home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Valentino Rosi

Vozač Jamahe Valentino Rosi rekao je za ovogodišnju Veliku nagradu Italije da mu je bila jedna od najgorih posle mnogo vremena, pošto je izleteo sa staze u trenutku kada je bio na 21. mestu.

‚Doktor‘ je imao velikih problema tokom celog vikenda na svom „Muđelom“, a zbog greške u trećem treningu morao je u prvi deo kvalifikacija, koje je završio na 18. mestu. U trci nije mnogo napredovao, imao je kontakt sa Đoanom Mirom na Suzukiju, zbog čega su obojica pali na začelje, a na kraju je doživeo pad u Arabijati 2 i prvi put ove sezone odustao.

„Bio je ovo veoma težak vikend, jedan od najgorih posle mnogo vremena jer nijednog trenutka nismo bili brzi. Stigli smo ovde znajući da će nam biti teško, ali uvek očekujemo da ćemo biti dobri u Muđelu. Nažalost, nije bilo tako i ni na jednom treningu nismo bili nešto brzi. U trci je uvek teško kada startujete pozadi, a takođe moj ritam nije bio dobar. Sve sam izgubio kada sam imao kontakt sa Mirom jer sam pokušao da ga preteknem, a potom sam pao. Poprilično smo spori i mnogo se mučimo u trci, nismo brzi na pravcima, ali i na ubrzanju, što je na ovakvim trkama još teže. Moramo da pokušamo da uradimo nešto“, rekao je Rosi.

Devetostruki svetski šampion je istakao da je evidentno da probleme imaju i ostali vozači Jamahe, ne samo on.

„I druge Jamahe, koje su bile u prva dva startna reda, do prve krivine su izgubile šest ili sedam mesta. Velika je razlika i to je problem. Na ubrzanju, od jedne do druge krivine se mučimo. Nije samo u pitanju najveća brzina, već ubrzanje i sada je već razlika velika“, naglasio je Italijan.

Naredna trka Moto GP šampionata vozi se za Veliku nagradu Katalonije 16. juna.

Izvor: Sportklub.rs

Lorenco u Japanu traži rešenje za probleme

Petrostruki svetski šampion Horhe Lorenco otputovao je u Japan u pokušaju da popravi osećaj na Hondi posle još jednog razočaravajućeg vikenda.

Španski motociklista je Veliku nagradu Italije, na kojoj je trijumfovao prošle godine kao vozač Dukatija, završio na 13. mestu. Od prelaska na Hondu, inače, nijednu trku nije završio među prvom desetoricom, a najbolji rezultat mu je 11. pozicija do koje je došao u Le Manu.

Lorenco je po završetku trke na „Muđelu“, na kojem je sedam puta slavio tokom karijere, otrkio da planira put u fabriku Honde da bi našao bolju poziciju na modelu RC213V.

„Zaista verujem da možemo da napravimo veliki napredak na tom polju. Rešenje je da odem u Japan i provedem nekoliko dana tamo. Znao sam pre trke da će biti teška zbog toga kako se osećam na motoru, zbog toplote, ali i pozicije na startu. Manje ili više sam imao ritam kakav sam očekivao i zauzeo sam očekivano mesto, ni bolje, ni lošije. Ali, ne možemo da budemo zadovoljni. Pozicija i zaostatak u odnosu na pobednika je lošiji nego u Le Manu, ali smo to i očekivali pre trke. Nadam se da ćemo korak po korak biti bolji u odnosu na rezultat u Le Manu, to mi je cilj i zato ne idem kući, već u fabriku“, istakao je Lorenco.

Španac je posle kvalifikacija u Toskani istakao da je zbog forme njegovog timskog kolege Marka Markesa teško tražiti od Honde da napravi značajne promene. Ipak, dan kasnije je naglasio da japanski tim ima kapacitet da motor učini kompletnijim i za svoje druge vozače.

„Jasno je da imamo veoma jaku pogonsku jedinicu, ali to dovodi do problema na drugim poljima i motor čini teškim za vožnju. Mark je veoma brz, ostvario je veliki broj pobeda na ovom motoru, tako da je najlogičnije pratiti njegov put. Ali, verujem da ako neka fabrika može da napravi ‚plan B‘, to je Honda. Videćemo da li možemo da radimo zajedno ne samo na ergonomiji, već i drugim stvarima da bismo motocikl učinili kompletnijim. Za sada je dovoljan da Mark ostvari bolje rezultate nego prethodnih godina, ali je za druge vozače to znatno teže“, naglasio je vozač Repsol Honde.

Izvor: Sportklub.rs



čitanja : 810



Komentari