit s velikim zadnjim krilom u stilu Porschea 911 GT3, masivnim spliterom, bočnim pragovima i produženim difuzorom.

Veliko zadnje karbonsko krilo, koje se takođe može naručiti zasebno, ima dvoslojni dizajn i podesivo je u tri položaja, 8, 0 i minus 8 stepeni. Zavisno o uglu nagiba, krilo stvara downforce od 265 do 305 kilograma pri brzini od 257 km/h. Deflektor ugrađen na dnu automobila dodaje još 16 kilograma downforcea pri maksimalnoj brzini, navodi Klix.ba.

Pored aerodinamičkih elemenata, paket takođe sadrži kovane felne od 20 inča s 12 krakova, koje su dostupne u crnoj ili beloj boji, a koje su lakše za 1,5 kilograma u odnosu na standardne. Vlasnici automobila mogu dodati i trkačke pruge, Sabelt traku za vuču, karbonske ratkape i crne šrafe za felne.

Promene u unutrašnjosti uključuju upravljač obložen Pasubio kožom, naslone za ruke od antilopa, karbonske štitnike za pragove vrata i brendirane podne prostirke N Performance. Kompanija takođe nudi Ferodo kočione pločice dizajnirane za gradske i trkačke uslove.

Hyundai Ioniq 6 N je opremljen s dva elektromotora ukupne snage 641 KS i obrtnog momenta od 770 Nm, što mu omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,2 sekunde. Poput N-serije, električni automobil može da simulira menjanje brzina i zvuk izduvnog sistema, a ima i N Drift mod.
Kompletan aerodinamički paket košta 11 miliona vona (oko 6.480 evra), dok cena zadnjeg krila iznosi 4,9 miliona vona (2.886 evra). Paket je trenutno dostupan u Južnoj Koreji, a kasnije će stići i na druga tržišta.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Hyundai