U evropskom Fordu su baš rešili da na kašičicu objavljuju slike i detalje o svakoj varijanti redizajniranog Focusa ponaosob. Tako je prvo sredinom septembra na salonu automobila u Frankfurtu predstavljen Focus u hatchback verziji, juče su se pojavile prve fotografije i detalji o novom sportskom Focusu ST, a danas i za karavansku varijantu, nazvanu Focus Wagon (na nekim tržištima Break ili Clipper). I tu još nije kraj, jer Ford tek treba da promoviše i restilizovani Focus u klasičnoj limuzinskoj verziji i Focus CC (Coupe-Cabrio). Kako bilo, i na novom Focusu Wagon za 2008. primenjen je Fordov tzv. kinetički dizajn zbog čega sada automobil veoma podseća na veći Ford Mondeo. Najviše promena u odnosu na dosadašnji model ima na prednjem delu automobila (nova maska sa hromiranom lajsnom, modifikovani branici sa većim otvorima za vazduh, svetla a la Mondeo, nova hauba motora), mada manjih izmena ima i na bokovima (vrata su dobila karakterističan pregib, odmah ispod kvaka na vratima), kao i na zadnjem delu (branik, nova grafika zadnjih svetala, koja su sada u LED tehnologiji i hromirana lajsna iznad registarske tablice). Unutrašnjost je takođe osvežena, pre svega modifikovanom instrument tablom, kvalitetnijim materijalima i, po navodima fabrike, višim kvalitetom izrade. Paletu motora čine benzinci od 1,4 litra (80KS), 1,6 L (100 i 115KS), 1,8 L (125KS), 2,0 L (145KS), a dizelaši su 1,6 TDCi (90 i 109KS), 1,8 TDCi (115KS) i 2,0 TDCi u verzijama sa 110 i 136KS. Od noviteta treba izdvojiti novi PowerShift 6-stepeni menjač sa duplim kvačilom i Fordov Power Button za startovanje motora bez ključa. Dok će prodaja novog Focusa hatchback sa troja i petora vrata početi u januaru naredne godine, ovaj Wagon će se naći na tržištu na proleće 2008., ali su već sada poznate njegove cene. Bar za Veliku Britaniju, gde osnovni Ford Focus karavan košta 14.895 funti (21.358 evra), a najskuplji 19.445 funti ili 27.882 evra. Većina varijanti je skuplja za 250 funti (358 evra) u odnosu na još aktuelni model, ali je sada ESP sistem za elektronsku kontrolu stabilnosti deo serijske opreme u svim modelima.
Dodge će 13. novembra na salonu autombila u Los Anđelesu promovisati još jednu verziju svog Vipera SRT10, nazvanu ACR (American Club Racer), koja u osnovi predstavlja pravi trkački auto registrovan za svakodnevni saobraćaj. ACR paket podrazumeva pre svega poboljšanje aerodinamike i smanjenje težine ovog automobila. Ovo potonje je postignuto ugradnjom lakših aluminijumskih točkova, Michelin Pilot Sport Cup pneumatika, Stoptech kočnica i izbacivanjem audio sistema, prostirke iz prtljažnika, prednjih svetala za maglu, zvučne izolacije poklopca motora, zvučnika (na njihovo mesto su postavljeni paneli od karbon fibera)... ACR paket takođe znači i podešavajuće KW ogibljenje, novi prednji spojler i ogromno karbonsko zadnje krilo, koje može da se postavi u sedam različitih pozicija. Motor je ostao standardni Viperov 8,4 litarski aluminijumski V10, koji razvija ravno 600 konja i 758Nm obrtnog momenta, uparen sa Tremec T56 šestostepenim manuelnim menjačem. Viper SRT10 ACR će se pojaviti u prodaji u drugom kvartalu naredne godine, i to po ceni manjoj od 100.000 američkih dolara. U ponudi će biti pet boja za karoseriju : Viper Red, Viper Black, Viper Violet, Viper Bright Blue Metallic i Viper Very Orange, dok su aluminijumski Sidewinder točkovi u crnoj boji, kako bi se uklopili u atraktivan stajling eksterijera.
Mercedesova E klasa sa inovativnom BLUETEC tehnologijom uskoro će biti dostupna i kupcima u Evropi. Naime, posle pozitivnih iskustava iz Amerike (gde se E klasa BLUETEC prodaje od jeseni prošle godine), Mercedes je odlučio da i evropskim kupcima ponudi model E 300 BLUETEC sa ovom tehnologijom, kojom je nemačka kompanija kod dizel motora postigla drastično smanjenje emisije štetnih gasova i koja zadovoljava buduće Euro5 standarde (stupaju na snagu 2011. godine). Mercedes tvrdi da je zahvaljujući ovoj tehnologiji (između ostalog podrazumeva oksidacioni katalizator, SCR katalizator, AdBlue rastvor i filter čestica čađi), motor u modelu E 300 BLUETEC jedan od "najčistijih i najefikasnijih agregata na svetu." E 300 BLUETEC pokreće 3,0 litarski V6 motor sa 155kW/211KS i 540Nm obrtnog momenta (u rasponu od 1600 i 2400 o/min.), uparen sa sedmostepenom 7G-TRONIC automatskom transmisijom. E 300 BLUETEC prema fabričkim podacima troši između 7,2-7,5 litara dizela na 100 km i emituje 189-199 grama CO2 po kilometru. Maksimalna brzina iznosi 244 km/h, dok ubrzanje do 100 km/h traje 7,2 sekunde. Ova E klasa se osim smanjenjem emisije štetnih gasova, može pohvaliti i dinamičnim voznim karakteristikama, komfornim ogibljenjem, prijatnom unutrašnjošću i izuzetnim bezbednosnim standardima. Prodaja u Zapadnoj Evropi startuje u decembru, i to po ceni, koja u Nemačkoj iznosi 50.397 evra (što je za 1190 evra skuplje u odnosu na konvencionalni Mercedes E 320 CDI sa istim motorom, koji ima 10kW/13,6KS više).
Na nedavnom SEMA salonu tjunera u Las Vegasu, publika je mogla da vidi i jedan zaista zanimljivo preuređen Toyotin Yaris. U režiji firme Five Axis, Toyotin mališan je ostao bez krova i drugih elemenata karakterističnih za standardni model. To znači da ovaj trkački Yaris Club raspolaže sa veoma malim vetrobranom, pokrivenim suvozačkim delom automobila, pravim trkačkim sedištem za vozača, zaštitnim lukom iza glave vozača, posebnom "Ivory White" bojom karoserije sa crvenom trakom, novim točkovima od 17 inča (sa Yokohama gumama, dimenzija 255/45R17) i mnogobrojnim detaljima sa Toyote Vitz (Yaris u Japanu). Ovo potonje se odnosi na prednji i zadnji branik, zadnja svetla i svetla za maglu. Osim ovih vizuelnih doterivanja, Toyota Yaris Club privlači pažnju i svojim 1,5 litarskim motorom kome su u firmi Five Axis dodali TRD/TTE kompresor, pa sada ovaj četvorocilindraš umesto fabričkih 106 konja, razvija 166KS. Paket promena zaokružuju i sportski podešeno ogibljenje, pojačani kočioni sistem (diskovi prečnika 282 mm) i novi sportski izduvni sistem.
Evropski Ford je danas objavio prve zvanične fotografije restilizovanog sportskog Ford Focusa ST, koji će se na evropskom tržištu naći u prvom kvartalu 2008. godine (u verzijama sa troja i petora vrata). I novi Focus ST (poput već predstavljenog standardnog Focusa za 2008.), zahvaljujući Fordovom kinetičkom dizajnu, veoma podseća na veće modele Mondeo, S-MAX i Galaxy. To znači da su najveće promene zadesile prednji deo automobila (nova maska sa lajsnom u boji karoserije, modifikovani branici sa većim otvorima za vazduh, svetla a la Mondeo, nova hauba motora), mada manjih izmena ima i sa strane (vrata su dobila karakterističan pregib odmah ispod kvaka na vratima), kao i na zadnjem delu (novi branik sa difuzorom, drugačija grafika zadnjih svetala). Kabina je dobila novu centralnu konzolu sa Start dugmetom i soft-touch sintetički materijal na prednjem panelu i gornjem delu oplate prednjih vrata). Naravno, ova sportska ST varijanta ima i agresivniji aero body kit (branici sa integrisanim spojlerima i svetlima za maglu, ispupčeniji pragovi, zadnji krovni spojler), atraktivnije aluminijumske točkove veličine 18 inča, dva završetka izduvnog sistema i najjači motor u paleti Focusa. To je 2,5 litarski turbo motor sa 5 cilindara (uparen sa šestostepenim menjačem), snage 166kW/225KS, koji Focusu ST (teškom 1392 kg u verziji sa troja, a 1437 kg sa petora vrata) omogućava ubrzanje do 100 km/h za 6,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 241 km/h. Prosečna potrošnja po fabričkim podacima iznosi 9,4 litara benzina na 100 km, a emisija CO2 224 grama po kilometru.

U Berlinu je juče Škodi Fabiji, Peugeotu 308, Audiju A4, Volkswagen Tiguanu i Mercedes SLR McLaren Roadsteru uručena nagrada "Goldene Lenkrad" ("Zlatni volan"), koju još od 1975. godine dodeljuje nemački nedeljnik Bild am Sonntag. U izboru za "Zlatni volan", učestvuju svi novi automobili, koji su se pojavili na nemačkom tržištu u poslednjih 12 meseci, a žiri koji bira najbolje automobile, sastoji se od profesionalnih vozača, tehničkih eksperata i VIP-ovaca. Pomenuti žiri je ove godine na osnovu kriterijuma, kao što su dizajn, komfor, stabilnost na putu, bezbednost, ekološka podobnost i kvalitet, za najbolje u svojoj kategoriji izabrao Škodu Fabiju, Peugeot 308, Audi A4, Volkswagen Tiguan i Mercedes SLR McLaren Roadster, a BMW-ovom EfficientDynamics sistemu je dodeljena nagrada "Zeleni volan". Pobednici po kategorijama :
Kleinwagen: Škoda Fabia
Kompaktklasse: Peugeot 308
Mittel- und Oberklasse: Audi A4
Sonderklasse (Geländewagen/SUV): VW Tiguan
Leserklasse (Cabrios): Mercedes SLR McLaren Roadster
Grünes Lenkrad: BMW-System EfficientDynamics
Uhvaćen novi Hyundai Coupe !
Na internetu su se pojavile slike potpuno nemaskiranog novog Hyundaija Coupe/Tiburon, čija se finalna produkcijska verzija očekuje tek krajem 2008. godine (kao model za 2009.). Inače, Hyundai je nedavno najavio da će koncept verzija ovog automobila (veoma slična serijskom modelu) biti izložena na predstojećem salonu automobila u Los Anđelesu. Kako bilo, ovaj novi automobil sa pogonom pozadi zameniće sadašnji Hyundai Coupe/Tiburon sa prednjim pogonom, a dobiće i znatno snažniji 3,8 litarski V6 motor sa 300KS i 380Nm obrtnog momenta, kao i znatno agresivniji spoljašnji dizajn (mada bode oči donja linija bočnih prozora pozadi). Budući da novi model neće imati praktično ništa zajedničko sa aktuelnim Coupe/Tiburonom, u Hyundaiju će mu najverovatnije dati neko novo ime (najverovatnije Genesis coupe). Inače, novi Hyundai Coupe/Tiburon dimenzijama daleko premašuje aktuelni model, a kako će imati tzv. BH platformu buduće Hyundaijeve luksuzne limuzine Genesis, za očekivati je da dobije i njen 4,6 litarski V8 motor. Pominje se da bi ovaj sportski Hyundai mogao da bude opremljen i diferencijalom sa zatvaračem i opcionim Brembo kočnicama. Prema glasinama, osnovni model sa 2,0 litarskim turbo motorom od 215KS i 294Nm, mogao bi da košta samo oko 20.000 američkih dolara (13.670 evra), dok bi snažniji 3,8 litarski V6 model koštao oko 26.000 dolara (17.770 evra). Očekuje se da ubrzo posle premijere u kupe verziji, ovaj novi Hyundai debituje i u kabrio varijanti.
Iza ovog dugačkog imena krije se nova i potentnija verzija nedavno
promovisanog Minija Clubman Cooper S, izašla iz pogona engleske tjuning
kompanije John Cooper Works (JCW), inače u vlasništvu bavarskog BMW-a.
Kao što
se vidi sa ovih prvih zvaničnih slika, radi se o stilski atraktivnijem
Clubmanu
Cooper S (novi 18-inčni aluminijumski točkovi, dve paralelne trkačke
trake na
karoseriji, modifikovani prednji i zadnji branik, dve hromirane izduvne
cevi i
retrovizori i otvor za vazduh na haubi motora od karbona), međutim ono
najbitnije se krije pod poklopcem motora. Radi se o pojačanom 1,6
litarskom
turbo benzincu, koji umesto fabričkih 129kW/175KS i 240Nm obrtnog
momenta (sa
overboostom privremeno 260Nm), sa JCW tuning paketom sada razvija
141kW/192KS i
250Nm (sa overboostom 270Nm), što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h
za oko sedam sekundi. JCW tjuning kit podrazumeva i pojačne kočnice,
sportski
podešeno ogibljenje, a unutrašnjost (sportski volan, ručica menjača i
ručica
ručne kočnice) može biti ili u kombinaciji alkantare i karbona ili u
koži. Što
se ostalih karateristika tiče, i Clubman Cooper S JCW privlači pažnju
svojim vratima,
odnosno njihovim rasporedom. Mini Clubman naime sa suvozačeve strane
ima i manja, pomoćna vrata za
lakši ulazak na zadnja sedišta (tzv. samoubilačka vrata kao kod Mazde
RX8), dok
se zadnja vrata otvarju iz dva dela (50/50), kao kod nekih
komercijalnih
vozila. Osim toga, najveća razlika u odnosu na obični Mini je u stvari
veća
dužina (za 24 cm) i produženo međuosovinsko rastojanje (2,55 metra -
povećanje
od 8 cm). Posledica
većeg rastojanja između osovina jeste više mesta za putnike pozadi
(dodatnih 8
cm za noge) i za 100 litara veća zapremina prtljažnika (sada 260
litara, a sa
oborenim zadnjim sedištima 930). Pažnju privlače plastični elementi (u
istoj
boji kao i krov), koji okružuju zadnja svetla i C stubove, kao i to da
oba
krila zadnjih vrata imaju svaka svoj brisač. Premijera ovog Minija se
očekuje na sledećem salonu automobila u Ženevi, u martu 2008. godine.
Švedski BMW tjuner Loaded je juče saopštio da je njihov modifikovani BMW M3 CSL (serija E46) legendarnu nemačku stazu Nirburgring prešao za sedam minuta, 22 sekunde i 9 stotinki (7:22:09), što je za više od pet sekundi bolje Pagani Zonde F Clubsport (rekordera među serijskim vozilima) ! Ovo je Loaded BMW M3 CSL (uz pomoć kompresora razvija 600KS) učinilo najbržim BMW-om legalno registrovanim za običan saobraćaj. Loaded je imao potpunu fabričku podršku kompanije K&W, a finalni set up automobila uradio je BMW "Guru" Tom Schirmer iz Kelberga u Nemačkoj. Za volanom ovog M3 CSL-a bio je vozač Evropskog Touring Car šampionata Richard Goransson, koji je u ceo ovaj projekat uključen od njegovog samog početka. Naime, ovaj rekord je došao kao rezultat trogodišnjeg napornog rada celog Loaded tima.
Ford je izbacio na tržište još jednu limitiranu seriju sportskog Focusa ST, nazvanog Focus ST500, ali su nažalost svi primerci namenjeni samo kupcima u Velikoj Britaniji. Novi ST500 se bazira na Focusu ST3, a karakteriše ga crna metalik boja sa srebrnim trakama (na haubi, krovu i bokovima), koje treba da podsete na veliku pobedu Forda GT40 u Le Manu 1966. godine. U opremi Focusa ST500 se, između ostalog, nalaze još sportska Recaro sedišta u crvenoj koži, Xenon prednja svetla, brisači sa senzorima za kišu i naravno ST500 oznake. Nažalost, Ford za Focus ST500 nije predvideo i povećanje snage njegovog 2,5 litarskog petocilindričnog Duratec motora, pa tako i ovaj specijalni ST500 raspolaže sa standardnih 225KS pri 6100 o/min. i 320Nm obrtnog momenta pri samo 1600 o/min. Ford će proizvesti samo 500 primeraka Focusa ST500 i svi će, kao što je napomenuto na početku, završiti u rukama britanskih kupaca, koji će za njega morati da izdvoje 20.495 funti ili 29.308 evra.
Evo još jedne prerade Audija TT, koji posle kozmetičkog tretmana kod britanske tjuning kuće Niche izgleda kao umanjeni Audi R8. Za izgled a la Audi R8 zaslužan je novi Niche aero body kit, a dodati su i spušteno ogibljenje, nove izduvne cevi, atraktivni aluminijumski točkovi i paket za povećanje snage 2,0 i 3,2 litarskih motora. U osnovi, Niche je ovaj model namenio kupcima koji zbog ograničenih finansijskih mogućnosti nisu u mogućnosti da voze originalni Audi R8, ali treba reći da ni ova konverzija iz TT-a u R8 nije jeftina. Naime, Niche svoj sportski body paket naplaćuje 7951 funtu ili 11.370 evra, točkove 950 funti (1359 evra), povećanje snage 2,0 litarskog motora staje 1950 funti (2789 evra), a većeg 3,2 litarskog agregata 2500 funti ili 3575 evra.
Chevrolet je objavio da je startovao sa proizvodnjom modela Aveo sedan u poljskoj fabrici FSO (Fabryka Samochodow Osobowych) u Varšavi, a da će tokom leta naredne godine sa proizvodnih traka ove fabrike početi da silaze i verzije ovog modela sa troja i petora vrata. Ovo je prvi Chevrolet, koji nosu oznaku "Made in EU" i koji treba da pomogne korejskoj fabrici (u vlasništvu GM-a) da zadovolji povećanu tražnju za svojim automobilima na Starom kontinentu (prodaja Chevroleta u Evropi je naime ove godine veća za 32 odsto u odnosu na proteklu godinu). Fabrika u Varšavi će tokom 2008. proizvesti 60.000, a već 2009. i svih 100.000 automobila. Treba reći da je fabrika FSO u vlasništvu firme UkrAVTO, General Motorsovog dugogodišnjeg ukrajinskog partnera, koji u Ukrajini proizvodi i prodaje Chevroletova vozila i kontroliše 8% tamošnjeg tržišta. Inače, Chevrolet ima dugu tradiciju u proizvodnji svojih automobila u Poljskoj. Još 1928. godine je startovala proizvodnja u prvoj Chevroletovoj fabrici u Varšavi, a druga je otvorena 1937.
Peugeot 308 u Srbiji od 16.670 evra
Željno očekivani novi predstavnik Peugeota u C segmentu, model 308, konačno je stigao i u Srbiju, posredstvom beogradskog Verano Motorsa, našeg uvoznika ovih francuskih automobila (Vojvode Stepe 352, tel. 011/3094-500, www.verano.co.yu). Premijera 308-ice je inače održana još u septembru, na salonu automobila u Frankfurtu, a kao što smo ranije pisali, iznenađenja u pogledu dizajna i nema, jer nova 308-ica predstavlja mešavinu stilova 207-ice i odlazećeg modela 307, odnosno više liči na ugojenu 207-icu ili kako je neko lepo primetio na "atletu u tesno skrojenom odelu". Sličnost sa modelom 207 se nastavlja i u unutrašnjosti gde su dizajneri upotrebili neke poznate dizajnerske elemente 207-ice ali dovoljno vešto promenjene da u 308-ici izgledaju različito. Gama motora počinje 1,4 litarskim VTi benzincem (95KS i 136Nm, ubrzanje do 100 km/h traje 12,3 sekunde, maksimalna brzina je 183 km/h, potrošnja 6,6 litara), sledi 1,6 VTi (120KS i 160Nm, ubrzanje 10,8 sekundi, 195 km/h, potrošnja 6,7 litara), 1,6 THP sa turbo punjačem (150KS i 240Nm, ubrzanje 8,8 sekundi, 213 km/h, potrošnja 7,1 litar), a dizelaši su zastupljeni sa sledećim agregatima : 1,6 HDi (90KS i 215Nm, ubrzanje 12,2 sekunde, 181 km/h, potrošnja 4,7 litara, emituje samo 120 grama CO2 po kilometru), 1,6 HDi (110KS i 240Nm, ubrzanje 11,3 sekunde, 190 km/h, potrošnja 4,7 litara) i 2,0 HDi od 136KS i 320Nm obrtnog momenta, koji postiže 205 km/h, ubrzava do 100 km/h za 10,1 sekundu i troši 5,5 litara na 100 km. Za benzince su rezervisani manuelni menjači sa 5 stepeni prenosa i automatska transmisija sa 4 brzine, a za dizelaše manuelni sa 5 i 6 stepeni, kao i automatski sa šest brzina. Što se dimenzija tiče, međuosovinsko rastojanje je ostalo isto kao i kod 307-ice, dakle 2,61 metra. S druge strane, dužina je sada 4276 mm (+65 mm), širina iznosi 1815 mm (+69 mm), visina 1498 mm (-16 mm), dok je zapremina prtljažnika skočila sa 341 na 430 litara. Težina se kreće, zavisno od verzije, od 1277 do 1408 kg. Francuzi su se potrudili i oko bezbednosti, pa se 308-ica oprema i vazdušnim jastukom za kolena (ukupno je na raspolaganju do 9 vazdušnih jastuka), Lane Departure Warning sistemom iz bratskog Citroena C4 (upozorava vozača kada pređe liniju na putu bez davanja žmigavaca), bi-xenon farovima, ojačanom strukturom karoserije i već standardnim elektronskim sistemima kao što su ABS, EBD, EBA i ESP. Uz privlačan dizajn, veću prostranost, komfor, bolju ergonomiju, veliki izbor karoserijskih varijanti (kada paleta bude potpuno kompletna), veći kvalitet upotrebljenih materijala, bolje vozne osobine, pomenute moderne motore i vrhunsku bezbednost (308-ica je osvojila maksimalnih 5 zvezdica za sigurnost odraslih putnika na EuroNCAP kreš testu), nije ni čudo da Peugeot očekuje prodaju od 350.000 komada novog modela godišnje, koji će se proizvoditi u fabrikama u Miluzu i Sošou. Peugeot naravno planira i dalje, pa pored verzija sa troja i petora vrata, koja su trenutno na raspolaganju, već najavljuje i CC (Coupe-Cabrio) i SW (karavan) varijante svog novog predstavnika u C segmentu. I za kraj cene u Srbiji. Osnovni Peugeot 308 sa 1,4 litarskim benzincem od 95 konja i Comfort paketom opreme košta 16.670 evra, dok bazni dizelaš 1,6 HDi sa 110KS i istom opremom, treba platiti 18.200 evra (navedene cene su sa PDV-om).


Mercedesova Zimska servisna akcija od 12. do 17. novembra
U nameri da pripremi svoje kupce za predstojeću zimu, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora (Omladinskih Brigada 33, 11070 Novi Beograd, www.mercedes-benz.co.yu) za sve vlasnike svog putničkog programa započinje sa novom Zimskom servisnom akcijom, koja će trajati u periodu od 12. do 17. novembra 2007. U pomenutom periodu svi vlasnici Mercedesovih putničkih vozila imaće priliku da besplatno obave : izveštaj Stardiagnose, pregled kočnica i sistema oslanjanja, proveru pneumatika, svetlosne opreme i antifriza. U toku trajanja Zimske servisne akcije svim vlasnicima Mercedesovih putničkih vozila odobrava se i popust u iznosu od 15% pri kupovini akumulatora, metlica brisača, patosnica, svetala za maglu i antifriza. Svi zainteresovani vlasnici putničkog programa Mercedes-Benza treba da na vreme zakažu dolazak na telefone 011 3019 - 215 ili 011 3019 – 221, 3019 - 222, 3019 - 223, kod ovlašćenog servisa u Beogradu.
Kao što je nedavno bilo i najavljeno sa jednom zatamnjenom teaser slikom, Ford je odlučio da kupcima ponudi novi Mustang Bullitt, inspirisan Mustangom iz filma Bullitt iz 1968. godine, gde je uz Stiv Mekvina (Steve McQueen) glavnu ulogu imao upravo tadašnji Mustang Bullitt. Nova verzija Bullitta dolazi dakle tačno na vreme da uveliča proslavu skorašnje 40-godišnjice ovog filma, a karakteriše je naravno Highland Green boja kao na originalnom Bullittu, mada će kupcima kao opcija biti ponuđena i crna boja. Što se spoljašnjosti tiče, novi Mustang Bullitt je prvi Mustang iz sadašnje S197 generacije ovog modela, koji je lišen svih pony logoa na automobilu (naravno, ima Bullitt značke), njegov crni gril hladnjaka okružuje hromirani okvir, karakteristični aluminijumski petokraki Bullitt točkovi podsećaju na original od pre skoro 40 godina (gume su BF Goodrich g-Force, dimenzija 235/50ZR 18), kočiona klješta su ofarbana u neupadljivu tamno sivu boju, dok se u unutrašnjosti nalaze sedišta u crnoj koži, a tu su i obruč upravljača u koži i aluminijumski vrh ručice menjača. Pod haubom se nalazi 4,6 litarski V8 agregat sa 315KS pri 6000 o/min. i 440Nm obrtnog momenta pri 4250 o/min., uparen sa petostepenim manuelnim menjačem. Maksimalna brzina Bullitta iznosi 151 milju na sat ili 243 km/h. Od promena treba izdvojiti i sportski podešeno ogibljenje, novi izduvni sistem i pojačane kočnice. Budući da će Mustang Bullitt biti proizveden u limitiranoj seriji od 7700 komada, svaki će imati i pločicu sa serijskim brojem (od 0001 do 7700). Treba reći da će 7000 primeraka biti prodato u SAD-u, a ostalih 700 u Kanadi. Prodaja počinje u prvom kvartalu 2008. godine, i to po ceni od 31.075 američkih dolara (21.436 evra).


VIDEO : Ford Mustang Bullitt u San Fransisku