Chery Ego na testu "Kurira"

Preuzeto sa : Kurir-info.rs
"Čeri ego" srpskim kupcima nudi najduži spisak opreme za 7.490 evra.
„Kinez“ je konačno na testu Kurira. Na beogradskim ulicama ovih dana
privlači veću pažnju nego „ferari“. Brzo smo se navikli da odmah po parkiranju
počinjemo da odgovaramo na brojna pitanja prolaznika.
Sunce obasjava jutro kineske auto-planete. Primenjen je stari recept, gomila
opreme, niska cena, zapadna tehnika i italijanski dizajn. Rođen je „čeri ego“.
Oblikovan je u italijanskom studiju za dizajn „Bertone“. Skladne linije,
stilizovana zadnja svetlosna grupa i povišen krov postavljaju „ega“ rame uz
rame s konkurencijom iz A segmenta.
Prvi utisak u kabini veoma je pozitivan. Prednja konzola daje subjektivan
utisak dubine. Instrument tabla svetli prijatnom plavom bojom. Tu je je držač
za čaše, a stilizovane su kvake vrata, pepeljara, ručica kočnice... Iako je sve
pomalo kičasto, ambijent u vožnji je prijatan.
Pod haubom je 1,3 litarski agregat urađen u saradnji sa austrijskom firmom AVL.
Ima 83 konjske snage i obezbeđuje solidna ubrzanja za maleni automobil (1.040
kg). Već prilikom puštanja kvačila on pokazuje snagu i raspoložene „konje“ za
vuču. Čak je i menjač urađen u tzv. „klik-klak“ tehnologiji, precizan je, mada
ne može da se poredi sa nemačkim.
Iako maleni, „ego“ se ne plaši krivine. Čvrsto oslanjanje garantuje odličnu
stabilnost u svakom zavoju. S druge strane, ceh je plaćen kod udobnosti. „Ego“
verno „prijavljuje“ većinu izbočina na asfaltu, mada se u tom smislu ne
razlikuje od konkurencije u klasi.
Kinezi su pre lansiranja sproveli obimne testove kako bi se svaki deo tehnike i
mehanike doveo u red. „Ego“ je morao da „pobedi“ čak 30 zahtevnih
sertifikovanih testova, i između kojih je prevalio oko 200.000 km pri velikoj
brzini. Da su sigurni u kvalitet govori trogodišnja garancija (ili 100.000 km),
koju obezbeđuje kompanija „Kvis“, zastupnik „Čerija“.
Najjače oružje „ega“ je oprema. Spisak je dugačak. Tu su klima-uređaj,
elektropodizači svih stakala, elektropodešavanje retrovizora, sedišta u štofu
podesiva u četiri smera, CD/MP3 plejer sa USB, servo upravljač, štitnik za
sunce sa ogledalom za suvozača, daljinsko zaključavanje, alu-felne od 14 inča,
krovni nosači, putni kompjuter, vazdušni jastuci za vozača i suvozača, disk
kočnice napred, letva volana s funkcijom upijanja energije pri sudaru, ABS+EBD,
alarmn sa imobilajzerom, prednje maglenke i, prava nagrada u klasi - zadnji
parking senzori.
Sve to stiže za 7.490 evra. Kineski zmaj krcat je opremom i spreman za avanturu
na srpskom tržištu.
Noć kao dan
Za odlično osvetljenje zaduženi su farovi sa četiri halogene sijalice, što je
prava retkost u klasi. Naime, prilikom uključivanja dugih, ne gase se lampe za
oborena svetla, čime se obezbeđuje odlična vidljivost.
ČERI EGO
Motor: 1.297 cm3, 16 V
Snaga: 83 KS
Momenat: 114 Nm pri 3.800 o/min
Ubrzanje od 0 do100: 12 sek
Maks brzina: 156 km/h
Dužina / širina / visina (mm):
3.700 / 1.578 / 1.564
Menjač: 5-stepeni
Međuosovinsko rastojanje: 2.390 mm
Prtljažnik: 160 l
Potrošnja na testu: 7.5 l
Cena: 7.490 evra
Džabe mu najduži spisak, treba on još da se dokaže u praksi. Koliko je trajan, pouzdan, koliko je dobar na kraš testu, itd, itd. Pre bih dao 1000e više za nešto provereno dobro, nego za Chery. Ne kažem da je on loš, nego sigurno je sigurno, ne želim da se kockam s tolikim novcima, pa nije to zubna pasta, pa hajde da probam novu...
Moron
Pozdrav!
Menjač ne krči (zapinje) kod Ega, nego kod Tenga! Egu "lupa" oslanjanje, napred je tesan, ima veoma bučan motor (koji proizvodi velike vibracije na oko 2500-3000 o/min) i ima jako loša (među)ubrzanja...