Peugeot 508 2.0 HDi na testu "Kurira"

Preuzeto sa : Kurir-info.rs
„Pežo 508“ pravi je laf. Sad je više „nemac“ nego „francuz“. Ima izgled otmene limuzine, odličan enterijer i ozbiljne namere u D segmentu
Dupli naslednik!
„Pežo 508“ zamenjuje dve slavne „sedmice“ - modele 407 i 607. Novi „lav“
očekivao se ranije, ali nikad nije kasno! Sad je mnogo važnija vest da „osmica“
dolazi u D segment na velika vrata.
Jasno je to čim se pogleda elegantna silueta, posebno u otmenoj crnoj boji sa
srebrnim lajsnama. Kurir je prva redakcija u Srbiji koja je na petodnevni test
dobila novog „lava“, pa smo bili u situaciji da dobro osetimo kako 508 snažno
privlači poglede prolaznika.
Hauba je dugačka, a napred hrabro gleda „lavlji nos“, izdignut po sredini. I
„Pežoovi“ dizajneri ponovo su posegli za aktuelnim trendom - LED diodama. Za
razliku od konkurencije, ovde su originalno smeštene u krugu iznad svetala.
Čistokrvna limuzina nazire se i iz zadnje perspektive - takav je utisak i pored
oprečnih mišljenja. Zameramo vrata koja se „uvlače“ u karoseriju, što je
umirilo potencijalne „napumpane“ crte spoljašnjosti.
Ali zato u kabini nema dileme. Enterijer je odličan, luksuzan, odmeren, bez
kiča. Duž cele prednje konzole je široka karbonska lajsna, koja spaja eleganciju
sa sportskim stilom. Instrument tabla je siva, a tu su pokazivači temperature
vode i ulja! U sredini je displej s putnim računarom, koji može u digitalnoj
formi da pokaže brzinu. Presvlake sedišta su očekivano prvoklasne. Komande su
jasne, mada se 508 ne može pohvaliti preteranim brojem polica.
Dobra je vest da je menjač sada bolji od prethodnika, ali i još uvek malo
lošiji od nemačkih. Ima šest brzina, odlično uparenih sa 2,0 HDi dizelom.
Slavna oznaka agregata garantuje dobra ubrzanja. Ovaj komon-rejl motor odlučno
ubrzava 1,4 tone tešku limuzinu. Obrtni moment od 270 Nm udara u leđa i donosi
uživanje u „pohodu“ do stotke, koji traje 9,8 sekundi (maksimalna brzina 210
km/h).
Mnogo je bitnije da 508 plovi asfaltom. Pri brzinama većim od 100 km/h pretvara
međugradska putovanja u doživljaj. Ipak, vešanje je sada bliže nemačkom nego
francuskom, pa mu loš put neće prijati. Na sreću, ovakvo podešavanje donosi
duži rok trajanja. Generalno, „osmica“ je prilično tvrđa od modela 407, što
mnogi vozači ipak vole. Ističemo prosečnu potrošnju na testu, koja je s teškom
nogom na gasu bila 7,3 litra u mešovitom režimu. Sve zajedno „Pežo“ je uradio
dobar posao. Pred nama je još jedan strašan „laf“.
Motori
„Pežo 508“ ima dva benzinca i čak četiri dizela. Oktanci su zapremine 1,6 VTi
sa 120 i 156 konjskih snaga. Najslabiji HDi je 1,6 litara sa 112 KS, koji sa
šestostepenim menjačem treba da troši 4,4 litra. Sledi naftaš od 2,0 litra sa
140 i 163 KS. Najjači je 2,2 HDi sa 204 KS.
TEHNIČKI PODACI
Motor: 2,0 HDi
Snaga: 140 KS
Masa: 1.410
Ubrzanje 0-100 km/h: 9,8 s
Maksimalna brzina: 210 km/h
Dužina/širina/visina (mm): 4.792/1.853/1.456
Međuosovinski razmak: 2.817 mm
PrtljaŽnik: 515 l
Cena osnovnog modela: 20.760 €
Najjeftiniji dizelaš (1,6 HDi): 22.160 €
Cena testiranog modela: 27.000 €
Autor : Mladen Radulović
i dalje ne mogu da svarim ovaj auto...kao karavan moze da prodje, cak mi se i svidja...ali limuzina...nikako :-(
i ne svidja mi se to sto su dve klase zamenili jednom...nisu trebali da izbace 607...ocekivao sam naslednika...
Pitanje je....mislim da ce vremenom izbaciti i 408 i 608 ...
Mnogo je para ovaj autic, po meni, bolja kola mogu za te pare!
ali je lep!
http://www.rpmgo.com/cars/d/54107-2/peugeot_508_03.jpg
uvek bi pre uzeo Insigniu ili Passata za te pare...mozda cak i Mazdu 6 ili Ford Mondeo...sto kaze NemanjaBB mislim da ce da puknu sa ovim i da vrate 408 i 608...
@Damire
Ajde da te razumijem za insigniju da je uzmes prije 508. Al porediti kanturinu od auta kao sto je pasat sa ovim modelom je presmijesno.
Ovaj auto je za pasata izmislio unutrasnjost, udobnost, istih su dimenzija a i spolja je mnogo ljepsi.
Pa Insignija je zamenila Vektru/Omegu a 508 407/607. To je ta fora, posto mislim da bi "veliki" modeli ovih marki tesko izdrzali trku sa nemackom trojkom. Na isti fazon je i 9-5 novi porastao...
Ne svidja mi se. Ocekivao sam vise, iznutra jeste kvalitetan, ali je estetski neinventivan, kako mnogi kazu vise lici na nemca. Ako su mislili da ce da preotmu kupce pasata i insignije sa ovim, zajebali su se. Ljudi koji su ranije kupovali pezoa, kupovali su ga zato sto je bio drugaciji od nemaca. Inace, motor je trom i spor, u poredjenju sa TDI cudesima iz Pasata, mislim da nema sanse.
meni je ovaj auto extra,pun pogodak. ne bih poredio pasat,bar sto se tice dizajna,pasat je ubedljivo naj ruzniji auto u klasi,ali naravno ne osporavam kvalitet
Sam poklopac gepeka je neozbiljan i ne izgleda definisano, što u toj klasi ne prolazi, zadnja svetla su sa bočne strane užasno ružna, a zadnji branik je nekako korejski.
Enterijer je pojeo passat-a za doručak.
Trebao je da se zove 408 i imao bi uspeha, ipak iza tradicije Pežoovih modela serije 400 ima poverenja, dok su modeli serije 500 prekinuti zbog loše reputacije.
Video sam ga i nikako mi ne zapada za oko,Insignia je prava lepotica za ovog lava,Mazda 6 takodje.Pa cak i Passat izgleda ozbiljnije tj. definisanije.
@Rax
nazvati passata kanturinom je po meni krajnje glupo i neozbiljno...moze da ti se ne svidja izgled, ali hteo ti da priznas ili ne, passat je u toj klasi najpouzdaniji auto i prilicno dobra investicija jer najbolje drzi cenu kao polovnjak
@Burgija
slazem se potpuno...od francuza bi jedino uzeo C5 koji je pojam dizajna za ovaj 508
Iz te klase je Accord po kvalitetu ispred svih...
Passat je dobar auto,ne treba ga bas pljuvati, mozda nije najudobniji ali.. pouzdan nema sta...pitanje je ukusa.
Insignia jeste lepa i atraktivna,moze neka luda sa 20 cdti motorom i dobrom opremom ali je to ipak Opel...skup Opel.
Imate i Avensisa i Mazdu 6, Lagunu, Mondea....
@Dejan L
Izvini, ja ne vidim tamo nista posle Predragovog posta u 11.55 ..
Ja znam da je Accord ovaj novi, jedan od retkih auta gde se oko 97% kupaca do sada nije pozalilo na ozbiljniji problem...
Mozda nema najjace motore,ali je i starija verzija i dalje dosta pouzdana uz redovan servis(pricam iz druge ruke za 3 auta)
@ NemanjaBB
Obrisao mi post Auto admin
Accord, gepek trouglasti, baloni blatobrana u samom gepeku, 2 različite boje tepiha, neka creva po gepeku, vide se sajle, juče sam video svojim očima, veći prtljažnik ima oktavija, a Accordu je sva dužina u HAUBI, komfor nikakav, zadnji branik je žalostan
@ NemanjaBB
Mislim na dno gepeka, trouglasto je, jedva da se između balona blatobrana vidi zadnja klupa, umesto točkovi napolje, kao kod evropskih, oni napunili gepek točkovima
@ Dejan L
Mislim da je raspored prostora katastrofalan u Accordu. Vozac i suvozac sede prilicno komforno, ali zadnja klupa i gepek... Insignia, Mazda i Pasat su tu ipak mnogo bolji, odnosno prostraniji.
@ Burgija
Ja uporno pričam da Honda tek treba da uči, šta reći za auto te dužine, a zadnja klupa i prtljažnik nikakvi? Ipak je umetnost napraviti unutra prostran i praktičan auto. Džaba mu ta dužina i kvalitet kad je komfornija okavija.
Citroen C5 je bolji i lepsi od ovog. A najjaci im je pad cene. Platim ga 25k i nakon par godina ne moze 10k. :D To ti je Pezo i ostali. Ovde je najbolje uzeti Passata ili Insigniju.
@ loshmi89
Ne smem to da napišem za SuperB, neću da budem pristrasan, kao što sam i 508 prokomentarisao gore.
Po tome se ja razlikujem od većine, jer sam objektivan iako imam i Škodu i Pežo
Ako pogledamo tradiciju, prodaju, kvalitet itd, onda je Passat zakon za sve. Veliku trojku ne bih da pominjem uopste. :)
@Dejan L
Eto ja nemam ni jedan od konkurenata, ali sam se vozio u vecini i novi Superb je stvarno ostavio na mene jak utisak. Kao i prva generacija. Pogotovo ako se uzme u obzir i cena, onda mu nema ravnog. Kad se gleda ulozeno dobijeno Skoda je trenutno 1. na trzistu.
@McLaren
Nikad mi ne bi palo na pamet da placam za ime nekom ko je samo umislio da ima ime.
французи морају да пишају уз ветар ... стварно је дебилно што оволики ауто нема озбиљан велики бензинац у понуди
@stole
mozda ce da ga uvrste u ponudu, ali kasnije, ili se fabrika to mozda okrece turbo tehnologiji, sto manja zapremina a snaga veca... Ali u pravu si, steta sto nema 3.0 V6, prava azdaja, ali taj kod nas bi slabije se prodavao...
Ja bih pre ovog uzeo Insigniu, Pasata i Mondea. I Superb mi je lepsi, cak i sa onakvim zadnjim delom.
Ne znam sto toliko kritikujete izgled novog Pasata, ja kad god ga vidim na ulici, bas mi se svidi. Uzivo izgleda nekako skuplje i lepse od prethodnog. Za unutrasnjost ne znam.
Loshmi, umislio da ima ime?? hehe Bas lepo. Svetski gigant koji poseduje pola marki i toliku tradiciju koju je stvarao i dodjes ti i izvalis tako nesto. :)
@Dejan L @Burgija
Stoji da Accord nije savrsen ali se ne kvari...:)
270 Nm za 2.0 HDI? Veze nemaju, ne znaju ni da prepišu.
Inače, pozadi nema mesta za glavu za više putnike ( što je uobičajena boljka za skoro sve ), ali za noge ( po mojoj proceni ) ima više nego u bilo kom vozilu D segmenta. Mene lično "ne preseca" dizajnom. Ali bih karavanu ( uz razumnu cenu ) "sve oprostio"
@Moron
Da li si siguran da pozadi za noge "ima više mesta nego u bilo kom vozilu D segmenta"?
Predrag
Da, siguran sam, računajući i superb,koji za glavu pozadi nema mesta kao ni 508. Kao da su braća, od ista glupa oca i takve majke ...
@Moron
Izgleda da su prednja sedišta bila previše pomerena unapred, pošta kada su pomerena skroz unazad, 508 nema šanse u poređenju sa Superbom. Prostor za glavu im je sličan, s' tom razlikom što se u 508 pozadi sedi kao u rupi.
@Moron
Pomeri prednja sedišta kod oba modela skroz unazad, pa uporedi prostor na zadnim sedištima.
Superb ima najviše prostora na zaddnjoj klupi u klasi, a sam C stub je strmo postavljen , ima više mesta za glavu od svih u klasi
Predrag
Znači, prednja sedišta najpre gurnem toliko nazad da nogom ni vrh kvačila, kočnice ili gasa ne mogu da dohvatim ( niti vozim ), pa onda gledam da li bih sa tom pozicijom prednjeg sedišta mogao sesti pozadi? Tako se gleda komfor zadnje klupe? Mislio sam da se to radi drugačije ...
@Moron
Bože Petra :)))
Prednja sedišta gurni unazad onoliko, koliko ti je potrebno, da na mestu vozača možeš do kraja pritisneš pedalu spojnice, sa skoro ispravljenom nogom. Zatim sedi iza tako nameštenog sedišta, pa domeravaj ;)
Kod Superba čak i kada se pomere prednja sedišta do kraja, ja pozadi ne dodirujem kolenima naslone prednjih sedišta ;)
Sve pohvale za opšti napredak na 508. Još malo pa kao neki osrednji nemac.
Porediti Passat-a i 508 moze samo neko ko nije vozio ni jedan od ova dva, a posto ja jesam oba, mislim da 508 ovaj put dobija. 406 nije mogla, ni 407, ali ovaj put peugeot pobedjuje.
Sto se tice poredjenja sa A6, za to nema nikakvih osnova, jednostavno kupci su potpuno razliciti za ove modele.