home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle skoro 9.000 pređenih kilometara kroz Paragvaj, Boliviju i Argentinu, tri nova PEUGEOT 3008DKR sa svojim vozačima Peterhansel/Kotre, Leb/Elena i Despres/Kastera su ovim redom završili Dakar reli 2017. godine i tako se našli u top tri na finalnom podijumu u Buenos Ajresu u Argentini. Ovu trostruku istorijsku pobedu sa već osvojenih šest pobeda odnosi PEUGEOT na ovom slavnom takmičenju u idealnom trenutku koji se poklapa sa lansiranjem novog Peugeot 3008 SUV, širom sveta.

PLAVA, BELA, CRVENA

Trideset godina posle svog prvog uspeha na Dakar reliju 1987. godine, Peugeot je ponovo demonstrirao svoje francusko umeće zauzimajući prva tri mesta na ovogodišnjem reliju u Južnoj Americi. Za volanom PEUGEOT-a 3008DKR, najuspešnija posada u istoriji, Peterhansel/Kotre dovela je francuske trikolore na vrh, prelazeći nekoliko etapa po velikim nadmorskim visinama, sa navigacijom uz pomoć „knjige puteva“ i po izuzetno lošem vremenu. Ovogodišnji reli su zabeležila i brojna smenjivanja vozača.

NOVI REKORD ZA STEFANA ,,GOSPODIN DAKAR” PETERHANSELA

Broj 13 se smatra za broj koji donosi nesreću i retki su oni koji se usuđuju da kažu da im je ovaj broj srećan broj.

Međutim, Stefan Peterhansel se može pridružiti klubu srećnika jer je sada oborio lični record sa 13 pobeda (6 na motorima i 7 sa automobilima) na Dakar reliju. Stefan Peterhansel i Žan-Pol Kotre su završili skoro savršenu trku ovog puta, čime su došli do sedmog zajedničnog uspeha, što omogućuje Žan-Polu da ustanovi novi rekord pobeda kao kopilot.

ŠAMPIONI KOJI BRZO UČE

Svojim drugim pojavljivanjem na reliju, duo Sebastijen Leb/Daniel Elena je impresionirao svojim napredovanjem, dokazujući se kao najbrža ekipa koja u isto vreme vlada ritmom trke i navigacijom. Kvar motora tokom četvrte etape ih je nažalost koštao 26 minuta što se odrazilo na krajnji rezultat. Ovaj duo je završio svoju trku drugi put za redom kao najbrži sa 5 pobeda (5/10).

PRVI PODIJUM DAKARA NA ČETIRI TOČKA

Posle sedme pozicije koju su zauzeli prošle godine, Siril Despres i David Kastera, opet su doživeli da se nađu na pobedničkom postolju, ali  po prvi put na ,,četiri točka” (Siril je već imao 5 pobeda sa motorima, dok je David zauzeo treće mesto). Posada br. 307 PEUGEOT 3008DKR takođe je zabeležila svoju prvu pobedu sa automobilom na Dakaru, domogla se vrha i bila privremeni lider četvrte večeri posle jedne od najselektivnijih etapa. Ova činjenica potvrđuje neospornu snagu francuskog para.

DOSTOJAN NASLEDNIK

PEUGEOT 3008DKR, uspešni naslednik prošlogodišnjeg pobednika, PEUGEOT-a 2008DKR, nije ostao neprimećen svojim ulaskom na stazu. Naspram konkurentskih vozila na četiri točka, 3008DKR sa dva pogonska točka je pokazao vrednost tehničkih konfiguracija koje je izabrao Peugeot Total tim. Uprkos nepovoljnim  promenama propisa , posao koji je rađen poslednjih meseci na motoru i vešanju urodio je plodom. U isto vreme, preuzimanje karoserije PEUGEOT-a 3008 SUV je omogućilo doprinos na aerodinamičnosti što je prouzrokovalo razvijanje velikih brzina.

SOLIDAN ZLATNI DAKAR REKORD

Peugeot Total tim koji je zauzeo prva tri mesta obogaćuje već impresivnu listu PEUGEOT pobednika na Dakaru. Reč je o šestoj pobedi brenda Peugeot u ovakvom nadmetanju sa sedam učesnika i njihovoj drugoj pobedi u top tri.

PR saopštenje - Euroimpex Autogroup



čitanja : 1001



Komentari

Mile antena

Ono o cemu sam ti pisao,jedan od razloga zasto se fabricki timovi takmice u autosportu i ulazu velike pare,reklama,marketing itd...

" Ovu trostruku istorijsku pobedu sa već osvojenih šest pobeda odnosi PEUGEOT na ovom slavnom takmičenju u idealnom trenutku koji se poklapa sa lansiranjem novog Peugeot 3008 SUV, širom sveta."

Autor Renault Terminator 18 Jan 2017, 18:47

@Renault Terminator,
I onda ce tipican kupac ovakvog vozila (mama od 37 godina koja vozi decu u vrtic svako jutro i sve sta zna da uradi je da ubaci u "D" na automatskom menjacu da kaze, "hmmm, planirala sam da kupim ford kuga, ali sad sam cula da je Peugeot 3008 pobedio Dakar reli. kupujem njega."

:)))

Autor mile antena 18 Jan 2017, 18:55

Mile

Mamica od 37 ili 21 godinu nije bitno I dali ce da ga mamica gurne u D ili u prvu ali jedna od sustina fabrickih ekipa u autosportu i njihovog ogromnog ulaganja je I marketing,evo vidis i sam sta radi Peugeot.Ja ti mogu pokazati da vidis kako je Renault ranije dok je bio u sampionskoj formi to vjesto koristio u marketinske svrhe,mada je Renault nesto cak i tehnologije iz F1 "prilagodio" u svojim motorima za siroke narodne mase,za raju.

Autor Renault Terminator 18 Jan 2017, 22:33

@Renault Terminator,
moja poenta je da bi mama od 37 godina (a i od 21) kupila 3008 i da nije pobedio na dakaru. razumem zasto bi se bmw ili porsche reklamirao preko auto-sporta jer su oni izgradili imidz na tome i dan danas prave sportske automobile. peugeot ne pravi.
siguran sam ja da je i renault koristio sportske uspehe za marketing, ali opet na kraju dana ford ga je i u evropi ubijao po prodaji (a o globalnoj prodaji da ne govorim) - iako ford bas nista znacajno nije osvojio u auto-sportu vec duze vremena. ma dovoljno mi je da vidim da najveca auto kompanija toyota se gotovo i ne takmici u auto sportu, a tamo gde se i takmici prolazi ko bosa po trnju.

Autor mile antena 19 Jan 2017, 00:03

Mile

Ne ulazim ko sta i koliko proda niti me te cifre "onaj ovoliko-ovaj ovoliko" uopste ne zanimaju.Moja poenta pisanja na ovoj temi je upravo jedan od razloga zasto proizvodjaci ulaze u autosport,Peugeot konkretno u ovom slucaju zbog marketinga.Ti si ranije osporavao te cinjenice,sada ih ipak polako priznajes.

Autor Renault Terminator 19 Jan 2017, 09:41

@Renault Terminator,
ne ulazis u prodaju, a pricas o marketingu? pa zbog cega se radi marketing nego zbog prodaje?

Autor mile antena 19 Jan 2017, 13:48

Mile

Ooo moj Mile,moj Mile sta cu ja s tobom hehe...

Pricam da je marketing jedan od razloga sto proizvodjaci ulaze u autosport,da bi "reklamirali" svoje uspjehe,svoj brend,svoj proizvod,evo ti Peugeot ziv primjer toga, e sad koliko njima to pomogne u samoj prodaji to je neka druga prica.Ja ti uporno govorim o jednom od razloga zasto proizvodjaci ulaze u autosport I zasto daju ogromne novce da bi bili najbolji u disciplini u kojoj se takmice.Jebemu misa malenog hehe...

Autor Renault Terminator 19 Jan 2017, 21:50

antena,ovo neki tvoj komsija?:
https://www.youtube.com/watch?v=J9vpygdsANk
cudi me da u new berlinu kradu kola sobzirom da zive skoro sve belci a i grad nije veliki. nije im se isplatio pokusaj pljacke :-)

Autor bmw series 5 19 Jan 2017, 22:04

@bmw series 5,
new berlin je nesto kao podnaselje milwaukeea. crnci nekada znaju da zalutaju. :))) mogu zamisliti kakvi su to kriminalci koju pokusavaju da ukradu kiju soul :)

@Renault Terminator,
i ja tebi sve vreme govorim o USPESNOSTI marketinga preko auto-sporta - da peugeot nema nikakve koristi od toga jer niko ne povezuje serijske aute peugeota po bilo cemu povezanom sa auto-sportom. ranije sam ti istu stvar rekao za mini. ako ces raditi marketing onda ga radi za nesto po cemu si poznat.

Autor mile antena 20 Jan 2017, 00:25

Mile

Bitno je da smo rijesili jednu od poenti/razloga ucesca fabrickih timova u autosportu Ko koliko ima zaista koristi od toga to ne znamo ni ti ni ja,sigurno je da imaju cim se stalno vracaju i angazuju u autosportu.

Autor Renault Terminator 20 Jan 2017, 10:34

@Renault Terminator,
ja nikad nisam ni tvrdio da ucestvuju iz nekog drugog razloga osim marketinga. samo sam tvrdio da auto-sport vise nije toliko povezan sa ulicnim proizvodima i da gotovo niko vise na to i ne obraca paznju jer je davno proslo "win on sunday, sell on Monday"

Autor mile antena 20 Jan 2017, 16:13

Mile

JesI,jesi Mile,ono kada sam te lijepo pitao na kraju cjele rasprave koja je onda svrha ucesca u autosportu fabricki timova nisi mi spominjo marketing,a ovo ostalo si pisao ovako kako si sad napisao.
Ako grijesim ti mi dokazi suprotno,ja cu ti se izvinuti I reci da sam pogresio,ko prizna pola mu se i pasta,jel tako?A ako sam u pravu "nista nisam vidjo",cutacu kao zaliven,jel posteno?

Autor Renault Terminator 20 Jan 2017, 21:04

Da li neko zna da mi kaze sto nema Volkswagena na Dakaru?
Da li ce ga biti sledece sezone?

Autor Jova 20 Jan 2017, 21:31

@Renault Terminator,
evo ti te teme pa procitaj sta sam napisao.
https://autoblog.rs/blog/auto/sport/2017/01/02/startovao-dakar-sagmajster-predstavlja-region

lepo sam rekao da od auto sporta nema koristi jer danas vise niko ne povezuje sportske uspehe sa ulicnim - I koristio sam upravo zadnja 2 Dakar pobednika (mini I Peugeot) kao primere gde njihovi uspesi na off-road trci ne igraju bas nikakvu ulogu u serijskoj prodaji. ne samo specificnih modela koji su se takmicili vec celih njihovih kompanija

Autor mile antena 20 Jan 2017, 22:22

Mile

Pola-pola je,procitao sam sve tvoje postove,ni ti ni ja nismo apsolutno u pravu.

Autor Renault Terminator 21 Jan 2017, 10:55