home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
silverstone 24h

Na drugoj rundi 24H turing endurans serije (TCES), voženoj prošlog vikenda na Silverstonu dominirala je španska tehnika: tri “seata” izvršila su potpunu okupaciju pobedničkog postolja.

Pobednički “leon” #303 DSG tima Red kamel-Džordans vozili su Ivo Brekers, Rik Brekers i Konstantins Calko. Oni su za 24 sata prešli 411 krugova na Silverston GP stazi, dugačkoj 5.891 metar.

Trku je obeležilo promenljivo vreme, praćeno niskim temperaturama, uz povremene pljuskove. Vozači su se mučili da pronađu delove piste sa najjačim prianjanjem, a sveža asfaltna površina piste u Northemptonširu dodatno im je otežala tu misiju. Uslovi su bili toliko varljivi i komplikovani da je čak i pobednički TCR automobil u jednoj fazi morao da bude izvučen iz kišom natopljene šljunčane zaustavne zone.

Ipak, slavljenička trojka imala je dovoljno dobar tempo u završnici 24-časovne trke, u subotu po podne i uveče, tako da je na cilju ostvarila prednost od 5 minuta i 40 sekundi (2 kruga) ispred drugoplasiranog holandskog sestrinskog “leona” SEQ #100 ekipe Blekemolen, prošlogodišnjeg osvajača Silverstona. Izlazak na drugi stepenik podijuma u 2018. izborili su Sebastijan Blekemolen, Melvin de Grot, Rob Smit i Rene Stenmec.

Treće mesto, s 4 kruga kašnjenja za pobednikom, pripalo je Fincima u DSG “seatu” #129 LMS i Bas Kuten rejsinga, posadi koju su činila već poznata imena: Anti Buri, Kari-Peka Laksonen i Oli Kangas.

Najbolje rangirani auto brenda koji nije Seat bio je četvrtoplasirani danski DSG “folksvagen golf GTi” #102 ekipe Holmgard motorsport, s kvintetom u sastavu Magnus Holmgard, Roj Edland, Jens Melgard, Jonas Holmgard i Rene Rasmusen.

Sedam krugova iza njih, a 23 iza pobednika, kraj karirane zastave prošla je potpuno nova “kupra TCR” #175 NKPP/Bas Kuten rejsinga, s mešovitom holandsko-švajcarskom posadom vozača, u kojoj su bili Hajs Besem, Hari Hilders, Roni Jost i Fabijan Danc.

Lošije rangirana Kavasaki rejsing/Bas Kuten “kupra TCR” završila je kao osma u apsolutnom poretku od 15 učesnika, a šesta među TCR automobilima.

Pomenimo i nastup “hjundaija i30 N TCR”, prvi takmičarski izlazak na pistu ovog modela u 2018. Za trku ga je prijavila ekipa Hjundai Danska, s petočlanom posadom u sastavu Jan Engelbreht – Seren Jenson – Jakob Kristensen – Per Polsen – Nils Nibo.

Kišni Silverston je i njima bio komplikovan i izazovan zadatak, utoliko više što su Danci pre dolaska u Northemptonšir izveli samo minimalni probni program. Stoga je ova petorka trku shvatila kao nastavak testiranja, s namerom da se etablira i dalje uspinje na TCR lestvici.

Tim koji uživa podršku Hjundaija Danska nije klasifikovan. Svoj nastup je okončao u osmom satu trke, dotle prešavši 137 krugova, ali je i pored toga zadovoljan činjenicom da je imao adekvatan tempo u svakoj sesiji, kao i da je u fazi trke kada su uslovi bili najpodesniji, postigao četvrti najbrži krug među 10 TCR automobila.

24H TCE serija nastavlja se trkom 12 sati Imole 24, 25. i 26 maja.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 499



Komentari