home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Nek se vozi što lakše!

Ovo je moto „Kije“ i „Hjundaija“. Svi njihovi novi modeli su mekani na svim komandama, plivaju po asfaltu, okretni su i, veoma važno, jeftini su. Prodaja raste i svi su zadovoljni.

Restilizovana „kija prosid“ je kockastija i još je ubedljiviji deo imidža vlasnika. Bez zadnjih vrata donosi agresivnost, mada će visoki putnici pozadi imati problem s mestom. Glavnu ulogu u kabini ima sjajno dizajniran volan sa odlično odmerenim servom. Utisak kvare nešto lošiji materijali sa strane i neubedljivo narandžasto osvetljenje, mada sve zajedno gradi solidnu kabinu.

Model s testa imao je 1,6 CRDi turbo-dizel sa 128 KS. Iako nije sportista, odlično vuče u svakom stepenu prenosa i ima dobru elastičnost. S druge strane, bez štednje na gasu troši samo 6,5 gradskih litara, čemu pomaže i 6-stepeni menjač.

Odlučnu zabavu pruža u krivinama. Neznatno bežanje nosa vrlo se lako koriguje. Neznatno asistira i ESP, koji je standardni deo opreme. Kad se sve stavi na papir, odličan odnos uloženo-dobijeno.

KIJA PROSID

Motor: 1.582 cm3

Snaga: 128 KS pri 4.000 o/min

Moment: 260 Nm - 1.900 do 2.750

Masa: od 1.358 kg

Ubrzanje 0-100 km/h: 11 s

Maks. brzina: 188 km/h

Dužina/širina/visina:

4.250/1.790/1.450 mm

Međuos. razmak: 2.650 mm

Prtljažnik: 340/1.250 l

Potrošnja na testu: 6,5 litara

Osnovni model (1,4): 9.990 evra

Testirani model: 15.000 evra

Autor: Mladen Radulović 

Foto: Kurir-info.rs



čitanja : 2135



Komentari

savrsen autic za pare

Autor aca 20 Dec 2011, 09:42

Problem koji ima PRO CEED je nakupljanje 10 litara vode u deo za rezervni točak, kad god auto pokisne.
To je fabrički defekt koji ima svaki PRO CEED proizveden pre 2009.

Autor Dejan L 19 Nov 2012, 08:08