home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Rast Zolder

Rene Rast je pobedio u drugoj trci DTM vikenda na Zolderu, ispred Filipa Enga i timskog kolege Džejmija Grina.

Drugu trku DTM vikenda na Zolderu sa pol-pozicije je započeo novajlija Šeldon van der Linde, što je za mladom BMW vozaču prva pol-pozicija u DTM karijeri. Kao i u jučerašnjoj trci, sa druge startne pozicije u trku je ušao “audi RS5 DTM” kojim upravlja Rene Rast. Poslednja pozicija na startnoj rešetki ostala je prazna. Sa nje je trebao da krene predstavnik Aston Martina, Pol di Resta. On nije ni započeo trku zbog problema sa pritiskom ulja u automobilu ispoljenom još u kvalifikacijama.

Van der Linde je kontrolisao start, Rast je izgubio poziciju od Filipa Enga koji je u svom “M4 DTM” krenuo sa treće pozicije. Eng je, međutim, ubrzo pogrešio i izgubio pozicije od Rasta, svog kolege po brendu Tima Gloka i “audija” Robina Frajnsa.

Danijel Hunkadelja je krenuo istom strategijom kao njegov kolega Di Resta juče i promenio je gume u prvom krugu. U četvrtom krugu, Frajns je prošao Gloka za četvrto mesto, dok je Spengler nakon starta sa 15. pozicije posetio pit lejn za obaveznu promenu guma na kraju trećeg kruga.

Rast je preuzeo vođstvo u 11. krugu, a Šeldon van der Linde je odmah otišao na promenu guma i uspeo da se odbrani od Enga koji je menjao gume u osmom krugu. Rast je išao u boks u 12. krugu kako bi kontrirao mladom Južnoafrikancu, što mu je pošlo za rukom. Iza njih, Eng se branio od Frajnsa i Gloka koji su promenili gume na kraju 10. kruga. U 18. krugu, Ferdinand Habzburg je parkirao svoj “vantidž DTM” i odustao zbog problema sa zadnjim desnim krajem. Njegov kolega po brendu, Džejk Denis, preuzeo je vođstvo u trci nakon što je Majk Rokenfeler obavio promenu guma u 20. krugu.

Maksimalno koristeći svežije gume, Marko Vitman je počeo da pretiče konkurente. Prva meta mu je bio Glok, pored kojeg je prošao bez mnogo muke. Međutim, u narednom duelu, Vitman je okrenuo Frajnsa, a Holanđaninov “RS 5 DTM” je ostao u travi na unutrašnjoj strani prve krivine, posle čega je sigurnosno vozilo izašlo na stazu. Ovo su iskoristili svi vozači koji su menjali gume u prvih 10 krugova da još jednom posete boks.

Rast se odvojio na restartu, a Eng je vrlo lako prošao pored van der Lindea i preuzeo drugu poziciju. I Vitman i Loik Dival su pogrešili i sletali sa staze, zbog čega su pali na začelje kolone. Da stvari budu još gore za Vitmana, lidera u generalnom poretku, kažnjen je prolaskom kroz pit lejn zbog incidenta sa Frajnsom. Nekoliko krivina kasnije, Hunkadelja je izleteo sa staze i prošao kroz šljunak, posle čega je dovezao “aston” do garaže i tu je završio nastup. Jedini predstavnik engleskog brenda u trci ostao je Denis, na šestoj poziciji.

Grin je bio jedan od vozača koji su dobro iskoristili sveže gume. On je uspeo da pretekne Denisa i Gloka kada su vozili naporedo na prilazu prvoj krivini i time je došao do pete pozicije. U 32. krugu, Britanac je prošao Rokenfelera za treće mesto i počeo je da pritiska BMW dvojac pred sobom. Na dva kruga do kraja, Denis je bio pod pritiskom maltene svih svojih pratilaca, ali je uspeo da se odbrani i odvoji, a njega je za zavetrinu iskoristio Spengler kako bi prošao na sedmu poziciju.

Rast je svoj “audi RS5 DTM” dovezao do prve pozicije, ispred Enga za volanom “BMW-a”, dok su Grin i Rokenfeler uspeli da preteknu van der Lindea dve krivine pre kraja i domognu se trećeg, odnosno četvrtog mesta.

Džejk Denis je doneo nove poene “aston martinu” završivši trku kao šesti. Bruno Spengler se održao na sedmom mestu, ispred Nika Milera, Pijetra Fitipaldija i Joela Eriksona, koji je osvojio poslednji raspoloživi poen. Prvi ispod crte završio je Dival, ispred Džonatana Aberdina, Vitmana i Gloka.

Eng je posle ovog vikenda preuzeo lidersku poziciju u generalnom sa 59 poena, ispred Rasta koji ima 54 i Vitmana sa 43.

Sledeći DTM vikend vozi se u Mizanu od 7. do 9. juna.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 209



Komentari