home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Paul di Resta

Pol Di Resta, vozač “mercedesa AMG C63”, pobedio je u drugoj trci DTM runde u Velikoj Britaniji, ispred timskog kolege Gerija Pafeta i Audijevog Renea Rasta.

Škot za nijansu bolje startovao i preuzeo je vođstvo od Pafeta na putu ka Grejam Hil krivini. Stao je zbog obavezne promene guma u 9. krugu i u nastavku trke je održavao prednost na oko 0.6 sekundi na putu do svoje druge pobede u sezoni. Iza Di Reste i Pafeta, Auer je pokušao da se približi Reneu Rastu, blago ga je zakačio, izgubio kontrolu i zajedno sa sobom izbacio Frajnsa sa staze ka zaštitnoj ogradi. Augusto Farfus ispao je kolateralna šteta incidenta, jer je iz cele gužve izašao bez prednjeg levog branika, što je dovelo do izlaska sigurnosnog automobila na stazu.

Pafet je dovezao svoj “mercedes” do druge pozicije, nakon što je skoro celu trku proveo gledajući u zadnji kraj Di Restinog automobila. Škot se odvojio od pratilaca kada se sigurnosni automobil u trećem krugu sklonio sa staze. Džejmi Grin je prošao pored Rasta na restartu i sa Paskalom Verlajnom počeo da pritiska Pafeta, ali je Britanac ostao siguran na drugom mestu.

Rene Rast je išao na obaveznu promenu guma u šestom krugu, izašao je na stazu ispred svih koji su pre njega obavili stajanje, a zatim je započeo poteru za Pafetom i Di Restom. Aktuelni šampion je dovezao svoj “audi RS5” do treće pozicije i nije uspeo da pretekne Pafeta iako je odličnom vožnjom uspeo da mu se ozbiljno približi u poslednjem krugu. Paskal Verlajn je prvi posetio garažu u petom krugu. Nakon što je pretekao Grina, kada je Britanac izlazio iz garaže, imao je siguran put ka četvrtoj poziciji gde je i završio trku. Marko Vitman je obavio promenu guma u istom krugu, i slično kao Verlajn, pretekao je Grina. Njega je Audijev vozač izgurao van staze, ali je Marko uspeo da se održi i prođe ga sa unutrašnje strane i doveze svoj “BMW M4” do pete pozicije.

Majk Rokenfeler je pretekao Filipa Enga za 7. mesto u 30. krugu. Kada je Grin kažnjen prolaskom kroz pitlejn posle dve opomene zbog guranja drugih vozača van staze, Rokenfeler je sustigao Vitmana par krugova pre kraja, ali je kariranu zastavu prošao kao šestoplasirani. Eng je, pored Vitmana, bio jedini predstavnik “BMW-a” u top 10, završivši na sedmoj poziciji nakon što se uspešno odbranio od napada Hunkadelje i Divala.

Lukas Auer je posle lošeg početka trke i jako spore promene pneumatika u 19. krugu uspeo da se domogne osme pozicije pretekavši “audi” Nika Milera na početku 28. kruga sa unutrašnje strane prve krivine. Jučerašnji pobednik, Daniel Hunkadelja danas je prošao ciljnu liniju na devetoj poziciji, ispred Milera.

Frajns se u finišu borio sa Džoelom Eriksonom i domogao se tek 12. pozicije, iza Tima Gloka. Grin je, nakon odslužene kazne, trku završio kao 15, ispred Divala kome je eksplodirao zadnji levi pneumatik u 37. krugu, na startno-ciljnom pravcu, dok ga je prolazio Glok. Edoardo Mortara je izgubio mnogo vremena zbog greške mehaničara koji mu prilikom promene guma nisu dobro pričvrstili zadnji desni točak. Italijan je završio trku na 17. poziciji, ispred Farfusa, koji je odustao na polovini trke jer je zbog oštećenja u prvom krugu gubio dve sekunde po krugu u odnosu na konkurenciju.

Posle Brends Heča, Pafet nastavlja da vodi u generalnom plasmanu sa 177 poena, ispred Di Reste koji ima 148, i Marka Vitmana i Lukasa Auera, koji imaju po 110. Edoardo Mortara i Timo Glok imaju po 101 poen i nalaze se na mestima 5 i 6.

Sledeća DTM runda vozi se na stazi Mizano, pod reflektorima, 25. i 26. avgusta.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 192



Komentari