Honda i Dongfeng kreirali novi podbrend za električna vozila

Novi podbrend, pod kojim Honda i Dongfeng planiraju prodaju potpuno električnih automobila u Kini, nosi naziv Lingxi.

Ne postoji kompanija koja je u skorijoj automobilskoj istoriji ostvarila tako rapidan rast kao Tesla. Ova marka je bez dileme glavni industrijski protagonista u poslednjih 10 godina.

Nova ponuda za Ford Ranger iz kompanije Ricardo podrazumeva dodatnu osovinu i povećanu nosivost ovog pikapa.

Novi BMW X5 M i X6 M se već nude samo kao Competition modeli, jer nemački brend planira da od Competition modela napravi novu polaznu tačku za M modele.

Posle pauze od nekoliko godina, Lada Granta Sport se vratila u ponudu ruskog AvtoVAZ-a.

U Nemačkoj je sprovedeno istraživanje da bi se utvrdilo koji vozači i kojih automobilskih marki imaju najviše kaznenih bodova u saobraćaju. Time se bavio portal Verivox, čija je glavna delatnost zaštita potrošača i poređenje cena ključnih proizvoda i energenata u Nemačkoj.
Toyota bZ3X biće ključni proizvod marke

Japanci su promenili strategiju i fokusiraju se na električne automobile. Na putu su nove baterije i vrlo efikasni automobili. Istoriju će ponovo ispisati Toyota bZ3X koja se već priprema za svoju premijeru.

* Nastao u Minesoti (SAD) spajanjem dva Yuga GV iz 1988. godine, do sada je prešao 42.801 milju (68.867 km), cena iznosi 4000 dolara