
Poslednjih nekoliko godina sve su glasniji zahtevi da se dodatno smanji maksimalna dozvoljena brzina, ali i uvede ograničenje brzine na pojedinim deonicama nemačkog Autobana.

Po najnovijim podacima koje je objavilo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA) Kia je u 2022. godini u Evropi (Kia ovde ubraja zemlje članice EU, EFTA i Ujedinjeno kraljevstvo) dostigla novi rekordni tržišni udeo koji je iznosio 4,8 % od svih prodatih putničkih vozila na tržištu. To je povećanje od 7,9 posto u odnosu na dosadašnji rekordni udeo ovog brenda koji je u 2021. iznosio 4,3 %.

Formula 1 je dugo vremena privlačila gledoce uz stazu svojim prepoznatljivim zvukom, zaglušujućom bukom snažnih motora. Bilo je tu u istoriji motora s 12 cilindara, pa zatim V10 i V8 rešenja, ali karakteristični zvuk je značajno “utišan” 2014. godine, ulaskom u turbohibridnu eru i prelaskom na V6 motore s dodatkom elektromotora. Sezona 2013. je, dakle, bila poslednja zaista “glasna”, a jedan bolid iz te godine doveo je u probleme vlasnike trkačke staze u Imoli.

Andreas Mindt će zameniti Jozefa Kabana u Volkswagenu od 1. februara
Mindta će u Bentleyu zameniti Tobias Suehlmann, koji već nadgleda Bentley odeljenje spoljašnjeg dizajna.
Porsche najavljuje novi koncept povodom svoje 75. godišnjice

Porsche tokom 2023. slavi 60. godišnjicu modela 911, 75. godišnjicu brenda i 80. rođendan Wolfganga Porschea, što znači da kupci mogu očekivati posebne proizvode za proslavu ovih godišnjica.
Uskoro obnovljena Mazda 2

Četvrta generacija Mazde 2 je na japanskom tržištu još od 2014. (u Evropi se pojavila tokom 2015. godine), ali je do sada već nekoliko puta doterivana.
Ovako bi mogli da izgledaju Alfa Romeo Spider & Giulia Sprint Quadrifoglio Coupe
(Dalje)
Država daje 2.100 evra po automobilu za zamenu starih dizelaša

Vlada Srbije usvojila je sredinom decembra Program zaštite vazduha u Republici Srbiji od 2022. do 2030. godine sa akcionim planom, a među merama i aktivnostima koje će se sprovoditi u narednom periodu u cilju poboljšanja kvaliteta vazduha našli su se i finansijski podsticaji za zamenu najstarijih dizel vozila novijim, koja manje zagađuju životnu sredinu.

Proizvođači poput Toyote, Hyundaija, BMW-a i Renaulta nastavljaju da investiraju u razvoj automobila koji koriste vodonične gorivne ćelije, odnosno vodonik kao gorivo, uprkos tome što se veći deo automobilske industrije okrenuo isključivo baterijskom pogonu.