home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U „Hjundaiju“, očigledno, imaju manje poverenjа u sebe nego što ga imaju kupci automobila korejskog brenda koji je poslednjih godina u samom vrhu pouzdanosti. Mislimo na igru imenima, pre svih popularnog „tusona“, kojem je posle više nego uspešnog prelaska na oznaku „ix35“ vraćen originalni identitet. Kao da su u „Hjundaiju“ želeli da novim-starim imenom naglase da je nova generacija u svakom pogledu bolja (drugačija) od prethodne.

Izgled novog „tusona“ je potvrda da otvaranje dizajnerskog studija u Nemačkoj predstavlja pun pogodak za „Hjundai“. Karoserija je rastegnuta za 6,5 cm na 447,5 cm dok je automobil niži za 2,5 cm, što je u skladu sa aktuelnim trendovima. „Tuson“ je mišićav kompaktni SUV sa velikom heksagonalnom maskom hladnjaka i „oštrim“ farovima, sada i sa LED tehnologijom. U jednoj rečenici, automobil privlači pažnju a to je jedan od glavnih preduslova za dobru prodaju.

Unutrašnjost testirane verzije sa 2.0 CRDi dizel motorom (185 KS) i najvišim paketom opreme omogućila nam je da „tuson“ upoznamo u punom svetlu, sve sa kožnim sedištima (grejanje i ventilacija) i panoramskim krovom.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Mojauto.rs



čitanja : 2638



Komentari

Mada nisam poklonik "energetske neefikasnosti" (što je odlika ove klase), o ovom vozilu kao "porodičnom prevozu" bih zaista bio spreman da razmislim i to sa raloga:
- što mi pozicija sedenja napred izuzetno odgovara (butine ne vise), pa sve je savršeno ergonomski (za mene);
- što pozadi ima mesta čak i za mene (i za glavu, i za kolena), tako da tu za normalne ljude ima i viška mesta;
- gepek je na niovu nekih manjih karavana C segmenta;
- solidna oprema čak i u baznom paketu (mada mislim da ga je bolje (ekonomski isplativije) zaobići i dodati još oko 2.000 eura iznad toga).
"Preporučuje se" uslovno :)

Autor moron 18 Dec 2015, 10:01

Ovaj "HundaJi" je zaista best buy.

Autor MB 18 Dec 2015, 10:41

Vizuelno, čista desetka. Prostranost i u prtljažniku, i nazad, i solidno napred. Napred su mogli malo manje plastike da koriste, ali dobro. Uslovna mana je klirens, budući da ovo niko ne kupuje za "offroad". A takođe Hyundai niko ne kupuje zbog "prestiža" i "značke", pa je cena testiranog vozila zaista suluda. Potrošnja. Samo skoro duplo veća od fabričke. Doduše, kod 1.6 T-GDI automatik 4wd po bordu je 14, tako da je ovih 9.5 sasvim u redu. Ja kad bih ga kupovao, svakako bih tražio dužu test vožnju, i većim delom po auto-putu (da se eventualno razbiju predrasude o nekvalitetu "koreanske" mehanike, menjača, motora, i sl..), par krugova oko salona stvarno ništa ne znači. Moje razumevanje, isto kao i kod KIA-e, da "koreance" ima smisla kupovati samo u najnižim paketima opreme, onda su najcelishodniji. Svako dalje dizanje u veće pakete ozbiljno dovodi u pitanje racionalnost kupovine, a što je jedna od valjda (bar "medijski") najeksponiranijih karakteristika kad su KIA/Hyundai u pitanju.

Autor Priapus 18 Dec 2015, 11:41

Korejance je najbolje kupovati polovne. Istina ovaj ix35 bas drzi cenu, ali sam ja prosle godine za 5500 kupio i30, cija je cena kao novog 2009. bila 14000.

Autor rasa 19 Dec 2015, 12:42