Predstavljen redizajnirani Renault Koleos

Renault Nissan Srbija organizovao je promociju redizajniranog Koleosa za automobilističke novinare i poslovne partnere u Srbiji tokom druge nedelje novembra.
Različiti vremenski uslovi koji su se smenjivali na svoj način su doprineli da
se karakteristike prvog Renaultovog SUV-a pokažu i zahtevnijim režimima vožnje.
Nekoliko modela u oba paketa opreme sa motorima i menjačima koji su u ponudi
voženi su od Beograda preko Oplenca do Aranđelovca. Premda su utisci novinara
koji su ga vozili, pre svega kroz prizmu konkurencije i tržišta bili i
kritični, u jednom se svi slažu: radi se o kvalitetnom, tehnološki naprednom i
pouzdanom automobilu. U svakom slučaju pravom Renaultu.
Osmišljen je i dizajniran u Renault-u, koristi Nissan-ovu tehnologiju (naročito
svoj pogon na četiri točka), a proizveden je u Renault-ovoj fabrici Samsung
Motors u Busanu u Južnoj Koreji, koja je poznata po proizvodnji vrhunskog
kvaliteta.

Novine su vezane za spoljni izgled i doterivanja unutrašnjosti, smanjenje emisije CO2 kao i primetne uštede goriva kod dizel motora. Nova verzija zadržala je i vrhunske karakteristike poznate još od kada je model prvi put lansiran 2008. godine, posebno svoju izvanrednu udobnost, prilagodljivost i modularnost kao i brzinu na koju se vlasinici ovih vozila veoma brzo naviknu.
Još robustniji i dinamičniji izgled
Redizajn prednjeg dela Koleosa ima za cilj da u prvi plan istakne njegov snažan
i robustan karakter. Usisnici vazduha koji su bili na staroj verziji sa obe
strane Renaultovog znaka, ustupili su mesto elegantnoj, hromiranoj masci, a
dinamičnost modela naglašena je novim, tanjim svetlima. Na vratima se nalaze
moderniji retrovizori sa LED pokazivačima pravca. Bočni deo automobila dobio je
klasičan izraz robustnog stila vozila sa pogonom na sva četiri točka
zahvaljujući povećanom klirensu, novom rešenju blatobrana i novim, modernim,
sportskim točkovima.
Zadržan je naglašeni stil zadnjeg kraja iz prethodne verzije i zakošeno zadnje
staklo koje sugeriše kretanje ka napred dajući novom modelu potpuno originalan
izgled.

Novi Renault Koleos biće dostupan i u novoj dinamičnoj boji karoserije: Cayenne
Orange. Posebna pažnja posvećena je kvalitetu i završnoj obradi unutrašnjosti.
Prefinjenost i eleganciju vozila takođe naglašavaju nove presvlake i ukrasni
elementi, kao i redizajn armaturne ploče i njenih instrumenta kroz uvođenje
modernog i elegantnog kućišta i displeja brojača.
Smanjena emisija CO2 za siguran crossover koji je kao “riba u vodi” na svim
vrstama puteva. U zavisnosti od tržišta, novi Renault Koleos može da bude
opremljen M9R verzijama dizel motora od 150 KS i 175 KS ili benzinskim motorom
od 170 KS (TR25). Sva tri motora ovom crossover-u dugom 4.52 m i širokom 1.85
m, omogućavaju dinamične, visoko kvalitetne performanse. Poboljšanja koja su
napravljena na samom vozilu, motoru i menjaču kao rezultat imaju smanjenje
emisije CO2 kod verzija vozila Koleos opremljenih dizel motorom. Verzija sa
pogonom na dva točka opremljena motorom dCi 150 ima emisiju CO2 od samo 148
g/km što znači da ne podleže ekološkoj taksi koja je u Francuskoj na snazi.
Emisija jačeg motora dCi 175, takođe je smanjena na 166 g/km.
Višenamenske karakteristike novog Koleosa predstavljaju sposobnost ovog vozila
da bude u svom elementu podjednako i na gradskim ulicama i na vijugavim seoskim
puteljcima. Integralni pogon na sva četiri točka koji je razvio Nissan
omogućava mu prave of-road sposobnosti, dok mu njegove brižljivo određene
dimenzije, precizan upravljač i stabilnost garantuju okretnu i bezbrižnu vožnju
po gradu.
Renault-ova stručnost je u oblasti aktivne i pasivne bezbednosti obezbedila
ovom crossover-u 5 zvezdica na EuroNCAP crach testovima prilikom njegovog
lansiranja zahvaljujući karakteristikama kao što su ESP, sistem za pomoć pri
naglom kočenju, struktura sa programiranom deformacijom, šest vazdušnih jastuka
i sigurnosni pojasevi sa zatezačima.
Nesvakidašnja udobnost i modularnost, plus najmodernija
tehnologija
Sve je osmišljeno tako da se svih pet putnika oseća lagodno i udobno,
uključujući udaljenost do krova i prostor za kolena u prednjem delu kao i
izvrsnu ravnotežu između prostora za laktove i prostora do krova za putnike
koji sede pozadi.

Praktičan i prilagodljiv. U unutrašnjosti novog Koleosa nalaze se pregrade i
boksovi zapremine do 70 litara. Pristup velikom prtljažniku (450 dm3 VDA)
olakšavaju zadnja vrata koja se podižu s dvostrukim otvaranjem čiji donji deo
izgleda kao čvrsta klupa kada je spušten.
Deljiva zadnja klupa 60/40 opremljena je sa Easy-Estate sistemom, što znači da
može da se sklopi u jednom potezu kako bi se omogućio ravan pod i zapremina
prtljažnika od 1.380 dm3 VDA. Panoramski krovni otvor dodatno osvetljava kabinu
i čini užitak u vožnji intenzivnijim.
Tehnologija u službi udobnosti i bezbodnosti. Novi Renault Koleos je dostupan sa obiljem opreme visoke klase jednostavne za korišćenje, uključujući pokretanje i ptistup vozilu “slobodne ruke”, elektronsku kočnicu za parkiranje, automatsko paljenje svetala i brisača vetrobranskog stakla kao i sistem za navigaciju Carminat TomTom sa komandnom ručicom. Novi Renault Koleos sa pogonom na sva četiri točka takođe je opremljen sistemom za pomoć pri kretanju na uzbrdici i sistemom za pomoć pri spuštanju nizbrdo.

Komande audio sistema, navigacije i dvozonskog klima uređaja pravljene su za potpuno intuitivnu upotrebu. Takođe, velika pažnja je posvećena eliminaciji mehaničke buke i buke u vožnji što znači da putnici mogu da se prepuste potpunom uživanju koji im pruža audio Bose® sound, posebno osmišljen za kabinu vozila.
Ističe imidž marke na međunarodnom tržištu
Renault Koleos prodaje se u gotovo 40 zemalja, na pet kontinenata. Predstavlja
prvo vozilo na koje je primenjeno sveobuhvatno znanje čitave Alijanse, pošto ga
je dizajnirao Renault, opremljen je Nissanovom tehnologijom, a proizvodi se u
fabrici Renault Samsung Motors u Busanu, u Južnoj Koreji. Zahvaljujući ovoj
plodonosnoj saradnji, nametnuo se na nekoliko tržišta kao vodeći model visoke
game kompanije Renault.
Prvi crossover kompanije Renault uspeo je da nađe svoje mesto u veoma
konkuretnom segmentu koji se neprestano širi.
Međunarodna karijera - Zahvaljujući Koleosu Renault je zauzeo mesto u ovom
segmentu koji neprestano raste i veoma je značajan za imidž, posebno u Kini i
Južnoj Americi. Više od 70% prodaje ovog vozila u 2010. godini Renault je
ostvario van Evrope.
Preuzeto sa : Netauto.rs
Foto : Netauto.rs / Renault
Covek zaista treba da bude neverovatan ljubitelj Renova, pa da pored svih terenaca ovog sveta kupi ovu ruznocu od auta...
Cekamo ga u Intega Motorsu, za 6000 eura... tada ce biti dobra kupovina!
Vrlo lep prednji kraj nakon redizajna (na ranijem modelu je stvarno ocajan prednji kraj), a i dalje mi se ne svidja padajuca linija zadnjeg kraja, nekako preoblo deluje za tu klasu vozila.