Novi Renault Clio 1,3 One edition 130 Edc – Jedan od najboljih

Kada je popularni KLIO u pitanju onda ova peta generacija malog Francuza zaista spada u sam vrh kvaliteta. Još nam je u mislima fantastična KLIO TROJKA (od pre desetak godina) i posebno pripremljen KLIO SPORT od 200KS, medjutim, u grupi sasvim uobičajenih komercijalnih RENOA KLIO, ovaj najnoviji je PUN POGODAK…
Bili smo u njemu i prevalili dovoljno kilometara da bi ga baš upoznali i predstavili. Ali, pre naših utisaka dužni smo podsetiti na ono što je već objavljeno i što predstavlja pravu diku i ponos NOVOG RENAULT CLIA.

Nezavisna organizacija Euro NCAP je proglasila novi Renault CLIO za najsigurniji gradski automobil (zajedno sa Audijem A1) među modelima ispitanim u protekloj godini. Najprodavanije vozilo grupe Renault je testirano sredinom prošle godine i tada je postiglo najbolju ocenu na osnovu postignutih vrhunskih rezultata, nezavisno od segmenta.
Konstruisan na potpuno novoj Alijansinoj modularnoj platformi CMF-B, novi CLIO se odlikuje optimizovanom konstrukcijom karoserije, obnovljenom strukturom sedišta i sigurnosnim pojasevima koji su osmišljeni na način da pružaju optimalnu podršku za sve putnike, bez obzira na njihovu veličinu ili položaj u automobilu, a ukupnoj sigurnosti doprinose i pirotehnički predzatezači i graničnici sile zatezanja.
Renault zagovara upotrebu tehnologije Fix4sure zbog njene izuzetne sposobnosti da zadrži putnike na mestu i spreči podvlačenje. Osim toga je zahvaljujući vrhunskoj prostranosti novog Renaulta CLIO u njega moguće postaviti dečije sedište bilo koje vrste, napred i pozadi, uz pomoć pričvrsnih tačaka ISOFIX i sistema i-Size, a pruža i bolju zaštitu za glave putnika u zadnjem delu vozila u slučaju bočnog sudara.
Novi CLIO nudi i bogatu serijsku opremu koja uključuje: 6 vazdušnih jastuka, ABS sa sistemom za pomoć pri naglom kočenju, kameru i radar (koje omogućavaju rad sistema za održavanje vozila u saobraćajnoj traci, sistema za prepoznavanje saobraćajnih znakova sa praćenjem ograničenja brzine kao i sistema upozorenja na sigurnosni razmak i kočenja u nuždi), tempomat/graničnik brzine, upozorenje na neprivezani sigurnosni pojas (važi i za zadnja sedišta ako se na njima nalaze putnici) kao i poziv hitnim službama u slučaju nezgode. Uz to su se za bolju vidljivost pobrinula serijska full LED prednja svetla, automatsko uključivanje kratkih/dugih svetala i samozatamnjujući retrovizor.
Kao svestrani gradski automobil, novi CLIO nudi najbolju sigurnost u svim svojim verzijama, čime ponovo potvrđuje Renaultovu stručnost u području sigurnosti za sve, bilo da se radi o putnicima ili drugim učesnicima u saobraćaju. Obnovljenim izgledom, naprednom tehnološkom opremom i svim svojim inovacijama novi CLIO otvara novo poglavlje u strategiji proizvoda grupe Renault i nudi najbolje u području sigurnosti u ovom najprodavanijem francuskom automobilu na svetu
Kada NOVIM KLIO prokrstarite gradski ulicama a takodje i širokim auto putevima, prvi utisak je njegova sjajna pokretljivost koju omogućava turbo benzinski agregat sa 130 KS, u vozilu teškom samo 1245 kilograma. Novi KLIO koji nam je bio ustupljen od beogradske kancelarije RENO-NISAN, opremljen je maksimalno kvalitetno a krajnja cena mu je 18.790 evra…
Bilo bi previše opširno navoditi sve ono što je ugradjeno u tog sjajnog Francuza, a oni koji su zainteresovani za kupovinu mogu sve podatke pronaći na zvaničnom sajtu RENAULT NISAN SRBIJA ili na sajtu poznatog diistributera HIT AUTA, kojim rukovodi nekadašnji karting i auto as, gospodin ZORAN DRAGOJ. HIT AUTO je već odavno stekao visok ugled, poseduje jedan od najboljih servisa u zemlji, na Starom Sajmištu u Beogradu, a ZORAN DRAGOJ se od starta afirmisao kao svetski poslovan i KOREKTAN profesionalac.
Kao i mnogi moderni automobili i NOVI KLIO ima mnoštvo takozvanih ASISTENCIJA ZA VOZAČA, pa je zaista neophodno pre testiranja njegovih voznih karakteristika sve detaljno upoznati.

Prostor u kabini je sasvim solidan i napred i pozadi, volan se namešta i po visini i po dubini, menjač je automatski a postoje i polugice iza upravljača za promenu stepena prenosa. Dobra instrument tabla i veliki tablet ekran upotpunjuju opremu NOVOG KLIA. Za vrhunsku bezbednost su postavljeni i DISKOVI NA SVIM TOČKOVIMA, a ono što spada u baš značajnu pomoć su KAMERE na svim stranama, pa i KAMERA 360 stepeni, iz visine. Parkiranje sa tim dodacima je znatno olakšano a NOVI KLIO ima i mogućnost SAMOSTALNOG PARKIRANJA.
Tokom vožnje i naročito i trenucima kada počinjete sa preticanjem NOVI KLIO će vas obradovati svojom agilnošću, svojom snagom koju ostvaruje i zarad male mase kompletnog vozila.
NOVI Renault Clio 1.3 One edition 130 EDC:
Karoserija : kompakt, 5 vrata, 5 sedišta; d x š x v 4.050 x 1.798 x 1.440 mm; međ. rast. 2.583 mm; masa 1.248 kg; prtljažnik 391 l
Motor : benzin, 4 cilindra, turbo, 1.333 ccm; 130 KS pri 5.000 o/min; 240 Nm pri 1.600 o/min
Transmisija : automatska, EDC, pogon na prednje točkove
Kočnice : diskovi napred i nazad
Pneumatici : DUNLOP 205/45 R17
Performanse : 0–100 km/h 9,0 s; maks. brzina 200 km/h; potrošnja na putu od 5,5 do 6.5 l/100km;.. u gradu 9 litara, emisija C02 119 g/km
Djordje Djenić / Mojsvetbrzine.rs