
Renaultov R.S.16 se na predsezonskim testiranjima pojavio u privremenoj crnoj boji, a tim je u međuvremenu u Melburnu otkrio svoj konačni vizuelni identitet za povratničku sezonu u Formuli 1.
Bolidom dominira tradicionalna boja francuskog proizvođača – žuta.
Novi jednosed je na početku testiranja u Barseloni imao manjih problema s pouzdanošću, ali je ubrzo nakon toga počeo da niže solidan broj krugova i svi u timu su zadovoljni prvim pokazateljima kada je reč o šasiji i pogonskoj jedinici. Iako su u Renaultu svesni da je sredina poretka realan rezultat za novi tim, glavni tehnički direktor Bob Bell je ponovio reči svojih vozača i svih zaposlenih u Enstoneu, dodavši da R.S.16 pruža odličnu bazu za dalju izgradnju i rad na pronalaženju performansi.
Generalni direktor Cyril Abiteboul je prilikom prezentacije rekao:
“Crne i žute Sirius boje su korporativne boje Renault Sporta, ali takođe dele nasleđe Renault Sporta sa staze. Prvi Renaultov F1 bolid, RS01, na stazi se pojavio sa žutom i crnom bojom 1977. Kako bi stvorili više opipljivih veza između drumskih automobila Renault Sporta i Renault Sport Racinga, koristili smo one boje koje će istaknuti belu mat boju dostupnu na Renault Cliju R.S. Trophy. Uz to smo dodali poneki savremeni nagoveštaj kako bi se R.S.16 isticao. Koristili smo i metalik boje koje će reflektovati svetla s noćnih trka, dijamantni uzorak na zadnjem kraju bolida koji se uklapa s našim novim identitetom brenda, kao i bljeskove zlatne koji znače da ciljamo na vrh.”
Izvor: Automototrend.com.hr