Opel Astra Sports Tourer 1.6 Turbo na testu "Kurira"

Preuzeto sa : Kurir-info.rs
„Astra ST 1,6 turbo“ ima 180 konjskih snaga. Savršen izbor za porodičnog
čoveka koji voli da pritisne gas do kraja
„Insignija“ u manjem pakovanju!
„Opel“ je novim modelima očitao svima dizajnersku lekciju. Za isporuku
„insignije“ u Evropi i dalje postoji lista čekanja. „Astra sports turer“
namerno se ne razlikuje mnogo od nje, osim što je jeftinija!
Na višednevnom testu Kurira bio je model s kompletnom opremom i najjačim
agregatom, 1,6 turbobenzincem od čak 180 konjskih snaga. Idealno prevozno
sredstvo za porodičnog čoveka koji želi da u gepek spakuje dečja kolica, ali se
pritom ne odriče udara sedišta u leđa. Kad ujutro krene sam na posao, eto njemu
zabave i trke od semafora do semafora, s velikim izgledima za pobedu!
Možda najbolja opcija u ovoj „astri ST“ je fleks rajd šasija. Na centralnoj
konzoli postoje dva dugmeta - tur i sport. Ako se tokom vožnje pritisne prvi
taster, auto će postati još mekši i plivaće na asfaltu. Ukoliko se izabere
opcija sport, instrument tabla se momentalno boji u crveno, auto postaje krut,
a odziv gasa trenutan. Sve zavisi samo od raspoloženja vozača.
„Astra ST“ je samo 14 cm kraća od „insignije“. Prtljažnik i kabina nisu u
sukobu, pa ima mesta za kolena putnika. Zapremina prtljažnika iznosi 500 litara
do ivice sedišta i 700 litara do krova. Zanimljiv je način obaranja zadnje
klupe. Dovoljno je samo pritisnuti dugme, posle čega se sedišta momentalno
„ispaljuju“. Tada može da se spakuje 1.550 litara!
Karakter je ostao za volanom. Sve je nemački čvrsto, a komande sportski
definisane, počev od masivnog upravljača, do dizajna tastera, palice menjača...
Reljefne površine su atrakcija u C-segmentu i grade vrhunski ambijent u kabini.
Zameramo dizajn instrument table - moglo je to mnogo lepše.
Zaključak - „astra ST“ je porodični transporter za ljubitelje adrenalina, s
prefinjenom elektronikom i vrhunskim dizajnom.
Deset agregata!
Čak deset efikasnih motora pružaju opseg od 95 do 180 konjskih snaga. Na spisku
se nalaze pet benzinaca, četiri dizela i jedan agregat na TNG. Naftaši imaju
jedinice od 1,3 (95 KS), 1,7 (110 i 125 KS) i 2,0 litra (160 KS) - svi s komon
rejl tehnikom i ubrizgavanjem goriva na većem broju tačaka i turbinom
varijabilne geometrije. Na spisku benzinaca su motori od 1,4 i 1,6 litara. Novi
1,4 turbo ima 140 KS, a tu je i nova verzija od 120 KS. Osnovni 1,4 ima 100 KS,
dok snažni 1,6 turbo razvija 180 KS. Šestostepeni manuelni menjači standardni
su na turbobenzincima 1,4 i 1,6, kao i na motorima 1,7 i 2,0 CDTI, a doplaćuje
se i za šestostepeni automatik.
Na policama 25 litara!
Nijedan drugi kompaktni karavan ne nudi toliko prostora za sitnice. Police u
„astri ST“ obuhvataju čak 25 litara, što je dvostruko više nego kod aktuelne
generacije karavana.
Autor : Mladen Radulović
Foto : Kurir-info.rs
Po meni najjaci automobil u klasi sigurno. Stim da mi se najvise svidja onaj od 1.4 i 140ks. Na kras testu je pocijepao sve cini mi se da je najsigurniji u klasi ako gresim neka me neko ispravi. Jedino sto bi moglo da cini mali problem je njegova cijena al za par godina ko zna sta ce da bude.
@Dakara, skoro pa da si u pravu, licno vozim Astru J. u konkurenciji bi ga nazvao Best buy proizvodom. A sto se tice bezbednosti odaje takav utisak da je vrlo bezbedan i siguran auto. Na Ncap crash testu je samo po oceni bio bolji Golf 6 u kategoriji kompaknih automobila. Moja preporuka za svakog ko planira da kupi kompaktni automobil.
Na sajmu sam se odusevio onim AGR sedistima totalno su udobna, i enterijer je kvalitetan. Ne volim karavane, vise volim HB sa ovim motorom verovatno je ubica a tek GTC...a najavljuju i onaj 2.0T 220KS vise od toga i ne treba :)
U pravu ste, na NCAP testu jeste Golf malo bolji od Astre, ali i Alfa Giulietta je bolja od Golfa, a i najsigurnija u klasi.
bole
Koji god test da sam gledao,i Astra i Djulijeta su se nasle iza Golfa 6.
Uglavnom,Golf 6,pa Djulijeta pa Astra...
Opel nemačko smeće! Mada je i to smeće bolje od italy perjanice, Đulijete, ljubavnice delije Romea.
@dusan
Ja sam govorio o NCAP crash testu. Giulietta je najsigurniji auto u klasi.
A subjektivne testove koji nisu potkrepljeni podacima necu komentarisati (ubrzanje 0-100, 80-120, buka u dB pri 80km/h, 120km/h, drzanje puta u g, slalom izmedju konova u km/h, itd...)
Karavan i 1.6T?!
Sa 180ks..
Opet je neko u fabrici pogresio na traci, pa nisu hteli da vade motor.. :)))
Nepotrebno..
Inace u testovima su Opelovi turbo motori godinama ocenjivani kao lenji..
@Energy saver
Ne lupetaj molim te ! Ti znas da su astra i giulietta djubre ...
Imao sam prilike da se vozim u novoj astri bele boje (komsija dosao na odmor iz Slovenije) ali ne znam koji je motor bio u pitanju ... Auto me je odusevio , dizajn mu je perfektan i spolja i unutra ... Kada bih imao love dvoumio bih se izmedju astre i giuliette ali malu prednost dajem alfi jer vozim alfu 156 vec 3 god :)
@bole
Giulietta nije u klasi sa Astrom i Golfom i nemojte da je stavljaš zajedno sa njima. Ona je iz premium segmenta u klasi sa Audi A3 i BMW serijom 1. Fiat Bravo je u klasi sa Golfom i Astrom a ne Giulietta.
@djene
Znam! Došao kone na odmor, baš kao i u slučaju Dejana L! Stručno, nema šta!
Ja im svaki dan prebiram crevca, jajca i sl, pa ako mu to dođe kao kone sa odmora, neka mu bude OK!
Svaki Cigo svoga konja hvali, baš kao i tvoj i moj i Dejov kone!
@djene
Koliko te košta održavanje te lomine 156? Ali nemoj ko Cigo...
Ova Opel Astra je uradjeno fenomenalno. Ko nije vozio ovaj auto ili bar bolje upoznao glupo je da komentarise. Kupovao sam vise novih automobila ali sam sa njom odusevljen, doduse moja je fullu.
Najbolji auto u klasi.
Prijatelj ga je uzeo dok još nije ni stigao u Srbiju. Baš ovaj 1.6 turbo,automatik u totalnom fulu. Xenoni,kadice,muzika,felne,sve-sve. Auto raskiva.
@PITBULL
Najbolji posle Golfa 6,mislim testovi tako pokazali,ti valjda u njih verujes...
@dusan
Koji testovi? Daj da vidim.
Astra je veća,komfornija,ima više opcija. Tehnološki je naprednija. Znam da si ti isti ko "savwršeni". Ali realno,ova Astra je za 6-cu avion. Ima Flex ride,ako znaš šta je to...
@PITBULL™
Ja sam gledao neke testove i Golf 6 kao na kraju bolji mada mi je ova Astra dvije generacije ispred. Gledam onaj kras test i stvarno Golf je malo bolje ocjenjen al na snimku kad gledas Golf se skrsi sav dok Astra samo malo ko da si udario sa 30km/h. Golf je dobar u full dok ove osnovne verzije izgledaju bezveze dok Astra i u osnovnoj opremi izgleda bolje. Stari mi ima staru astru H 90ks i sasvim ok automobil, a perfektan sto se tice odrzavanja kad ga usporedim sa mojom Lagunom kad odem u servis moram popit apaurin da me srcka ne strefi. A gledao sam neke snimke na youtubu 1.4 140ks ima odlicno ubrzanje i ovaj autic mozda budem gledo za jedno 5-6 godina kao polovnjaka.
@Dakara
Verujem. Mada,ova Astra je dosta veća od Golfa,ozbiljniji auto. Nudi ono što Golf nema u ponudi. Ja bi pre uzeo Astru. Da ne pričam GTC verzija,koji Golf...
@PITBULL
Bilo u AutoBildu,video jos negde testove na netu...Nisam gledao sajtove,isao samo i gledao testove...
To sto pricas bas nije istina,npr,u skoro svakom testu se navodi da je Golf prostraniji...
P.S
Jedan deda u kraju do pre par meseci vozio Golf 5 Gti,pre mesec dana uzeo Golf 6 R :D Deda smekerica :) Vrhunski izgleda,Golf mislim,ne deda xD
+ sto Golf nema ovakav kokpit,kao moja Samsung mini linija :D
http://www.netcarshow.com/volkswagen/2009-golf/1024x768/wallpaper_3d.htm
Pregledno,dostupno...
U jedno sam siguran, kao i svi ozbiljni "automobilisti" a to je da se kod jedne marke kola ne može odjednom pojaviti izvanredan kvalitet. To je dug proces. Ja još takav primer nisam sreo, a evo u kampanjama proizvođači to redovno tvrde. U međuvremenu je nastupila kriza, gde su SVI popustili kvalitet, a kamoli opel.
Kad uzmem u obzir prethodne modele Opela koji su najgori Nemački auto proizvod, pa onda probleme u koje je opel upao, mogu u glavi da stvorim viziju o ovom "gore" hvaljenom modelu. Mislim da i dalje nemaju galvanizovanu karoseriju a kamo šta drugo.
Ovo na "oko" ne priznajem, a uzgred daleko je od nečega posebnog.
Djulijeta je unutra krsh! Plastika k/o da je livena kod plasticara iz Nove Pazove!
Golf... znam da je otrcno, ali sam se sam uverio... je Golf! :) ALi ruku na srce to "JE" kosta previse!
Astra J - nerazumno skupa za auto koji bi po definiciji trebalo da gadja obicnu radnicku klasu!
U svakom slucaju, Octavia koja u obicnoj - sportback varijanti ima 560L prtljaznik, je i dalje najbolji auto za kupiti u ovoj klasi! Kome treba vise od 560L prljaznika, tu je karavanska verzija!
Koliko ovo daju garanciju na koroziju? Ako je i dalje 6 godina, kao kod Astre 2, mogu iz iskustva da saopštim da za toliko i protruli pozadi.
Opel više ne bi uzeo ni na poklon da mi daju.
Najnepouzdanija marka po strasnim pricama iz proslosti...dobro da su tu francuska vozila hvala bogu :)
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2010/12/15/opel-insignia-dobila-najbolje-ocene-za-kvalitet
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2011/05/17/adac-statistika-opel-meriva-najbolji-miniven
Nova Opel Astra J je puno bolji, kvalitetniji i sigurniji auto od golfa 6. Tezina auta govori o tome koliko je sigurnij i stabilniji na cesti od golfa 6. Vozio sam se u golfu 4 i 5 ali kokpit mi djeluje prazno i nije atraktivno ni lijepo oblikovan i kao vrhunac svega unutra sve skripi. Novi Opelovi automobili kao sto su astra i insignija su daleko bolji od bilo kojeg golfa, tako da gofa sigurno nikad necu kupiti