home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Popularnost C segmenta je tolika da on danas predsavlja okosnicu prodaje većine automobilskih kompanija, a proizvođači se dovijaju na najrazličitije načine da se baš njihov model istakne iz gomile

Borba u C segmentu je valjda stara koliko i sam C segment, a postoji od promocije prve generacije Volkswagenovog Golfa, pa se zbog toga, ova klasa često naziva po ovom popularnom automobilu. Kada je svojevremeno nemačka kompanija predstavila Golf, bio je to pogodak u centar želja kupaca, jer je tržištu ponuđen prostran, ali ne preterano veliki i skup automobil. Takav automobil je bio potreban velikom broju vozača, a što je najvažnije, puno ih je moglo i da ga priušti. Za razliku od velikog broja tipova karoserija, popularni kompaktni hečbek je preživeo test vremena, s tim da je na svom decenijskom razvojnom putu postao znatno veći, teži i ozbiljniji.

Popularnost “Golf klase” je tolika da ona danas predsavlja okosnicu prodaje većine automobilskih kompanija, a proizvođači se dovijaju na najrazličitije načine da se baš njihov model istakne iz gomile. To znači da naš junak sa početka priče, Golf, više i nije tako usamljen. Koliko je oštra konkurencija u ovoj klasi možda najbolje uvodna fotografija kojom ilustrujemo ovu rubriku. Mogli smo čak da dodamo još nekoliko modela, ali nam je želja bila da se skoncentrišemo na najinteresantnije automobile sa najdužom tradicijom.

Na samom testu su se našli modeli sa najrazličitijim opcijama pogona, jer kada je u pitanju sedam automobila, to je nešto na šta nikako nismo mogli da utičemo i da ih i po tom pitanju dovedemo na “istu meru”. A ne bi imalo ni mnogo smisla, jer je ponuda motora izuzetno velika, tako da sigurno ne bismo mogli da pogodimo želje svih čitalaca. Zbog toga se u ovom uporednom testu baziramo samo na suštinske karakteristike ovih automobila i njihove međusobne različitosti na polju udobnosti, prostranosti, dizajna…

Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 1452



Komentari

Moj izbor Renault Megan.

Autor Renault Terminator 29 Nov 2016, 10:53

Kakav stupidan te(k)st. Svi su najbolji. Leon je moj apsolutni favorit. Bio i ostao. Ok je što autor čita cene iz cenovnika, iako taj model koji apostrofira ima za skoro 5K manju cenu na "akciji". A oko 4K manje bez Porsche Mobility.

Ovo za Auris, pa ljudi moji ovo je revolucija! Toyota KONACNO otkrila kljuc-skakavac..!

A Megan.. S njim sam prošao dugačak razvojni put, od faze "hej, vidi prednje i zadnje LED-ove, hmm, nešto novo, zanimljivo.." do trenutne faze, koja "preti" da postane trajna (sve češće ih viđam, noću..), a to je faza u kojoj sam nekako prelomio da Megan ima najvulgarnije kič prednje i posebno zadnje LED grupe u klasi. Posebno kad vidim onu zadnju liniju, baš mi nešto pripa(d)ne muka.. Recimo, kod Aurisa restilizovanog mnogo više mi se sviđa..

Autor Priapus 29 Nov 2016, 11:17

Nisam razmišljao o HB-u... Sve su to samo "dvosedi".
Da nije "tudji", izabrao bih golfa, jer mislim da je nakomforniji od svih za putnike zadnje klupe. A i sve ostale osobine su mu OK.
Pošto jeste "kradljiv", pojma nemam.
Da "trojka" ima opcioni ćopavi za razumne novce (a da posle i nešto gepeka ostane), rekao bih "trojka".
Ni auris nije loše rešenje. Kao ni megan, ni astra. Naprotiv. Svako od tih vozila ima neku osobinu koja mi se dopada.
Ništa od toga nije loše rešenje. Čak ni 308, ali samo ako možete da "progutate" neka navodno "ergonomska rešenja".
Bem li ga ...

Autor moron 29 Nov 2016, 12:01

Pametno sto su izostavili Tipo, Focus, Octaviu, i30 i Ceed, jer da su oni na listi jasno bi bilo koji je raspon cena (sem Aurisa, on je dobar balans kvaliteta).

Autor Fordovac 29 Nov 2016, 17:23