home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
DTM

Marko Vitman je slavio na poslednjoj trci DTM sezone, ispred vozača Audija Renea Rasta i svog kolege po brendu Šeldona van der Lindea, koji je doneo BMW-u još jednu DTM titulu.

Kako piše Serbiaring, u kvalifikacijama je najbolje vreme postavio Felipe Fraga u Red Bul “ferariju 488”, ali je odmah posle toga napravio grešku zbog koje je sesija prekinuta i postavljeno vreme mu se nije računalo, pa je najbolje startno mesto nasledio trostruki DTM šampion Rene Rast, vozač tima ABT.

Sa drugog startnog mesta u trku je ušao Klemens Šmid, za volanom “lamborginija hurakan” ispred još jednog “audija R8”, koji vozi Marius Cug. Lider u generalnom plasmanu Šeldon van der Linde počeo je trku sa petog mesta u “BMW-u M4 GT3”, dok je Lukas Auer dovezao svoj “mercedes AMG GTR” na 11. startno mesto. Mirko Bortoloti je izašao na stazu samo jednom u kvalifikacijama i uspeo je da postavi tek 18. startno vreme, što pred njega stavlja težak zadatak da se domogne titule. Tomas Prajning i Denis Olsen, nakon jučerašnjih incidenata, nisu započeli trku, a ni dva “ferarija 488” ekipe Red Bul AF Korse se nisu pojavila na startu.

Marko Vitman je najbolje startovao i probio se na vodeću poziciju dok je u drugom krugu, Šeldon van der Linde uspeo da pretekne Cuga i Deva Gora za četvrtu poziciju, ali je Cug krug kasnije vratio poziciju. Auer se domogao sedme pozicije nakon serije incidenata i odustajanja. Iz trke su u prvih pet krugova odustali Maksimilijan Gec i Kristijan Engelhart koji su imali kontakt na samom početku, dok je Filip Eng udario u Mirka Bortolotija i izbacio obojicu iz trke, što je broj vozača na stazi smanjio na 15.

Kontakt su imali Luka Štolc i Dev Gor, a vozač ekipe Rozberg je završio u šljunku pokraj staze, ali je uspeo da se vrati u trku. Šeldon van der Linde i Lukas Auer su prvi posetili garaže i promenili gume na kraju šestog kruga. Krug kasnije, isto je učinio Kelvin van der Linde, koji je na stazu izašao između svog brata i Auera.

Zbog nedovoljno zagrejanih guma, Kelvin van der Linde je brzo izgubio poziciju od Auera, ali mu nije dozvolio da pobegne, već je ostao blizu i vršio pritisak. Prvi od vodećih koji je promenio gume bio je Rast na kraju 11. kruga i uspeo je da se vrati na stazu ispred ostalih konkurenata koji su već menjali gume. Vitman je isto učinio krug kasnije i uspeo je da izađe iz pitlejna ispred Rasta, ali je izgubio poziciju posle duela sa Rastom u kome su prošli naporedo kroz čak pet krivina.

Rast je preuzeo vodeću poziciju na ulasku u stadionsku sekciju Hokenhajmringa, ali je vođstvo izgubio već u narednom krugu kada je napravio grešku na prolasku kroz krivinu Parabolika, što je Vitman iskoristio i vratio se lidersko mesto. U 16. krugu zadnja desna guma je pukla na “lamborginiju hurakan” Šmita, koji je pao u poretku, a Šeldon van der Linde se domogao četvrte pozicije, iza Rasta i Vitmana, dok Mercedesov vozač Maro Engel na starim gumama vodio trku.

Promena za Engela se desila na kraju 20. kruga, a Nemac se na stazu vratio na 11. poziciji, iza Rikarda Felera u ABT “audiju”. U međuvremenu je odustao Mercedesov vozač Maksimilijan Buk, a u 24. krugu i Šmit. Maro Engel se ponovo našao u boksu u 23. krugu, da bi u 25. krugu i on odustao, te je broj vozača na stazi smanjio na 12. Auer je u 27. krugu sustigao Nika Milera u borbi za šesto mesto.

Marko Vitman je prešao prvi preko ciljne linije i pobedio prvi put ove sezone, ispred Renea Rasta i novog DTM šampiona Šeldona van der Lindea, koji je prvi Južnoafrikanac koji se ovenčao DTM titulom. Marius Cug je prošao pored karirane zastave kao četvrti, ispred dvojice svojih kolega po brendu Kelvina van der Lindea i Nika Milera. Treći BMW među najboljih deset bio je Leon Keler na osmoj poziciji, ispred Luke Štolca u “mercedesu” i Rikarda Felera u “audiju”.

Na kraju jučerašnje trke, ekipa za koju voze Šeldon van der Linde i Filip Eng, Šubert motorsport, osvojila je timsku titulu, dok je šampionat konstruktora na kraju sezone pripao Audiju koji ima 441 poen, ispred Mercedesa sa 413 i BMW sa 327 poena.

Izvor: Serbiaring.com



čitanja : 346



Komentari