home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
toyota wrc

Posle 8 brzinskih ispita, na 86. RELIJU MONTE KARLO, svetski prvak SEBASTIEN OŽIE je i dalje na prvom mestu u generalnom poretku, sa svojom „ford fiestom“, ali, polako ga stiže 30-godišnji Estonac OT TANAK, sa „tojotom jaris“. TANAK je, sećate se, do nedavno bio timski rival OŽIEU, u M SPORTU, a onda je prešao u TOJOTU.

Petak nije baš bio dobar za OŽIE-a. Prednost od 30 sekundi koju je imao posle 3. ispita, na kojem je zabeležio drugo vreme i koja se posle pobede na 4. ispitu povećala na 38 sekundi, posle 8. ispita se skoro istopila i sada na kraju ovog dana iznosi sam 14.9 sekundi…

Razlog tome je greška i okretanje na ispitu br.7,  posle kojeg se zaglavio u jarku i izgubio oko 30 sekundi. Na cilju poslednjeg današnjeg specijala, SEB je ovako prokomentarisao svoju vožnju…

„Sigurno je da je bilo teško. Mi smo još uvek lideri. Bez okretanja bih bio minut u vodjstvu, ali da budete vodeći morate imati i sreće. Sutra ću morati da budem dobar“.

Sreća je neizostavan faktor a danas je bila na strani vozača TOJOTE. OT TANAK je na drugom mestu a NJEGOVI TIMSKI RIVALI na četvrtoj i petoj poziciji. ESAPEKA LAPI  vodi potpuno neizvesnu borbu sa JARI MATI LATVALOM……razlika je medju njima samo 0.2 sekunde.

Od vozača „hjundaia“ čast firme i dalje hrabro brani Španac DANI SORDO, sa 59.7 sekundi za OŽIEOM. NUJVIL je uprskao još na početku pa sada ima 4.04.1 minut minusa, iako je danas pokazao dobru brzinu. Sreće nije imao ni ANDREAS MIKELSEN, takodje sa „hjundaiem“. Odlično  je okončao dva noćna ispita. Zbog kvara alternatora je več na ispitu broj 3 morao da stane, nastavlja sutra ali evidentno je da mu je ovaj MONT malerozan.

Asovi SITROENA su nezadovljni. Prvi ispit i ledeni delovi su ih totalno ukočili. KRIS MIK na kraju ovog dana ima minus od 2.45.5 minuta a KREG BRIN čak 5.06.6 minuta. To je zaista potpuno frustirajuće.

Kada se sve sabere i oduzme moglo bi se ovako rezimirati. Naše pretpostavke da je KRALJ SIGURAN NA TRONU čini se nisu bile baš dobre, jer, OT TANAK napada kao osica. Ko će u nastavku imati i brzinu i sreću videćemo. TOJOTA za sada može da bude zadovoljna, tri "tojote" u prvih pet, samo da se potpuno ujednačena borba LAPIJA i LATVALE ne završi loše. HJUNDAI se ne nada nečem dobrom a takodje ni SITROEN. FORD veruje u svetskog prvaka i razočaran je pehovima EVANSA, koji je doduše pobedio na dva brzinca, ali, setite se, menjao je točak i sada zaostaje velikih 4.24.4 minuta.

U nižem razredu ove najviše škole svetskog relija, u klasi WRC 2, vozači „škode“ vode jedinu i glavnu reč. Odličan je stari majstor, Čeh JAN KOPECKI a na velikoj udaljenosti ga prate VEIBI i ROVANPERA, takodje za volanom već godinama izuzetne „škode“. Najmladji u tom razredu klase WRC 2 je fenomenalni mališan 16,2 godišnji KALE ROVANPERA. On je verovatno do skora morao da koristi malo deblje jastuče na sedištu, kako bi bolje video put, a nestašluke iz osnovne škole nije zaboravio jer to je bilo JUČE. Ovo shvatite kao šalu, nije on nizak. ROVANPERA je za sada na podijumu WRC 2. Sjajno i bajkovito, šta je MLADOST u stanju da postigne. U klasi WRC 2 su SARAZIN i SUNINEN slupali svoje automobile.

škoda rovanpera

RELI MONTE KARLO se nastavlja u subotu ujtru u 8.08 časova, ispitom broj 9. Planirano je 5 brzinaca a u nedelju još 4.

Generalni plasman posle 8 ispita:

1. OŽIE – „ford“

2. TANAK – „tojota“………+ 14.9 sekundi

3. SORDO – „hjundai“………..+ 59.7

4. LAPI – „tojota“……………+ 1.09.9 minuta

5. LATVALA – „tojota“………+ 1.10.1

6. MIK – „sitroen“ ……………+ 2.45.5

7. BUFIE – „ford“…………..+ 3.34.6

8. EVANS – „ford“…………+ 4.01.7

9. NUJVIL – „hjundai“……..+ 4.04.1

10. BRIN “sitroen“ ………..+ 5.06 6.

Izvor: Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 649



Komentari