home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
TCR Tassi

Dva slobodna treninga na brzoj KATALUNJI, kraj BARSELONE, najavili su pravu trkačku oluju koja će uslediti u subotu posle kvalifikacija (11.45), na pretposlednjoj, 13. trci serije TCR EVROPA 2018. (subota 17.30 RTS 2).

Nadamo se da će se u toj oktanskoj oluju najbolje ili bolje rečeno najsrećnije snaći takmičar sa startnim brojem 62, a ako taj učesnik sutrašnje trke prodje kao njegov otac 1993. godine u Beogradu, kada je na svom kamionu nosio broj 62 i pobedio u trci ŠAMPIONA, onda će biti velike radosti u TARGET TIMU, ekipi našeg majstora DUŠANA BORKOVIĆA.

DUŠAN BORKOVIĆ je bio veoma dobar na treninzima, na prvom je imao ŠESTO a na drugom PETO vreme i ako sutra u kvalifikacijama ponovi takav plasman (a daj Bože i da ga popravi) onda će startovati iz trećeg reda i budite sasvim sigurni da će dati SVE OD SEBE da se probije na što bolje mesto.

Koliko je teška TCR SERIJA EVROPE najbolje govore rezultati sa oba treninga. U prvom je čak 12 vozača ostvarilo vreme u JEDNOJ SEKUNDI, dok je na drugom treningu njih 9 bilo u jednoj sekundi.

Kao što smo već zaključili, najbolje izglede ima domaći automobilista 22. godišnji MIKELE ASKONA, sa „kuprom“, vodeći u generalnom plasmanu serije. On stazu KATALUNJA, dugačku 4.655 metra, poznaje kao svoju sobu, to je praktično njegovo dvorište u kojem je po ko zna koji put testirao i trenirao i na toj pisti za ASKONU nema nepoznanica, zna kada valja kočiti, gde su reperi za što kasnije usporavanje a ujedno i ostvarivanje najboljeg razultata u trci sa štopericom. Njegova „kupra“ u Barseloni ima 1275 kg. što znači da je lakši od BORKOVIĆEVOG „hjundaia“30 kg. a od VERNEOVOG „audija“ 40 kg. Na pisti KATALUNJA, kao uostalom i na skoro svim stazama sveta, najproblematičnija je PRVA KRIVINA, u koju na početku trke stiže pravo krdo zahuktalih mašina i tada je NAJVAŽNIJE sačuvati svoj trkački stroj od udaraca, oštećenja ili izletanja…

ASKONA je bio najbrži na prvom treningu dok je na drugom ostvario skoro isto vreme i bio SEDMI. Videlo se da nema nameru da preterano forsira i da se čuva za subotnji BRZI KRUG, u kvalifikacijama. Na drugom treningu je najbolje vreme ostvario mladi, 19. godišnji Madjar ATILA TAŠI, sa „hondom“ (1.54.273), nekadašnji timski partner DUŠANA BORKOVIĆA. ATILA TAŠI je brzo napredovao, trenutno je na 4. mestu u generalnom poretku i sigurno se nada velikom bodovnom učinku na KATALUNJI. TAŠI je mlad ali ne i najmladji na španskom  finalnom vikendu. Ako se ne varamo pravi PETLIĆ je Rus GAVRILOV, koji ima samo 18 godina a na drugom treningu je bio vrlo solidan i ostvario je 17. vreme medju 32 takmičara.

Već pominjani Francuz ŽAN KARL VERNE je svestan svojih kvaliteta i verovatno vozačke superiornosti. Njegov „audi“ je na stazi KATALUNJA dosta otežan ali VERNEOVA moć leži i tehnici vožnje, sjajnim kočenjima pred krivinama i brzom izlazu iz zavoja. Iza sebe ima baš puno pobeda…Kao mali je počeo da vozi karting i zabeležio je vrhunske plasmane, 2005. je bio šampion formule KAMPUS, 2010. je poneo titulu šampiona formule INDI LAJT sa šasijom DALARA i motorom NISAN a 2012. je bio šampion PORŠE KARERA KUPA u Francuskoj. VERNE praktično vozi bez predaha…ove godine je vrlo dobro startovao u prestižnoj seriji WTCR i trenutno je uoči samog finiša i dve poslednje trke na vrlo dobrom PETOM MESTU u generalnom poretku, ispred MIHELISA,ROB HAFA, HOMOLE i drugih. Danas je u KATALUNJI, na dva treninga, ŽAN KARL VERNE, bio 4. i 5…za „dlaku“ brži od našeg BORKOVIĆA.

Najpoznatiji madjarski automobilista, vršnjak i dobar prijatelj DUŠANA BORKOVIĆA, 34. godišnji NORBERT MIHELIS, vozio je na KATALUNJI „hjundai“ i ostvario 14. i 9. vreme koje će čini se već sutra popraviti.

Veteran iz Češke PETR FULIN, koji ima čak 41. godinu nije zadovoljan treninzima jer je ostvario tek 11. i 21. vreme.

Uz još jednu napomenu da medju 32 asa ima zaista puno brzih vozača (KOMINI, SATON, RIHARD, BRIŠE), zaključimo ovu priču o TCR treninzima, kod BARSELONE, informacijom da je mladi beogradski šampion NIKOLA MILJKOVIĆ znatno popravio vreme sa prvog treninga, kada je bio poslednji i da je na drugom skočio do 27. pozicije. NIKOLICA je sasvim sigurno odličan za volanom, ima iskustvo sa naših takmičenja i dokazanu brzinu na mnogim brdskim stazama EVROPE, gde je zasluženo ovojio TITULU ŠAMPIONA. Ipak, na kružnim evro trkama nema baš nimalo iskustva, ni malo testova a to je ONO NAJBITNIJE. Posle debija na HUNGARORINGU, KATALUNJA mu je tek druga PRAVA kružna staza u karijeri i zato ne treba da vas čudi njegov plasman na treninzima, koji će verujemo biti popravljen već u subotu i nedelju.

Izvor: Mojsvetbrzine.rs



čitanja : 754



Komentari