
Mehanička jednostavnost električnih automobila bi trebalo da bude njihova vrlina – činjenica da imaju manje pokretnih delova bi trebalo da smanji račun servisa. Međutim, jedan vlasnik Modela 3 kod Teslinog ovlašćenog servisa nije dobio mali račun.

Kompanije Superformance i Everrati najavljuju električnu verziju Fordovog sportskog modela GT40, uz obećanje da će kombinovati stajling stare škole i moderni elektropogon.

Kao što smo već izvestili, Volkswagen grupa je obelodanila „New Auto“ strategiju, vezanu za postepeno ukidanje motora s unutrašnjim sagorevanjem i lansiranje dodatnih električnih modela. Pored činjenice da Bugatti nije spominjan tokom „livestream“ prezentacije nakon spajanja s Rimcem, još jedan jedan momenat je bio interesantan u prvom delu događaja.

Automobili s diplomatskim tablicama se često čine nedodirljivim u saobraćaju, a ponekad se tako i ponašaju. Običaji su gotovo isti na svetskom nivou pa se diplomate uglavnom mogu izvući bez većih posledica za prekršaje.

Audi je još ranije saopštio da će na leto premijeru imati i novi RS3 (napravljen na VW MQB platformi), koji će biti dostupan u Sportback i Sedan verzijama.

Vauxhall Lotus Carlton, koji se pod tim imenom prodavao u Velikoj Britaniji, a u ostatku evropskog kontinenta, kao Opel Lotus Omega, jeste pravi moderni klasik i nosio je titulu druge najbrže limuzine na svetu kada je izašao. U stvari je bio toliko brz da je u Velikoj Britaniji zamalo dobio zabranu prodaje.

S 45 ks (33 kW) i 125 Nm, uz „sprint“ do 100 km/h za 19,1 sekundu i maksimalnu brzinu od 125 km/h, Dacia Spring u svakom slučaju nije „brzanjac“. Međutim, budući da je rumunski proizvođač ekspert u minimalističkom pristupu kreiranja vozila, uspeo je da obezbedi i krajnje nisku cenu.

Uzbudljiv reli protiče u Estoniji i to je već sedma runda ovogodišnjeg Reli šampionata sveta u kojem ubedljivo vodi Francuz Sebastien Ožie sa „tojotom“ (sa čak 4 pobede) ispred klupskog rivala Britanca Elfina Evansa i Belgijanca Tijeri Nojvila, sa „hjundaiem“…