home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

„Novosti“ proverile na terenu popularni „micubišijev“ model „kolt 1,1 inform“. Motor raspolaže sa 12 ventila, 75 konjskih snaga i 100 Nm obrtnog momenta

Mukotrpan decenijski posao osvajanja tržišta zahteva da se svakom proizvodu posvetite sa jednakom pažnjom, strasno, bez rezerve. Japanski auto-gigant „Micubiši“ ne odstupa nimalo od ove filozofije. Bilo da je na drumu moćni „lanser EVO“ ili terenac „ASX“, stilizovani znak „dijamanta“ na haubi je dovoljna garancija da je pred vama „pravi micubiši“!

Porodično vozilo

Dileme nema ni kada pogledate najmanji automobil ovog proizvođača u ponudi beogradske kompanije „Inoto“. Njihovom ljubaznošću smo na višednevnom testu imali model „kolt 1,1“, sa petoro vrata i paketom opreme „inform“. Napravljen sa namerom da bude višenamensko vozilo namenjeno porodici, koje će se bez problema provlačiti zakrčenim gradskim ulicama, ali i da na otvorenom drumu pokaže svoje mogućnosti. Ovaj automobil, dug samo 3.940 mm je „Micubišiju“ dodatno učvrstio ionako visoke pozicije.

Japanci su uspeli da naprave mali automobil koji će biti pouzdan, praktičan i ekonomičan, ali koji će i pored toga privlačiti poglede. Upadljiv prednji deo, kojim dominira rešetka, navodno dizajnirana po uzoru na borbene avione, daje mu sportsku crtu. Linije bokova su skladne, zadnji deo jednostavan, „logičan“ i lep.

Enterijer

Unutrašnjost „kolta“ nudi obilje prostora. Kako i priliči Japancima, svaki „ćošak“ je pametno iskorišćen. Materijali su pažljivo birani, kvalitetni su, modernih boja. Mesta ima sasvim dovoljno i na zadnjoj klupi, za tri odrasle osobe. Ona se lako preklapa (60:40), pa prtljažni prostor „naraste“ sa skromnih 155 na čak 1.032 litara.

Pronašli smo i mnogo mesta za odlaganje raznoraznih sitnica počevši od „džepova“ na vratima, na poleđini prednjih vrata, do neobičnih „rešenja“ za držače za flaše od 1,5 litara. Komandna tabla je pregledna i funkcionalna. Volan, baš kao i menjač su „pravi micubiši“. Precizni, tako da imate utisak da ste u vozilu za klasu iznad.

Motor

Naravno, od motora zapremine 1,1 litar sa 75 konjskih snaga ne treba očekivati čuda. Ipak, iznenađujuće je živahan s obzirom na to da ima samo 100 Nm obrtnog momenta. Do sto na sat „povuče“ za 12,9 sekundi, a maksimalna brzina mu je 165 kilometara na čas.

Prema našem putnom računaru, potrošnja je, u proseku, iznosila oko 5,9 litara na pređenih 100 kilometara.

Model na nešem testu, sa cenom od 10.390 evra je „jak adut“ u ovom segmentu. Sa opremom „invajt“ i motorom od 1,3 litra košta 11.590, a takozvana „top verzija“ 1,3 „invajt“ sa šestostepenim automatskim menjačem košta 12.590 evra.

Preuzeto sa : Novosti.rs

Autor : Petar Živković



čitanja : 2111



Komentari

Vozio me kolega ovim koltom i prijatno sam se iznenadio koliko mesta ima u autu, vise nego u mom fokusu. A koliko vidim po nekim statistikama najpouzdaniji je auto u svom segmentu. Da ne spremaju nov model sigurno bi mi bio sledeci izbor za kupovinu.

Autor Miroslav 11 Maj 2011, 11:20

Ali cena...
Šta sve još može za 10.400€...
Meni Colt je pre redizajna bio 5x lepši
http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2005-colt_5-door/1600x1200/wallpaper_04.htm

http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2005-colt_5-door/1600x1200/wallpaper_08.htm

Autor Dejan L 11 Maj 2011, 11:29

Unutra izgleda jako siromasno, a spolja, ovim redizajnom sve visi lici na chevrolet.

Autor Burgija 11 Maj 2011, 14:09

Dejane, bas me zanima sta moze za tih 10.400 da se kupi? Lepsi svakako ali bolji....

Autor Miroslav 11 Maj 2011, 19:49

Moze Hyundaji i30 ili Fijesta sa puno opreme i ne sa glupim 1.100ccm

Autor Viktor 11 Maj 2011, 19:58

RUZNOOOOOOOOOOOOO

Autor kolt 11 Maj 2011, 21:23

.. Viktore jesi li ti ikad vozio Mitsubishi.?? Bilo koji model pa čak i onaj od pre cc 20god..?? Msm da nisi, upoređujes babe i žabe.. Nisi ti ni malo svestan šta znači MITSUBISHI a šta ford i glupi copy/paste hyundai... Svako ima svoje mišljenje ali tvoje je baš pogrešno.. Drugo svaki japanski motor ima sa 1000ccm efikasnost poput nem ili nekog drugog od 1600+...

Autor hajduk 20 Jul 2011, 17:04