home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Suzuki Ignis

Naša mala redakcija, upravo je na testu imala jedan mali automobil, minijaturni krosover, sa pogonom na sva 4 točka. Kaže se neki put da su sve lepe stvari male, pa ako je to istina onda bi se pomenuta parola mogla primeniti i na simpatičnog Japanca, na SUZUKI IGNIS.

Neobično je kada iz nekog baš moćnog snagatora (kao što je to pre nekoliko dana bio novi BMW X2 od 190 KS) sednete za volan minijaturnog SUZUKI IGNISA, od 1200 kubika i 90 KS. U prvi mah se upitate da li je to uopšte automobil ili neka nerazumna kreacija iz zemlje izlazećeg sunca, ali, kako kilometri u tom „kanarincu“ protiču počinjete da upoznajete sve osobine mališana, u kojima verujte ima više vrlina nego mana.

Suzuki Ignis

Kada se SUZUKI IGNIS vidi na ulici ne uliva uzdahe već čudjenje pa i neku brzopletu opasku. Njegov dizajn nekima ne odgovara ali imali smo priliku da čujemo i suprotno mišljenje. SUZUKI IGNIS nas je prebacio od centra Beograda do prelepog Kosmaja, a za našu TEST vožnju odabrali smo put do Avale. Onda smo preko SOPOTA stigli na odredište. Dakle, vozili smo po krivinama, povećim usponima ali i povećim padovima kolovoza, po relativno osrednjem saobraćaju, sa čestim promenama stepena prenosa i brzinom ne većom od 65 km/h. Potrošnja je na putu do KOSMAJA i nazad do BEOGRADA, iznosila 4,8 litara benzina.

Završen je  prvi deo testa, ostalo je da IGNISA proverimo i na ravnom i širokom auto putu. Odabrali smo sada pravac prema Bojčinskoj šumi a mališana smo poterali i do 140 km/h. Bilo je to za kratko, nekoliko minuta a onda smo opet popustili gas i pratili ograničenja brzine. Potrošnja je znatno smanjena, pa smo po povratku ostvarili ZAISTA PRAVI REKORD – 3,7 litra benzina na 100 km.

Suzuki Ignis

U gradskom ambijentu SUZUKI IGNIS je pokazao nove vrline. Njegovi tvrdji amortizeri, mala težina i veliki razmak od tla, pružaju mogućnost lakog manevrisanja, on rupe, šine ili odvaljeni asfalt, s lakoćom prosto eliminiše.

SUZUKI IGNIS je minijaturni krosover, pogodan je i za vožnju  po lošim makadamskim putevima, za silazak sa puta i upravljanje u nekom recimo seoskom predelu. To nije automobil za sportski orijentisane vozače, ali, ako vam se desi da negde zakasnite pa kroz krivine pojurite, SUZUKI IGNIS će pokazati da dobro drži pravac i da ima odlično podešen trap i vešanje.

Jedna od ZAISTA NEOČEKIVANIH OSOBINA ovog automobila je njegova VELIKA UNUTRAŠNJOST i KOMOTNO SEDENJE čak i za korpulentnije osobe, napred i pozadi. IGNIS nema veliki gepek i nije pogodan za dugačka putovanja. Kada se sve opisano sabere i oduzme, naša ocena bi bila veoma dobra. POTROŠNJA, PROSTRANOST, POGON NA SVA ČETIRI TOČKA, VELIKI KLIRENS i mogućnost BEZBEDNOG UPRAVLJANJA I VAN PUTA (za ivičnjake je „TATA MATA“), dovode do zaključka da je SUZUKU IGNIS jedan zanimljiv mališan. Našminkan je maksimalno, u ovoj našoj ponudi sa pregršt DETALJA. Ima veliki EKRAN sa uobičajenim sadržajima kao i kod mnogo skupljih vozila (po nama tu je najbitnija KAMERA ZA VOŽNJU U NAZAD), instrumenti IZA VOLANA sadrže i obrtomer, vizuelnim putem se vozač upozorava da krivuda po putu i da menja traku, postoje na toj tabli i strelice koje podsećaju kada valja promeniti stepen prenosa, zvučni signal opominje na mogućnost sudara a ako opasnost od sudara postaje veća automobil samostalno započinje proces blagog kočenja…

SUZUKI IGNIS startuje od 9.590 evra a onaj sa najboljom opremom košta 14.150 evra. Naš je na testu imao cenu od 13.750 evra. Nudi se sa BENZINSKIM MOTOROM od 1242 kubika, u verziji sa pogonom na DVA ili ČETIRI TOČKA.

Ako se kojim slučajem odlučite za kupovinu SUZUKIJA IGNISA, savet je isti kao i za sve ostale nove automobile. Zakažite probnu vožnju i sami procenite da li su ovi utisci na mestu.

SUZUKI IGNIS 1.2

Karoserija - krosover, 5 vrata, 4 sedišta; 3.700 x 1.690 x 1.595 mm, masa 885 kg, prtljažnik 204–227 l

Motor- benzin, 1.242 ccm; 90 KS, 120 Nm pri 4.400 o/min

Transmisija - ručni menjač, 5 stepeni, pogon na sva četiri točka

Kočnice - napred ventilisani diskovi, nazad doboši

Pneumatici – 175/60 R16

Performanse – 0–100 km/h za 11.5 s; maks. brzina 165 km/h; potrošnja na testu od 3,7 do 4,8 lit/100 km.

Cena – od 9.590 evra do 14.150 evra (testirano vozilo 13.750 evra)

Izvor: Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 12015



Komentari