home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Renault Nissan Srbija organizovao je promociju redizajniranog Koleosa za automobilističke novinare i poslovne partnere u Srbiji tokom druge nedelje novembra.

Različiti vremenski uslovi koji su se smenjivali na svoj način su doprineli da se karakteristike prvog Renaultovog SUV-a pokažu i zahtevnijim režimima vožnje. Nekoliko modela u oba paketa opreme sa motorima i menjačima koji su u ponudi voženi su od Beograda preko Oplenca do Aranđelovca. Premda su utisci novinara koji su ga vozili, pre svega kroz prizmu konkurencije i tržišta bili i kritični, u jednom se svi slažu: radi se o kvalitetnom, tehnološki naprednom i pouzdanom automobilu. U svakom slučaju pravom Renaultu.

Osmišljen je i dizajniran u Renault-u, koristi Nissan-ovu tehnologiju (naročito svoj pogon na četiri točka), a proizveden je u Renault-ovoj fabrici Samsung Motors u Busanu u Južnoj Koreji, koja je poznata po proizvodnji vrhunskog kvaliteta.

Novine su vezane za spoljni izgled i doterivanja unutrašnjosti, smanjenje emisije CO2 kao i primetne uštede goriva kod dizel motora. Nova verzija zadržala je i vrhunske karakteristike poznate još od kada je model prvi put lansiran 2008. godine, posebno svoju izvanrednu udobnost, prilagodljivost i modularnost kao i brzinu na koju se vlasinici ovih vozila veoma brzo naviknu.

Još robustniji i dinamičniji izgled

Redizajn prednjeg dela Koleosa ima za cilj da u prvi plan istakne njegov snažan i robustan karakter. Usisnici vazduha koji su bili na staroj verziji sa obe strane Renaultovog znaka, ustupili su mesto elegantnoj, hromiranoj masci, a dinamičnost modela naglašena je novim, tanjim svetlima. Na vratima se nalaze moderniji retrovizori sa LED pokazivačima pravca. Bočni deo automobila dobio je klasičan izraz robustnog stila vozila sa pogonom na sva četiri točka zahvaljujući povećanom klirensu, novom rešenju blatobrana i novim, modernim, sportskim točkovima.

Zadržan je naglašeni stil zadnjeg kraja iz prethodne verzije i zakošeno zadnje staklo koje sugeriše kretanje ka napred dajući novom modelu potpuno originalan izgled.

Novi Renault Koleos biće dostupan i u novoj dinamičnoj boji karoserije: Cayenne Orange. Posebna pažnja posvećena je kvalitetu i završnoj obradi unutrašnjosti. Prefinjenost i eleganciju vozila takođe naglašavaju nove presvlake i ukrasni elementi, kao i redizajn armaturne ploče i njenih instrumenta kroz uvođenje modernog i elegantnog kućišta i displeja brojača. 
Smanjena emisija CO2 za siguran crossover koji je kao “riba u vodi” na svim vrstama puteva. U zavisnosti od tržišta, novi Renault Koleos može da bude opremljen M9R verzijama dizel motora od 150 KS i 175 KS ili benzinskim motorom od 170 KS (TR25). Sva tri motora ovom crossover-u dugom 4.52 m i širokom 1.85 m, omogućavaju dinamične, visoko kvalitetne performanse. Poboljšanja koja su napravljena na samom vozilu, motoru i menjaču kao rezultat imaju smanjenje emisije CO2 kod verzija vozila Koleos opremljenih dizel motorom. Verzija sa pogonom na dva točka opremljena motorom dCi 150 ima emisiju CO2 od samo 148 g/km što znači da ne podleže ekološkoj taksi koja je u Francuskoj na snazi. Emisija jačeg motora dCi 175, takođe je smanjena na 166 g/km.

Višenamenske karakteristike novog Koleosa predstavljaju sposobnost ovog vozila da bude u svom elementu podjednako i na gradskim ulicama i na vijugavim seoskim puteljcima. Integralni pogon na sva četiri točka koji je razvio Nissan omogućava mu prave of-road sposobnosti, dok mu njegove brižljivo određene dimenzije, precizan upravljač i stabilnost garantuju okretnu i bezbrižnu vožnju po gradu.

Renault-ova stručnost je u oblasti aktivne i pasivne bezbednosti obezbedila ovom crossover-u 5 zvezdica na EuroNCAP crach testovima prilikom njegovog lansiranja zahvaljujući karakteristikama kao što su ESP, sistem za pomoć pri naglom kočenju, struktura sa programiranom deformacijom, šest vazdušnih jastuka i sigurnosni pojasevi sa zatezačima.

Nesvakidašnja udobnost i modularnost, plus najmodernija tehnologija

Sve je osmišljeno tako da se svih pet putnika oseća lagodno i udobno, uključujući udaljenost do krova i prostor za kolena u prednjem delu kao i izvrsnu ravnotežu između prostora za laktove i prostora do krova za putnike koji sede pozadi.

Praktičan i prilagodljiv. U unutrašnjosti novog Koleosa nalaze se pregrade i boksovi zapremine do 70 litara. Pristup velikom prtljažniku (450 dm3 VDA) olakšavaju zadnja vrata koja se podižu s dvostrukim otvaranjem čiji donji deo izgleda kao čvrsta klupa kada je spušten.

Deljiva zadnja klupa 60/40 opremljena je sa Easy-Estate sistemom, što znači da može da se sklopi u jednom potezu kako bi se omogućio ravan pod i zapremina prtljažnika od 1.380 dm3 VDA. Panoramski krovni otvor dodatno osvetljava kabinu i čini užitak u vožnji intenzivnijim.

Tehnologija u službi udobnosti i bezbodnosti. Novi Renault Koleos je dostupan sa obiljem opreme visoke klase jednostavne za korišćenje, uključujući pokretanje i ptistup vozilu “slobodne ruke”, elektronsku kočnicu za parkiranje, automatsko paljenje svetala i brisača vetrobranskog stakla kao i sistem za navigaciju Carminat TomTom sa komandnom ručicom. Novi Renault Koleos sa pogonom na sva četiri točka takođe je opremljen sistemom za pomoć pri kretanju na uzbrdici i sistemom za pomoć pri spuštanju nizbrdo.

Komande audio sistema, navigacije i dvozonskog klima uređaja pravljene su za potpuno intuitivnu upotrebu. Takođe, velika pažnja je posvećena eliminaciji mehaničke buke i buke u vožnji što znači da putnici mogu da se prepuste potpunom uživanju koji im pruža audio Bose® sound, posebno osmišljen za kabinu vozila.  

Ističe imidž marke na međunarodnom tržištu

Renault Koleos prodaje se u gotovo 40 zemalja, na pet kontinenata. Predstavlja prvo vozilo na koje je primenjeno sveobuhvatno znanje čitave Alijanse, pošto ga je dizajnirao Renault, opremljen je Nissanovom tehnologijom, a proizvodi se u fabrici Renault Samsung Motors u Busanu, u Južnoj Koreji. Zahvaljujući ovoj plodonosnoj saradnji, nametnuo se na nekoliko tržišta kao vodeći model visoke game kompanije Renault.

Prvi crossover kompanije Renault uspeo je da nađe svoje mesto u veoma konkuretnom segmentu koji se neprestano širi.

Međunarodna karijera - Zahvaljujući Koleosu Renault je zauzeo mesto u ovom segmentu koji neprestano raste i veoma je značajan za imidž, posebno u Kini i Južnoj Americi. Više od 70% prodaje ovog vozila u 2010. godini Renault je ostvario van Evrope.

Preuzeto sa : Netauto.rs

Foto : Netauto.rs / Renault



čitanja : 1773



Komentari

Covek zaista treba da bude neverovatan ljubitelj Renova, pa da pored svih terenaca ovog sveta kupi ovu ruznocu od auta...

Cekamo ga u Intega Motorsu, za 6000 eura... tada ce biti dobra kupovina!

Autor Gagi 12 Nov 2011, 17:22

Eto ja bih kupio! I jesam Renault fan!

Autor ALEKSANDAR BG 12 Nov 2011, 18:29

Lepsi stari.

Autor Uros Cuore Sportivo 12 Nov 2011, 19:14

Vrlo lep prednji kraj nakon redizajna (na ranijem modelu je stvarno ocajan prednji kraj), a i dalje mi se ne svidja padajuca linija zadnjeg kraja, nekako preoblo deluje za tu klasu vozila.

Autor Damko 12 Nov 2011, 19:22

@Gagi
100% si u pravu ... ne vidim ni jedan racionalan razlog da bilo ko kupi ovo

Autor Stole 12 Nov 2011, 20:34

Ko bi ovo kupio? Pa svako racionalan. Bose ozvučenje, 150ks dizelka, navigacija, i još svašta nešto za 24.000!!! Ne zaboravite, ovo je Renault verzija Nissan Qashqai... Kad bi imao te pare, 'ladno bi ga pazario!

Autor Dima 13 Nov 2011, 08:54