
U organizaciji ekipe ASK GAGA Avala rejsing, uz veliku pomoć Opštine Majdanpek i Turističke organizacije Donjeg Milanovca, najkompleksnija automobilska disciplina se posle višegodišnje pauze vratila na istok Srbije, uz tok Dunava i planinu Miroč. Na listi prijava bilo je 28 posada, ali se na startu u centru varoši našla 21, što je u ovim vremenima resektabilan broj.
Raduje i činjenica da su se u Otvorenom šampionatu pojavile i dve posade iz Bugarske, Ivanov/ Ivanov u „subaru impreci“ i Nikolov/ Petrov u „ford pumi“, ali su oni zbog izletanja i kvarova svoje učešće završili već na prvom specijalnom ispitu.
Subotnju vrelinu i sparinu sredinom dana zamenio je pravi potop, praćen jakim vetrom i gradom, i to upravo kada su na dugačkom specijalu Donji Milanovac startovale vodeće posade. Posada Roko/ Isailović vodila je u tom trenutku ispred tandema Vićentić/ Jevtić, u novom „pežou 208 R2“, dok je posada Milutinović/ Lukić u svom „renou klio N3“ zaostajala svega 2, 6 sekundi. U servisu u Majdanpeku Vićentić ostaje na gumama za suvo, a Roko i Milutinović imaju intermedijum gume za vlažnu stazu pred drugi Miroč, završni specijal dana. Međutim, Roko gubi mnogo vremena zbog bušenja gume, Vićentić je oprezan na gumama za suvo, pa Milutinović koristi situaciju i preuzima vođstvo s 44 sekunde ispred Vićentića i minut i 34 ispred Rabasovića.
Završnog dana Roko i Isailović pokušali su sve kako bi stigli do podijuma, ali na cilju dugačkog Majdanpeka ne staju na upis specijala i bivaju kažnjeni s pet minuta, što ih spušta na sedmu poziciju. U vrhu nije bilo promena, pa su na podijumu Milutinović, Vićentić i Rabasović, što je i poredak klase IV. Bez pehara u generalnom, ali s trofejem u klasi II je Luka Kotorčević u „pežou 106“. U najmanjoj klasi, mali N, slavi debitant Matija Stojanac, ispred još jednog Valjevca, Dragana Bugarskog. Pravo je zadovoljstvo videti toliki broj reli vozila iz Valjeva, koje se polako vraća na mapu cetra ovog sporta u Srbiji. Istini za volju, ubedljivo najbrža u klasi bila je posada Mirković/ Mitrović, čak petoplasirana u generalnom, ali su oni na poslednjem specijalu izleteli, nakon čega se njihov „jugo 55“ zapalio i izgoreo. Na sreću, posada je prošla bez ikakvih posledica.
Naredni reli sezone, još brojniji i uzbudljiviji verovatno, na programu je 7. i 8. jula u Mionici, na stazama podno Divčibara. Biće to prilika da se valjevski takmičari pojave u još većem broju, pogotovo što njihov Avako reli tim vodi u konkurenciji klubova, ispred Rid sport tima Perućac i beogradskog FAM MM power tima. Očekuje se da se ovoj trkačkoj družini priključe i Aleksandar Dučić, verovatno i Vladica Rabrenović, ali i neke novonajavljene posade iz okruženja. Nadamo se da će svi koji su pretrpeli havarije ili manje štete uspeti da saniraju trkačke sprave do tada, pa da se u Mionici pokuša „juriš“ na cifru od 25 posada na startu, što bi već bila više nego zadovoljavajuća cifra.
Izvor: Plumrace.com