Mercedes A160 na probi "Novosti"

Preuzeto sa : Novosti.rs
Na proveri „Novosti“ nikad povoljnija „A klasa“ nemačkog proizvođača. Gradski mališan se sam parkira zahvaljujući modernoj tehnologiji senzora
Voziti „mercedes“ uvek je bio statusni simbol i to teško da će se promeniti. Iako ova kompanija nikada nije pravila kompromise kada je kvalitet u pitanju, odlučila je da se malo više približi „običnom“ kupcu. Tako je po ceni od 15.990 evra za automobil iz takozvanog premijum sektora sad postalo realnost, a do juče je to bilo skoro nemoguće zamisliti.
Agregat
U ponudi „Mercedesa SCG“ našla se ovih dana bogato opremljena „A klasa“ sa motorom (benzinac) od 1,6 litara radne zapremine. Ako ste pomislili da je i „Mercedes“ poput nekih „rivala“ na tržištu ponudio „golu kao pištolj“ verziju prevarili ste se. Imali smo prilike, da na mini-testu, isprobamo automobil koji je imao sve odlike čuvenog brenda.
Tu je kožom obloženi multifunkcionalni volan, efikasni klima-uređaj, radio CD/MP3 plejer, automatsko uključivanje farova,centralno zaključavanje, grejanje i električno podešavanje spoljašnjih retrovizora. Pomoć u vožnji pružaju ABS, ESP, BAS i ASR sistemi, pomoć pri kretanju uzbrdo, putni računar, bočni vazdušni jastuci za glavu i telo, prednja svetla za maglu, sistem upozorenja na gubitak pritiska u pneumatiku!
POMOĆ NA UZBRDICI
Posebna pogodnost koju donosi testirani model, koji se u ograničenoj količini nudi i kupcima u Srbiji, ugrađen je sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici. To je svakako za grad poput Beograda (zamislite da ste zaglavljeni u gužvi u strmoj Balkanskoj ulici), sjajan bonus.
Oprema
Eko-motor, izuzetan menjač, lakoća kretanja po gradu, otvorenom putu, sve je to „mercedes“. Pored svih kvaliteta ovog automobila, najviše „pluseva“ dajemo sistemu za automatsko parkiranje. Oduševljenju nije bilo kraja kada nam je „auto“ signalizirao da će on sam sve da obavi. Ova tehnologija jednostavno funkcioniše - prođete lagano pokraj mesta za parking, ubacite u rikverc, sklonite ruke sa volana i gledate kako auto sam „mota“ i ulazi u jedva dovoljan prostor za parkiranje između dva automobila. Vaše je samo, da kada vam senzori zvučnim signalom daju obaveštenje da je parkiranje završeno, pritisnete kočnicu, povučete ručnu...
Unutrašnjost „A-klase“ poboljšana je visoko kvalitetnim i brižljivo obrađenim materijalima, koji su posvećeni maksimalnom luksuzu. Najzanimljivije je ipak možda da oprema uključuje radio audio 20 sa CD plejerom i „blutut opremom“ za slobodan razgovor preko telefona i paket svetlosti i vidokruga sa senzorom za kišu.
DIMENZIJE
Dužina 3.883 mm
Širina 1.764 mm
Visina 1.593 mm
Masa 1.240 kg
Gepek 480/1.180 l
Autor : Petar Živković
Foto : Mercedes
Na testu Autobilda nisu pronašli nijednu zamerku,NIJEDNU !
Ocena: za svaku preporuku.
Vozio sam A160 cdi ,iznenadio sam se koliko mesta ima. Izuzetno je udoban i kvalitet enterijera dosta iznad klase.
Mercedes...
Inače auto je odličan za grad,izuzetno pregledan,a pošto je Mercedes,putovanje u njemu takodje je prijatno,iako je prevashodno gradski auto. Nije ko ostali iz klase da se ukočiš do NS-a. :)
Možda su mogli da ostave ovakav tip karoserije jer je izrazito pogodan za grad. Mada bi ja pre uzeo novu A klasu za sebe kad bi birao. Ali kao drugi auto,ova A klasa je odlična za grad.
Extra cena. A i oprema joj ubija, stvarno svaka čast. Mada nova A klasa će da bude vrh vrhova.
http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2010/01/2012-mercedes-benz-klasse-renderings.html
Ovo je auto na zalsku karijere, pogeldaj moj link pa će ti biti sve jasno šta dolazi,. :D Početna cena minimum 20k. :)