home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Srpski automobilista Mladen Lalušić na otvaranju ETCC sezone u Monci nije imao vikend koji će želeti da pamti.

Iako je na prvom treningu imao dobar tempo, ekipa Lein rejsing je odlučila da sačuva gume i ne forsira u kvalifikacijama, jer je Lalušiću ostala kazna sa poslednje trke 2016. – pomeranje za pet mesta.

Mladen je u prvoj trci startovao poslednji, deseti, a na kraju je kroz cilj prošao kao osmi i time stekao prvi bod u novoj sezoni, kao i pol-poziciju za trku 2.

Iako je imao idealnu priliku da se domogne dobrog rezultata, Lalušić je u drugoj trci izveo loš start, do prve šikane su ga obišli svi suparnici, a on je tu sišao sa staze i pocepao gumu. To je značio kraj borbe za bodove i plasman.

“Vikend je bio katastrofa. U prvoj trci se nisam dobro snašao na startu i to do kraja nisam mogao da nadoknadim”, priznaje mladi Novosađanin. “U drugoj trci je bilo još gore, ostao sam u mestu! Točkovi su proklizali, jer je motor “seata” sada pojačan na 355 KS. Kad sam se konačno pomerio, uleteo sam u gužvu, a u prvoj krivini sam skrenuo sa staze da izbegnem timskog kolegu Fabija Motu. Tu sam na visokim ivičnjacima pocepao gumu. Da nisam skrenuo, sudarili bismo se i to bi bio kraj za obojicu”.

Lalušić priznaje da mu start iz mesta nije jača strana i spreman je da taj segment unapredi.

“Moram da poradim na startu, jer tu najviše gubim, pa ću se truditi da za Hungaroring ispravim svoje greške. Jednostavno moram da se upoznam sa dodatnom snagom koju sad ima automobil kako ne bih više pravio ovakve greške. Ceo tim je funkcionisao dosta dobro, automobili su bili odlično podešeni, a Fabio i ja ćemo zajedno da radimo kako bismo obojica napredovali”, rekao je Mladen i dodao da ne gubi nadu i da se će dati sve od sebe da u Mađarskoj popravi utisak.

Lalušić je prokomentarisao i tempo dve “honde sivik” švajcarske ekipe Rikli motorsport.

“Oni nemaju ni zadati klirens niti balast, za razliku od naših automobila TCR specifikacije, zato i ne čudi što su bili toliko brži. Nama ostaje da se borimo između sebe, dok se to ne promeni, ako se bude menjalo”.

Podsetimo, automobili TCR specifikacije u ETC kupu treba da nastupaju sa istim klirensom i balastom koji se primenjuje u TCR serijama, a samo “honda sivik” vozi prema FIA homologaciji.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 1057



Komentari