home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Ferrari 488 GT3

Red bul puleni Aleks Albon i Lijam Loson voziće “ferari 488 GT3” u DTM sezoni 2021, saznaje portal Motorsport.com.

Austrijska kompanija odlučila je da se vrati u kategoriju od ove godine baziranu na GT3 pravilima, piše Serbiaring.com.

Pre manje od nedelju dana, Red bul je saopštio da će Albonu omogućiti startove tokom odabranih DTM vikenda, onda kada nema obaveza kao test, zamenski ili vozač u simulatoru F1 tima. Albon je 2020. godinu proveo kao timski kolega Maksa Ferstapena u Red bul rejsingu, ali na na tom mestu nije i zadržan, već je u ekipu pozvan Serhio Peres. Za razliku od Tajlanđanina, novozelandski Red bul junior Loson imaće punu DTM kampanju u 2021, verovatno paralelnu sa onom u F2 timu Hajtek GP (Hitech GP).

Najavljujući ulazak u DTM GT3 standarda, Red bul nije pominjao koji će model automobila voziti njegovi trkači, ali se sada tvrdi da će sprava izbora biti “ferari 488 GT3”.

“Honda NSX GT3” delovala je kao logičniji izbor s obzirom na to da Japanci motorima snabdevaju Red bul F1 tim, ali ovaj proizvođač ne vidi naročitu marketinšku vrednost u DTM-u. To je bilo očigledno i u dvogodišnjoj epohi Klase 1, kada je Honda imala već gotov “NSX-GT” iz domicilnog Super GT šampionata i mogla je da ga prijavi za DTM, ali to ipak nije učinila. Aston Martin nije bio opcija za Red bul budući da su se kuće razišle u Formuli 1, a i britanski brend je sve tešnje povezan s Mercedesom.

Još nije poznato koji bi tim servisirao par Red bul “ferarija” na DTM sceni. U tom kontekstu, pomenut je italijanski AF korse (AF Corse), inače tesno povezan s Ferarijem u izvođenju WEC GT programa. Međutim, te i druge obaveze čine ovu kombinaciju teže ostvarivom, bez obzira na finansije Red bula.

Timovi Motopark, Karlin i DAMS, u koje su ranije smeštani Red bul juniori u nižim formula kategorijama nisu zainteresovani za DTM projekat.

Ko će se trkati na onim DTM rundama koje će Albon morati da preskoči, treba da bude saopšteno u bliskoj budućnosti. Portal Motorsport.com izašao je s tezom da je prvi kandidat za to sedište Nik Kasidi. Novozelanđanin je izgradio sjajnu karijeru u Japanu, gde je osvojio F3, Super Formula i Super GT titule. On već uživa Red bul podršku, a predstoji mu debi sezona u Formuli E, u ekipi Virdžin.

Kasidi je za volanom “leksusa” osvojio prvu od dve zajedničke Super GT/DTM trke na Fudži spidveju 2019, a GT3 automobil Ferarija vozio je prilikom nastupa na Spa 24H i 10 sati Suzuke. Ako se Kasidijeve Formula E i DTM obaveze “sudare”, Red bul će morati da se osloni na nekog od trkača iz svog bogatog pula.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 293



Komentari