Polovnjaci: Koliko vredi Honda Civic iz 2012?

Honda svetlosnom brzinom menja generacije svog najprodavanijeg modela „sivik“ i zato nam je teško da držimo korak sa novim/starim/redizajniranim verzijama. Takođe, u zavisnosti od tržišta, neki modeli se prodaju duže ili kraće pa je ponuda na placevim polovnih automobila, rekli bismo, šarolika.
Nama je pažnju poslednjih dana leta privukla jedna od najtraženijih verzija - hečbek sa 1,4-litarskim i-VTEC benzinskim agregatom. U pitanju je model osme generacije (predstavljena 2005. godine), koja je prvo redizajnirana 2009. a zatim i 2011. godine. Testirani model je iz aprila 2012. i kod nas se prodavao u periodu dok smo čekali na devetu reinkarnaciju „sivika“. Zbog toga i dolazi do zabune, odnosno često se ovaj model na sajtovima ili placevima nudi kao „sivik“ devete generacije.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Mojauto.rs
"Vlasnik za testirani „sivik“ iz aprila 2012. godine sa paketom opreme „sport“ traži 8.699 evra".
Ali je to motor 1,4, koji je meni nespojiv sa civicom, sa "čigrom".
"Uz njega ide" samo 1,8, koji baš dosta košta.
Honda se ne isplati za kupovinu kao polovnjak. Samo kao nova.
Ako moze jedan sturi odgovor za jedno sturo pitanje:
Planiram da uzmem polovnjak do 4500 eura.
Ne planiram da ga vozim non stop jer mi za to sluzi Vespa pa je ovo podatak da ne prelazim godisnje mnogo kilometara.
Nije mi bitna snaga nego realno odrzavanje kakvo imam sa Loganom svojih roditelja koji je po tom pitanju odlican. Ne bih nista vece od Golf klase a realno, za to i nemam dovoljno para.
Da li neko ima neki predlog?
Ja bih zeleo Fiat Bravo ali je to verovatno neralno...
Otvoren sam za sve predloge.
Unapred zahvalan! :D
Uros Cuore Sportivo
Moje je "razumevanje" da je 99% oglasa o prodaji "polovnjaka" čista prevara, na ovaj ili na onaj način. Sve je uglavnom teška laž, od slika, pa do upisanih podataka. Retki su oni "pravi", ti "pravi" nestanu bukvalno "u sekundi", a teško je imati "znanje" da već "u oglasu" prepoznaš "pravi" da bi odmah reagovao.
Naoružaj se strpljenjem, pažnjom, brzom reakcijom i pozitivnim mislima. I neka Ti Bog pomogne ... Jer bez sreće ništa.
nešto ne štima, meni su za 2012 elantru 1,6 benzin nudili 10.000 za zamenu za novo vozilo , mislio sam da će Civik bar .iljadu više da izvuče.
Što jes jes Elantra je bila najvećem paketu opreme tada ...
@moron,
Naravno, apsolutno se slazem sa tobom. Mada, zar se tako ne ponasamo i sami kad prodajemo nesto? Mora malo da se nakiti.
Mene zanaim koliko su tacne ona uverenja (garancije) o predjenoj kilometrazi.
Drugar moj je skoro kupio Mazdu 3 prve generacije (neko 2006-7 godiste, 1.6 dizel) i ja sam prijatno iznenadjen kad smo skoro kombinovano vozili do Beca. Pun snage i odlicno ponasanje na putu. I to me raduje da takav auto mogu da nadjem za te pare. E sad, on ga je kupio od prijatelja. Imao je srece....
Urose, ja bih na tvom mestu pazario Ford Fiestu sa 1,25 motorom. Desi se na oglasima da sew pojave modeli sa predjenih 50 60K od prvog vlasnika oko 5K. Generalno, odlican autic
@moron Slazem se za CIVIC sa 1.4 motorom :)
Pao si mi na pamet nedavno kada se na oglasima pojavila CIVIC karavanka 1.8 i otisla je za par dana, bila ruzna boja, inace bi mi legla bas
UCS
Sam si rekao jedini pravi recept: "E sad, on ga je kupio od prijatelja. Imao je srece..."
U pravu je i J4ZZER, ima na oglasima i zaista očuvanih, ali, vozilo sa opcijama "kupljen nov u Srbiji", "prvi vlasnik", a pri tome tražiš da "nije mnogo prešao" i da "nije mnogo star", košta baš "jezivo" ...
J4ZZER
Naravno da sam propratio "pojavu", ali i relativno "brzi nestanak" tog civic karavana.
Nije baš bio jeftin. Honda.
Eno ima i domaći civic 1,8 sa 180 kkm iz 2008. za 6.000.
Previše. Za mene. Jer ima i domaći megan 1,6 iz 2012 sa 130 kkm za manje od 6.000. Dupla razlika u godinama.
Naravno, ko voli hondu, ima honda.
Ne bih imao ništa protiv honde, ali, sticaj životnih okolnosti. Možda jednog dana, kada budem imao 200 godina, kupim neko civica sa 200 konja ...
@J4ZZER,
Je l pricas o poslednjoj generaciji Fieste, modelu pre redizajna?
Svidja mi se taj auto, bas cu pogledati
UCS@
Što je Bravo nerealan?
Već odavno ga gore u DE ima ispod 3000 tako da sa davanjima se uklapa u 4500.
Prije nekih dva mjeseca kolega uzeo za 2100 u Hamburgu , auto mehanički u perfektnom stanju , servisna knjiga , 2007.g.p ,212.000km , 1.9JTD 120KS ,nikad ozbiljno havarisan , jedino su oba branika bila ižuljana i zadnja desna vrata u donjem djelu pregrebana.
Tako da Bravo nije nikako nemoguća misija
@Đorđe,
Verovatno zato sto imam blokadu da je auto preko 200k dobar...
Strah me preko te cifre bilo sta uzeti. Zapravo nikad nisam posedovao dizel auto pa samim tim sam neupucen (uplasen) kakve probleme nosi zamena delova za takve agregate...
UCS@
Jednom kad prelomiš , straha više nema , tako sam ja mislio kad sam tamo 2004. uzimao Punta 1.7TD sa 227.000km , još iz Italije , ali sam punom servisnom istorijom , vozan dvije godine bez problema, nakon toga Punto 1.9JTD sa 204.000km , takođe bez problema , prodam ga komšinici , ona ga vozila do prošle godine , 310.000km ,od većih stvari samo kvačilo mjenjano (bez plivajućeg zamajca) sad ovaj Seat 1.9TDI grabi prema 320.000km ,takođe bez nekakvih problema (anlaser i kompresor klime) tako da nema tu nekakvog pravila , nešto može otići na 100.000km a ne mora na 200.000km.
Meni su najkritičniji oni oko 100.000km ,kad to prelomi bez problema , onda se zalaufa i to ide onda samo od sebe.
Evo sad kolegi na službenom Tuaregu , novom modelu ,2012.g.p 112.000km , razletila se turbina , uvukla dijeliće u motor , tako da je i motor vrisnuo , auto održavan na VW , njegova firma drugi vlasnik , nov plaćen 96.000€ ,niko ne prizna nikakve garancije , jer je auto na firmu , predračun popravke tj. novi motor i turbo na VW-u sa ugradnjom nešto malo manje od 20.000€ ;)
A prije nego se to desilo , radilo se o savršenom polovnjaku (malo km,servisna istorija , prvi lak...) znači , nema tu puno pravila , više kakva je nafaka.
Naravno ovo se ne odnosi na one krševe bez krsta i krštenice , sklepanih i skarabudženih samo za prodaje...
Đorđe kao i uvek sve realno, sažeto i dosta korisnih informacija!
Složio bih se da dosta njih pokaže probleme ranije i da ako do 100 nema nekih ozbiljnijih kvarova ne treba ih očekivati ni kasnije.
Eno primera koliko hoćeš... Ja znam za 2 Fabije kupljene nove što im je otišao motor.
Dalje, čovek koji radi u ministarstvu i čuva ove budžovane mi je rekao da su se E350 novi uzeti jako loše pokazali i stalno im nešto fali. Čovek uzeo Citroen na kraju.
BMW i njihov lanac čuveni, gomili primeraka je zamenjen čitav motor, nekima i na manje od 10.000km
ML-ovi, dosta njih stradao menjač na malim kilometražama.
Itd, itd
Primera ima mnogo.
Svakako da je nov auto najbolja kupovina (ko ima pare da plaća porez što prvi sedne u njega :)), ali on je nov samo dok je u salonu!
Takođe vlada mišljenje kako su svi polovnjaci neopevane kršine koje svakih 1000km moraju na servis.
Pa pola SRB kupuje automobile sa preko 200.000, eno s kim god da se vozim niko nema ispod 250 pa i aktuelne generacije automobila.
Vozio se u Taxiju A6 2012 ili 2013 preko 210.000 na satu.
Poz
Mi na ovom području imam strah od vozila preko 100.000km zbog Zastave , jer je to bilo vrijeme kad se počela raspadati (korozija načela , iberlauf izvučen prema dole , sve se rasklimalo...) i upravo zbog te psihe i jest masa polovnjaka naštimana na 100.000 i nešto.
Ja znam kad sam god prodavao svoje aute , bilo je ono u fazonu , puno su prešli , ali ni jedan nije neprodan zbog toga , jer su auti bili u boljem stanju nego većina onih sa "magičnim" kilometražama.
Jer po meni je debilno da vozilo koje ima "tonu"dokumentacije sa servisa , to isto baciš i napraviš divljanera od njega ali sa sto iljada i nešto...
Djordje,
sve je to kako ti kažeš, ali, kako da čovek izbegne da kupi "lešinu", koja na oko lepo izgleda, ali je u naravi prešla "milion" kilometara i "dušu ispustila", a "na satu" ima samo "100 i nešto" kkm ?
Evo, samo kao primer, vidi ovaj domaći 508, za 4 godine prešao 296.000 km ( oko 75 kkm godišnje ):
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8956779/peugeot-508-gt-biturbo
Ali, imaš ti i uvozni, recimo, za pet godina samo 106.000 km, vizuelno isto veoma očuvan ( što bi u naslovu ili opisu često rekli: "NOV, NOV" ili "PERFEKCIJA" i sl. ( što znaju reći "enterijer kao u vozila koje nije ni korišćeno" ):
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9016344/peugeot-308-16-hdi-6-brzina
Ima ih i značajno starijih, tih "perfektnih", sa na cajgeru "napisanih" i manje od 20 kkm godišnje u proseku.
Ti sa nazivom "PERFEKCIJA" čine 99% ponude, a ja treba da verujem da nisu prešli bar 300-400 kkm?
To je skoro nemoguća misija. Teška prevara, uglavnom ...
Naravno, izuzeci se dešavaju. Nekome. Ne svakome.
@UCS Jeste mislio sam na mkdel pre redizajna,meni je taj model i lepsi...
Moron@
Ne znam kako bi ti objasnio , u velikoj većini je pitanje sreće ali moraš imati i osjećaj , ja npr. svoj ni jedan automobil kad sam kupovao nisam vozio na nikakve preglede , samo sam ih provozao i koliko se može vizuelno ispregledao , ali nikad više od pola sata , da ne urekne , još ni jednom se nisam zeznuo.
U većini slučajeva ljudi nasjednu na "rudu" kad su neodlučni kad puno izvoljevaju oko nekakvih nebitnih stvari , onda na kraju bude prc...
@UCS 14 Nov 2016, 11:54
Teško pitanje. Neki su već odgovorili, slažem se sa prethodnim komentarima a evo i od mene. :)
Prvo zavisi šta hoćeš, dizel, benzin, kupe ili 4-oro vrata.
Elem, s obzirom da nećeš prelaziti mnogo i sve ono što si napisao, imam jedan predlog.
Benzinac je prostiji, manje ćeš potencijalne muke imati, ali više troši i tromiji je.
Dizel bolje ide, manje troši ali mogu da te "zakače" turbina, dizne itd.
Tako da, treba naći dobrog.
A najbolje je ako je ikako moguće naći auto kupljen u Srbiji i od prvog vlasnika.
Jeste teško a i skuplje često ali vredi.
Malo sam gledao, mislim da bi se tebi nešto ovako svidelo, pošto pretpostavljam da gotiviš lifestyle automobile.
Plus su mnogi kupljeni ovde, a nisu prelazili neke velike kilometraže.
Verujem da će i dobro držati cenu, a uzećeš auto zate novce koji nije puno prešao.
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/8992089/fiat-500
E sad ako hoćeš nešto veće, možeš i Bravo ko što Djordje reče, imaš ih i ovde za tu cenu, mada bolje da uvezeš iz DE. Kod nas bi te savetovao da izbegavaš placeve. Oni dovoze leševe iz EU, sa brdo km.
Računaj godišnje od 30-70 hiljada km kao prosek, tako da onih obećanih X km na satu su verovatno za prve dve godine samo. :)
Ima i još predloga ali mislim da je ovo najsigurnije, najmanje km, trebalo bi biti bolje stanje od ostalih.
Ima i jedan lep Golf 5 na prodaju, lepa boja , maska, dobar, vozio sam se u njemu, pa ako te zanima...
http://666kb.com/i/bik78oi6uq4et5f8r.jpg
http://aws-cf.caradisiac.com/prod/mesimages/432418/STA70588.jpg
Takvu masku ima samo je svetlo plavi, lepo izgleda, lepa boja. Kupe je i 1,6 benz.
@P1,
Meni taj auto u principu treba za izlete van grada i sve ostale stvari koje mi ne zavrsava Vespa. Ja sam i danas, na +4,5 stepeni isao Vespom na posao i planiram tako jos koji dan. Cim pocne da bude vlazno ja prelazim na GSP i busplus. Osladilo mi se da ne moram da trazim parking i da ne brinem o guzvi u saobracaju. E sad, motor ima svoje ocigledne nedostatke pa ce za te potrebe sluziti buduci automobil.
Moje neka projekcija je da to bude hatchback sa 5oro vrata i 1.6 motorom, benzin pre dizela. E sad, otvoren sam i za druge opcije, ali je ovo neko okvirno ogranicenje u potrazi. Dakle od Punto do Golf klase.
Ja bih najradije vozio ocuvanu 147-cu sa malo kilometara ali takvih nema. Elem...
Fiat 500 mi nije resenje jer ga vidim kao iskljucivo drugi auto u porodici. A meni treba prvi :D
Golf 5 je odlican al' sam ja valjda alergican na njega. Siguran sam da je odlican auto ali sam trenutno u fazonu da to bude Fiat Bravo, ili npr Peugeot 307 redizajn. Otvoren sam i za neki noviji Grande Punto, 207 itd...
Nisam agresivan vozac, pa mi motorizacija nije bitna stavka. Moras da razumes da 10 godina vozim porodicni Logan s kojim sam isao i do Italije i Grcke, bez da sam patio nesto pa sam navikao na 75 KS :D. On sad ostaje roditeljima i uveren sam da ce ih sluziti jos deset gorina uz redovno odrzavanaje. (presao tek 125 000km)
Angazovao sam burazera od ujaka koji uvozi automobile i preprodaje ih (nema plac, radi to u pazuama svog posla) da mi nadje nesto zanimljivo. Javljam vam progres pretrage.
Hvala svima na savetima, moram priznati da sam malo ohrabren savetima.
UCS
Ja sam mislio da ti treba pre svega za grad.
Sad sa malo više detalja, mislim da bi tebi najviše leglo nešto iz Golf klase, ne ispod.
Ako gledaš Bravo ili 147, ja bi pre dizela izabrao.
Dizeli su im odlični.
Klasa ispod Golfa, ako ćeš na put, nije baš preporučljiva.
Mnogo prostraniji i bolji je segment iznad.
A kad ne znaš šta uzeti, uzmi Golfa, nećeš pogrešiti.
Najbolji kompromis svega, najbolje drži cenu, najlakše ga prodaš kad hoćeš da menjaš.
Na tvom mestu, uzeo bi Golfa ili Bravo 1,9 jtd.
Imaš ih sa 120 i 150ks, to će ti biti kao raketa nakon 1,6 benzinca. :)
Dizel se mnogo lepše vozi, elastičniji je.
Bravo taj ima 6 brzina što je važno za put kao i naslon za ruku.
Možda ti pomogne u odluci ovaj savet :
otvori "polovniautomobili" sajt, idi na detaljnu pretragu izaberi kategoriju "hečbek" i cenu od-do , unesi te podatke idi na pretragu i listaj.
Možda vidiš neki na koji nisi mislio, neki koji ti se svidi, pa barem da znaš šta tražiti ako te prelomi.
Pozz
Ako ćeš 147 nikako benzinca,prvo puno zuje,malo meda daju,što će reći troše previše za ono što nude , u pravilu su skuplje za održavati od ekvivalentnog dizela, isto upšteno benzin/dizel , koliko si spreman za njen filigranski ovijes ,koji je prilično skup a osjetljiv na gradska drndanja , što se tiče toga tu je Đulijeta bolja ali ne može upasti u budžet , još je preskupa, ali na istoj platformi kao i Đulijeta je i pomenuti Bravo , pa može biti svakako alternativa.
307 , benzinci su OK , je kod njega nisu počeli ugrađivati ona smeća iz saradnje sa BMW-om , isto npr. 1.6HDi 90 nije loša opcija , nema plivajući zamajac , uglavnom nema FAP , solidno ide a izuzetno malo troši , uslovno može biti mana , ali se uradi prevencija, da ne bi turbo i motor stradali , obavezno probiti filter sito na dovodu ulja na turbo i skinuti karter i očistiti ili zamjeniti sito uljne pumpe , stvari koje ne koštaju puno i brzo se urade a spašavaju turbinu i sam motor.
Ubrizgavanje je jako kvalitetno (Bosch) tako da sa tim uglavnom nema problema , sem možda podloški dizni , ali one koštaji set , 5 , 10€.
Golf je takođe dobar sa ovim 1.6 motorom ali ako si u velikom gradu i bez garaže , ja bi ga preskočio iz poznatih razloga.
A zašto ne uzeti Daciu ponovo npr. Sandero Steepway , nije neugledan poput Logana , meni lično je i simpatičan , plus uglavnom svi su noovokupljeni u Srbiji.
Upravo sam pricao sa bratom od ujaka, koji uzima iz Francuske vozila sa licitacija i od koga smo moja porodica i prijatelji uzimali neke sitne poljoprivredne masine (hocu reci covek nam je od poverenja)tako da njemu verujem jer se razume u materiju vise od mene.
Za desetak dana mu stize Clio 3 1.5 DCI sa 180km na satu i kompletnom dokumentacijom koju upravo gledam. Na francuskom je jeziku ali je razumljivo, imaju i slike sa pozicijama ogrebotina i slike istih.
Uglavnom, u pitanju je redizajn koji je meni nesimpatican i jos je bele bolje. Up pitanju je van koji ce biti konvertovan u verziju sa 5 sedista. Sta ja znam, za prvi auto je ono sto bi meni odgovaralo.
U meni se bori onaj koji zeli lep i sto lepsi auto za svoje pare i onaj koji je racionalan i svestan da auto nije igracka i da iziskuje novca vise od Vespe. :D
Pozitivne stvari su 5* na testu, mala potrosnja (prema forumima i pozitivnim kritikama korisnika), udobnost, solidna oprema koju nemam u Loganu i sl.
Ima troje vrata ali trenutno nemam porodicu pa to nije problem. 3700 eura, plus treba da ga registrujem, kupim 4 zimske gume...
Imam jos vremena da razmislim.
Al' realnost je surova :D
Jeste redizajn , i kod njih više nije bilo toliko problema sa pumpumpom i diznama , ali ja sam i dalje skeptičan na kombinaciju K9K motora i Delphi sistema ubrizgavanja , pošto ne vjerujem da je ona najjača verzija 105KS sa Siemens Continental ubrizgavanjem.
Jesu to vozila sa Arval lizinga?
Jel nema u ponudi takođe van verzija 207-ica HDi?
Dizajnerski ljepši , posebno od Clia ph2 , a 1.6 je bolja kombinacija bar što se tiče ubrizgavanja , kao najskuplje komponente dizel vozila.