
Zarko: Moja budućnost ne zavisi od Rosijeve
Francuski vozač Žoan Zarko imao je odličnu ruki sezonu na Tech3 Jamahi. Mnogi smatraju da će on zameniti Valentina Rosija u Jamahi kada se "Doktor" povuče.
Ali, Žoan ne žuri nigde i smatra da njegova budućnost ne zavisi od Rosijevih izbora.
"Ja ne zavisim od Valentinovih izbora. Moja budućnost ne zavisi od toga da li će ostati u Jamahi. Što se tiče pohvala i kritika, sve što kaže o meni, donosi mi popularnost u svakom slučaju, tako da je to dobro".
Zarko je potvrdio da će voziti M1 Jamahu iz prošle godine.
"Kao vozač Satelit tima, prirodno je da vozim motor iz prošle godine. Moj posao će biti da izvučem maksimum iz njega. Ako to uspem, verujem da ću biti blizu vrha", objasnio je Zarko za L'Ekip.
Izvor: Sportklub.rs
Tardoci: Lorenco je uložio mnogo truda
Menadžer Moto GP tima Davide Tardoci pohvalio je Horhea Lorenca i ogroman trud koji je Španc uložio u prvoj sezoni u tom timu.
Znalo se da će transformacije sa Jamahe na Dukati biti teška, pa zato nije previše iznenađujuće sedmo mesto u generalnom plasmanu. Ipak, Lorenco je konstantno napredovao, imao je tri podijuma i na nekim trkama je čak vodio.
"Horhe se mnogo trudio, dao je sve od sebe da se prilagodi motoru, čak je malo i menjao stil vožnje. Ali, u nekim mestima mu i dalje fali brzine".
Tardoci je onda upitan na kojim mu to konkretno mestima "fali brzine"
"Na izlascima iz krivina, ali to je naš problem. Znamo da to može da bude bolje i brže. Mora malo drugačije da pomera noge i ruke na izlasku iz krivine i to su neki detalji na kojima ćemo raditi narednih meseci", zaključio je Tardoci.
Izvor: Sportklub.rs
Švanc: Suzuki treba da nađe zamenu za Janonea
Legendarni vozač Suzukija Kevin Švanc smatra da bi japanskom timu prioritet tokom predstojećeg Moto GP šampionata trebalo da bude potraga za zamenom za Andreu Janoneu.
Posle četiri sezone na Dukatiju, Janone je prošle godine stigao u Suzukiju, ali je imao velikih problema, pa su usledile kritike da se ne trudi dovoljno.
U drugom delu prošle sezone bilo je spekulacija da bi italijanskog motociklistu mogao da zameni trostruki šampion u superbajku Džonatan Rea, ali je Janone uspeo da podigne nivo forme. Tako je na poslednje četiri trke tri puta bio među najboljom šestoricom.
Uprkos tome, ali i činjenici da će Suzuki verovatno napredovati ove godine, šampion klase do 500 kubika iz 1993. godine veruje da Janone ne treba da bude prvi vozač japanske ekipe od naredne sezone.
„Kada ste prvi vozač, morate da dajete 100 odsto od sebe svaki put. Na 95 odsto, svaki motor u šampionatu je sjajan za vožnju. U tih pet odsto treba da se izdvojite. To je razlika između sjajnog motora i onog koji ne može da bude među najboljom desetoricom. Kada se uzme u obzir iskustvo koje Janone ima, a pobedio je na Dukatiju, on mora da bude vozač čiji pravac tim prati, posebno u prvoj sezoni. Možda ove godine Rins može da pruži više povratnih informacija, pošto sada ima više od iskustva, ali je prošle sezone sve bilo na Janoneovim plećima i uopšte nije obavljao tu ulogu. Ponovo su ti on i Rins, ali apsolutno mislim da bi trebalo da nađu drugog vozača za 2019. godinu“, naglasio je Švanc, prenosi Autosport.
Švanc je posebno naglasio Janoneovu nemogućnost da iskoristi lošiji start sezone Honde, kao i Jamahinu sve lošiju formu u drugom delu sezone. Legendarni američki motociklista je za trku za Veliku nagradu Katalonije, koju je Janone završio na 16. mestu, poziciju ispred Silvana Gintolija koji je menjao povređenog Rinsa, rekao da je nešto neprihvatljivo za Suzuki.
„Frustrirajuće je. Jamaha je odlično ušla u sezonu, a onda je imala velike probleme. Honda nije dobro krenula, Suzuki je trebalo da pokupi ono što je ostalo kada su se drugi mučili. U Barseloni je Janone pretekao Gintolija, koji je bio tu kao zamena, a potom je u narednih nekoliko krugova našao pola sekunde. Ponovo je pretekao Gintolija, odvojio se i ponovo usporio. Takva vožnja je apsolutno neprihvatljiva. Stalno mora da se trudi 110 odsto“, istakao je Švanc.
Janone je prošlu sezonu završio na 13. mestu u poretku sa 70 bodova na 18 trka.
Ovogodišnji Moto GP šampionat startuje trkom za Veliku nagradu Katara 18. marta.
Izvor: Sportklub.rs