
Na Jadranskim sajmu, od 8-12. oktobra, održava se 17-ti Sajam automobila, jedna od najatraktivnijih i najposećenijih sajamskih manifestacija.

Nakon pozdravnog govora direktora Jadranskog sajma dr Rajka Bujkovića, sajam je svečano otvorio prof.dr. Radenko Purić, direktor „Lovćen osiguranja“ - ovogodišnjeg sponzora Sajma automobila.


Direktor Bujković iskazao je zadovoljstvo kvalitetom ponude koju čini čak 60 svetskih brendova, kao i željom izlagača da se na ovaj način probliže kupcu, te njihovom hrabrošću da, u međusobnoj konkurenciji, na relativno malom prostoru, predstave svoj asortiman i ostvare željene rezultate.

Kao posebnu pikanteriju ovogodišnjeg sajma istakao je premijernu prezentaciju 12 novih modela, od kojih se dva modela, Nissan i Mercedes, istovremeno predstavljaju na sajmu u Budvi i Parizu.

„Jadranski sajam je i ovaj put domaćin najveće smotre svetske automobilske industrije koja se organizuje u Crnoj Gori, čime se visoko pozicionira na mapi regionalnih smotri automobilizma“ – izjavio je na svečanom otvaranju direktor „Lovćen osiguranja“ prof.dr Radenko Purić, i dodao da ga, kao predstavnika branše osiguranja, posebno čini zadovoljnim velika raznovrsnost i kvalitet ponude – ne samo izlagača, već i lizing kompanija i osiguravajućih kuća. „Na ovaj način kupcima je omogućeno da vozila nabave pod najpovoljnijim uslovima i uz sajamske popuste“ - naglasio je Purić.

Tokom Sajma automobila, u okviru programa manifestacije, biće dodeljene novinarske nagrade za najbolje izložene modele u više kategorija. Za posetioce sajma organizovana je nagradna igra, putem koje će birati svoje favorite, a neće izostati ni edukativni sadržaji na adekvatne teme, kao što je „Bezbednost u saobraćaju“.

Za najbolji izlagački nastup, Jadranski sajam dodeliće tradicionalnu nagradu „Expo trophy“, što je dodatna motivacija izlagačima da što lepše urede svoj izložbeni prostor.
Izvor: Jadranskisajam.co.me