home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Ovo je čista revolucija. Urbani automobil „adam“ jedan je od najboljih i najlepših „opela“ do sada, pravi trendseter koji se ne plaća zlatom

Spektakl može da počne!

Adam Opel je osnivač fabrike sa znakom munje, a novi model zove se „opel adam“. Pa kakav onda može da bude? Mnogo dobar, blago rečeno. Razmišljali smo koji je scenario prethodio pravljenju jednog od najboljih „opela“ do sada i izdvojili smo dva:

Scenario 1 - Direktor je okupio inženjere i rekao im: „Ovaj auto zvaće se ‘adam’, po našem osnivaču. Zato ima sve da pršti, je l’ jasno!“

Scenario 2 - Auto je napravljen pod radnim imenom. Direktor ga je provozao i u euforiji uzviknuo: „Ovaj auto zvaće se ‘adam’!“

Možda i nije bilo tako, ali euforični smo bili na međunarodnoj prezentaciji u Lisabonu, jednom od najlepših gradova Evrope. Očekivali smo dosta od „adama“, ali ne toliko. Kompaktan automobil, kratak hod menjača, šest brzina, vrhunski „mesnat“ volan, mekane komande, odlična stabilnost na putu... To su faktori koji ovde grade sreću.

I visoki vozači odlično sede.

Radijus pomeranja sedišta je velik. Nekim čudom i pozadi ima mesta za još dvoje. „Adama“ se ne bi postideo ni Sport-Bili! Držimo se za debeli volan. Lako se vrti, a na raspolaganju je i opcija „siti“, koja po potrebi pojačava servo asistenciju. Vozimo 1,4-benzinac sa 87 konjskih snaga. Ne štedimo gorivo, pa na računaru piše da je potrošnja oko osam litara.

Daleko od fabrički deklarisanih 5,1 na 100 km, ali drugi put ćemo štedeti. Uživamo na svakom putu, u svakom skretanju, parkiranju...

Dizajneri su vrhunski odradili posao. Izdvajamo „ploveći“ krov. Kažu da inspiraciju nisu tražili u retro stilu nego su se bacili na prezent i futur. Ne može im se zameriti, jer auto izgleda brutalno.

Jedna od najbitnijih stvari. „Adam“ se može personalizovati na bezbroj načina. Kupac bira sve boje, napred i unutra, može da lepi razne detalje. Finale je panorama krov koji može da emituje sliku, recimo, vedrog neba, čak i kad je napolju noć, kiša... U Lisabonu je na raspolaganju bio 41 „adam“ i nijedan nije bio isti...

Oprema je nepregledna, a sve što se naplaćuje nije skupo. Recimo, multimedijalni sistem košta 300 evra! Sve zajedno, početna cena od 11.500 (u Nemačkoj) nije visoka. „Adam“ je urbana faca i dokazuje da se trend-set ne plaća uvek zlatom. Spreman je da povede revoluciju jer se odlično vozi i jedan je od najlepših automobila do sada. Prodaja u Srbiji počinje u januaru 2013.

Autor: Mladen Radulović

Kompletan članak i više fotografija na sajtu Kurir-info.rs



čitanja : 1586



Komentari

Jedinu stvar što ne spomenuste jeste da ješef Opela rekao: " napravite trendi mali gradski auto po uzoru na FIAT 500" , te padoše u vodu ti hvalospjevi o originalnosti jer suviše u globalu podsjeća na ideju Fiat 500,koji za razliku odovog novopečenog šminkera ima istoriju.ne kažem da je loš ,ali ne treba krasti ideje

Autor Ilija 19 Nov 2012, 19:36

Fiat 500 na maskembalu povodom noći veštica.

Autor zamlata 25 Nov 2012, 11:38