home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ostavivši po strani svoje lične interese, posade tima Citroën Total World Rally Team su u finalnom danu relija Australija realizovali timske odluke, i zabeležili desetu i jedanaestu poziciju u generalnom plasmanu ovog teškog takmičenja.

Performanse posada Sebastien Loeb - Daniel Elena i Sebastien Ogier - Julien Ingrassia su pomogle njihovom timu da zadrži vodeću poziciju u plasmanu proizvođača Svetskog reli šampionata. Sebastien Loeb je osvojio četiri važna boda i zadržao prvo mesto u konkurenciji vozača, tri takmičenja pre kraja sezone.

Finalni dan Rally Australia u programu je imao oko 100 takmičarskih kilometara, koje su posade prešle po sunačnom i toplom vremenu. U nedelju je takmičare čekalo šest brzinskih ispita, među kojima je i najduži "brzinac" - Plum Pudding od čak 30 kilometara! Brz i neravan put, oivičen velikim drvećem, odnosno šumom severo-istočno od Coffs Harboura, predstavljao je poseban izazov za vozače. Kao i prethodnog dana, Sebastien Ogier i Sebastien Loeb nisu želeli da rizikuju, a njihov glavni cilj je bio da stignu do cilja i zabeleže što veći broj bodova u konkurenciji proizvođača, odnosno timova. Ipak, Loeb je pronašao novi motiv i na brzinskom ispitu Power Stage - "Clarence", zabeležio je najbolje vreme.

Na kraju prve sekcije finalnog dana, Ogier se nalazio na desetom mestu u ukupnom plasmanu, a njegov timski kolega je bio dvanaesti. Posle 30 minuta odmora u Coffs Harbour servis parku, posade su bile spremne za novi "krug" od tri brzinska ispita. Uzimajući u obzir perfektan bodovni saldo njihovih rivala u kontekstu oba šampionata, a kako bi povećao svoje šanse svom najbolje plasiranom vozaču u Svetskom reli šampionatu, Citroën je zatražio od Sebastiena Ogiera da prepusti svoju poziciju Sebastienu Loebu na pretposlednjem brzinskom ispitu. Ovakva odluka tima je imala mali uticaj na poziciju u šampionatu proizvođača, jer su posade tima Citroën Total World Rally Team osvojile poene za šestu i sedmu poziciju u konkurenciji proizvođača.

Rally Australia je završen specijalnim brzinskim ispitom "Power Stage", na kojem tri najbolje plasirane posade osvajaju bonus poene. Loeb je postigao svoj cilj, jer je bio najbrži i osvojio važne bonus poene. Zahvaljujući 4 osvojena boda ovog vikenda, on ostaje vodeći u plasmanu vozača Svetskog reli šampionata 2011, sa 15 bodova prednosti u odnosu na Mikku Hirvonena. "Posle naših udesa u petak, morali smo da uradimo sve, da izgubimo što manje poena. Pored završetka relija i važnih bodova za osvajanje konstruktorske titule, ja sam postavio sebi lični cilj da pobedim na Power Stage-u." - rekao je Loeb. "Ponovo želim da se zahvalim tehničkom timu, što nam je omogućio da se vratimo u trku sa konkurentnim automobilom DS3 WRC, što važi i za mog timskog kolegu. Naš cilj je da se vratimo na pobedničke staze u Alzasu!" - zaključuje Loeb.

U konkurenciji proizvođača, Citroën Total World Rally Team je vodeći, sa komfornom prednošću od 62 boda.

Rally Australia 2011 - plasman:

1. Mikko Hirvonen Ford 3h35m59.0s

2. Jari-Matti Latvala Ford + 14.7s

3. Petter Solberg Solberg Citroën + 44.8s

4. Matthew Wilson Stobart Ford + 8m45.2s

5. Khalid Al Qassimi Abu Dhabi Ford + 12m33.3s

6. Hayden Paddon Symtech Subaru + 17m29.3s

7. Michal Kosciuszko Lotos Mitsubishi + 19m01.3s

8. Oleksandr Saliuk Mentos Mitsubishi + 21m08.5s

9. Benito Guerra GMA Mitsubishi + 22m48.9s

10. Sebastien Loeb Citroën + 30m02.9s

11. Sebastien Ogier Citroën +30m 19.4s

Plasman u konkurenciji vozača (10/13):

1. S. Loeb 196 bodova

2. M. Hirvonen 181 bod

3. S. Ogier 167 bodova

Plasman u konkurenciji timova (10/13):

1. Citroën Total World Rally Team 347 bodova

2. Ford Abu Dhabi World Rally Team 285 bodova

3. M-Sport Stobart Ford Rally Team 117 bodova

VITRO GROUP Marketing



čitanja : 1027



Komentari