home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Izvor : www.blic.co.yu

Pre nego što neko pomisli da je Honda promašila temu, treba reći da je ovo automobil koji je apsolutno u trendu. Većina kupaca ne želi da se zbog pogona na sva četiri točka, visokog rastojanja od tla i masivne karoserije odrekne visokih performansi i limuzinskog luksuza. Vodeći proizvođači zato su kreirali čitav serijal takozvanih urbanih terenaca. „Hondin“ adut je tipičan primer kategorije. Iako nema cevasti odbijač u „nosu“, ni rezervni točak na petim vratima - dizajnom asocira na terenac. Štaviše, i ril-tajm 4WD pogon može lako da se izbori s klizavom podlogom (led, blato...), ali CR-V više od toga ne može. Preskakanje jendeka i drugih ozbiljnijih prepreka van asfalta ograničeno je brojnim detaljima, među kojima su najviše na udaru usmerivači vazduha ispod branika.
Prenos je standardno na prednjim točkovima a kada vozilo pokaže tendenciju proklizavanja obrtni moment se prebacuje i na zadnji par. Kompletna operacija odvija se automatski, što maksimalno relaksira vozača i omogućava mu da se koncentriše na put. Rekreativci i avanturisti, koji vole da zađu dublje u prirodu, verovatno će ostati razočarani prohodnošću, ali najveći broj kupaca biće oduševljen „hondom CR-V“ jer je na asfaltu superiorna u odnosu na direktne konkurente.

SPORTSKE KARAKTERISTIKE

Ova kategorija automobila naziva se sportsko-rekreativnom (SUV). Sportska strana ne odnosi se na performanse već na of-roud mogućnosti. Kod CRV-a je to, međutim, obrnuto. Njegov sportski karakter upravo proističe iz performansi na asfaltu. Iako turbo dizel od 2,2 litra ne puca od snage (140 KS) uz pomoć odličnog šestostepenog menjača, prilično direktnog upravljača i izuzetnog sistema oslanjanja sposoban je da se upusti u trku i s daleko jačim vozilima. Automobil je izuzetno stabilan, lako se kontroliše a, uprkos svemu, nije neudoban. Naprotiv, ni nakon velikog broja kilometara nećete osetiti zamor. Enterijer verzije „egzekjutiv“ (vrh ponude), pri tom, nudi udobna, kožom obložena sedišta s naglašenim bočnim stranama i niz fensi detalja koja značajno unapređuju boravak u CR-V-u. Izdvojićemo dvostruki panoramski krov sa zastorima, odličan audio sistem sa sedam zvučnika, parking senzore napred i nazad, automatsko pranje prednjih svetala, automatsko aktiviranje brisača...

KRAĆI A VEĆI

Karoserija je mimo opšteprihvaćenog trenda rasta - skraćena za 105 milimetara, u odnosu na prethodni model „honde RC-V“. Neznatno je sasečen i međuosovinski razmak (-10 mm), ali se to nije negativno odrazilo na enterijer. Naprotiv, nova generacija nudi više unutrašnjeg prostora, što zbog kraćeg „nosa“, što zbog postavljanja rezervnog točka ispod vozila, što zbog proširenja karoserija za 35 mm. „Honda“ nije odolela izazovu, pa je ponudila svoje viđenje organizacije prtljažnog prostora. „Gepek“ je horizontalno podeljen na dva dela (na visini od 330 milimetara). Time se olakšava pakovanje kofera i lakše manipuliše s njima, a ako se ukaže potreba za transportom kabastijih predmeta masivna polica se lako skida i spušta na dno prtljažnika čija je osnovna zapremina čak 556 litara! Tu su, naravno, i uobičajene mogućnosti delimičnog ili potpunog obaranja naslona, čime može da se dobije skoro dvostruko veći prostor za stvari.
Neizbežna tema je i cena. „Egzekjutiv“ s doplatom za metalik boju košta bezmalo 40.000 evra (s uračunatim PDV-om). To nije mala suma, a kome kožne presvlake i drugi luksuzni detalji nisu neophodni može da dođe do solidno opremljene verzije (DE S&L Pack) i za manje od 35.000. Benzinac s dvolitarskim motorom još je jeftiniji i startuje od 30.621.

CENA I OPREMA TEST VOZILA :

Honda CR-V 2.2 iCTDi Executive: ABS, EBD, BAS, VSA, TSA, osam vazdušnih jastuka, automatski klima-uređaj s dve zone, radio-CD sa sedam zvučnika i komandama na upravljaču, centralno zaključavanje s daljinskom komandom, elektropodesiva i grejana spoljna ogledala s mogućnošću preklapanja, elektropodizači prozora u svim vratima, panoramski krov, alarm, upravljač presvučen kožom, svetla za maglu napred i nazad, parking senzori napred i nazad, ksenonska svetla s automatskim aktiviranjem i uređajem za pranje, kožna sedišta (prednja s grejačima, vozačko elektropodesivo), senzor za kišu, zatamnjena stakla u zadnjem delu, aluminijumski naplaci, metalik boja (+600E)... Cena vozila s uračunatim PDV-om je 39.245 evra.


Autor : Aleksandar Andrić



čitanja : 3007



Komentari

Poštovani g-dine Andriću,

Povodom Vašeg teksta o Hondi CR-V 2.2 5D DE Executive, potkrala se jedna mala greška, a to je cena. Naime, Delta Automoto kao zastupnik Honde ne naplaćuje metalik boju, nego je dodeljujemo kao gratis! Tako da je cena modela CR-V 2.2 Executive 38.645 Eura (sa metalik bojom), a ne 39.245 Eura.
Gratis metalik boju dajemo za čitavu gamu vozila HONDA (Jazz, Civic, Accord, Legend i CR-V).
S'poštovanjem,
Boris Damjanovski
Prodaja vozila HONDA

Autor Boris Damjanovski 19 Nov 2007, 11:21