
Izvor: Mojsvetbrzine.rs
Zbog ovakvog naslova ne bi trebalo da se naljute stariji i takodje odlični vozači kao što su VITOMIR SUSI CVETIĆ, SRDJAN VIŠNJIĆ, VLADIMIR ZEČEVIĆ, MIRKO MILOVANOVIĆ i drugi, jer je mladi beogradski šampion NIKOLA MILJKOVIĆ, koji je pre samo nedelju dana stekao punoletstvo, odnosno napunio 18 godina, bio NAJBRŽI, na ne baš lakoj i katastrofalno neravnoj stazi na AVALI.
Prva brdska trka u ovoj godini, u organozaciji SAS-a održana je po divnom vremenu, uz vrlo dobru posetu publike, iako je konkurencija po klasama, sem u prvoj, u MALOM N-u, bila veoma, veoma slaba. Ali, to je prava slika našeg sporta i rezultat podele na dva saveza, u trenutku kada smo potpuno siromašni.
AVALA je sjajna staza, staza koja ima tradiciju, i neko ko se bavi sportom, bezbednošću, i saobraćajem, mogao bi najzad da shvati da se ovim mladim ljidima koji su željni trkanja i jurnjave mora pomoći. Ako smo u minulih 40 godina bili nesposobni da sagradimo auto motodrom koji bi predstavljao sigurno nešto pozitivno i isplativo, zar smo toliko glupi, nesposobni i nevidoviti, da ne možemo promeniti asfaltnu podlogu na jednoj AVALI, ili na jednom BERANOVCU. Izgradnja poligona NAVAK je predstavljala dobru stvar, ali izvinite, po meni je takav projekat NAVAKA totalni promašaj, jer je koncipiran bez dogovora sa ljudima koji se decenijama okrenuti automobilskom i motociklističkom sportu. Bilo je nekih dogovora i da se ove godine i na takvom NAVAKU održe auto trke, a onda je porodica ALVIROVIĆ protestovala što je prilikom jednog testa na pisti ostalo nekoliko kapi ulja i goriva. STRAŠNO, prosto neverovatno, kao što je i neverovatno da se na stazi AUTOKOMERCA već godinama ne održavaju karting trke.
Na AVALI je danas dominirao mladi NIKOLA MILJKOVIĆ, i iskreno rečeno, ja sam
oduševljen. Po meni sada mu i država može malo jače pomoći u njegovim brdskim
trkama u CEZ-u. Pa NIKOLA je 11 godina mladji od DUCE BORKOVIĆA, i MINISTARSTVO
SPORTA SRBIJE bi trebalo da pravi razliku prilikom davanja DUCI, MIKICI
VESNIĆU, GABORU SAGMAJSTERI i valjda nikom više.
Na Avali su zaista odlično vozili VLADIMIR DIKA ZEČEVIĆ i VITOMIR CVETIĆ.
Cvetić je stigao sa jednim izvanredni GOLFOM koji je nekada bio vlasništvo
starog šampiona MILIJE ILIĆA, kojeg je MILIJA pazario u Nemačkoj kod uglednog
tjunera Hojnestera. Nećete verovati, ima samo 750 kg, a 1600 kubika i 227 KS.
HONDA NIKOLE MILJKOVIĆA ima 222 KS i teška je 1150 kg. Kako je NIKOLA
MILJKOVIĆ, doduše za „dlaku“, bio brži od Susija, kojeg smatram za jednog od
najboljih asova volana Srbije svih vremena, nije mi baš jasno…, a odgovor na to
pitanje prepuštam majstoroma tehnike.
Za kraj ove priče izneo bih par detalja oko diskvalifikacije MIRKA MILOVANOVIĆA. MIRKO je danas jedan iskusan i vrlo kvalitetan vozač. Na Avalu je stigao da iskaže znanje i zadovolji svoju ljubav prema auto sportu, a diskvalifikovan je zbog rekao bih prestroge odluke direktora trke. Šta se dogodilo. U toku trke je podignuta CRVENA ZASTAVA. MIRKO MILOVANOVIĆ je usporio i došao do vrha, a onda je saznao da je isključen iz trke jer nije STAO kada je video CRVENU ZASTAVU. Pravila kažu da je direktor bio u pravu, ali, u svemu ima mora biti one toliko neophodne TOLERENCIJE, pogotovo u šampionatu koji je na ivici egzistencije. Dotični direktor je mlad čovek, i morao bi da se uči strpljenju…ili makar konsultaciji sa iskusnijima., a medju posmatračima je bio i nezaboravni RADIVOJE VUKOVIĆ – VOJVODA, jedan od najvećih poznavalaca svega što je vezano za AUTO SPORT.
Autor: Đorđe Đenić
Foto-galeriju možete pogledati na sajtu Mojsvetbrzine.rs