
Kineski električni automobili ambiciozno nastupaju na evropsko tržište, a posebno u Francusku. Tako na primer, marka MG, koja gotovo da i nema veze sa svojim dalekim engleskim poreklom, sada je 100 odsto kineska, prošle godine u Francuskoj je predstavila gradski SUV MG ZS po objavljenim cenama od 29.990 evra za verziju Comfort i 31.990 evra za luksuznu verziju.

Dronovi su veoma brzo postali jedan od omiljenih alata za kompanije koje žele da privuku pažnju korisnika, a Genesis, Hyundai-jev brend automobila uspeo je da to uradi na najbolji mogući način. Naime, svoj ulazak na kinesko tržište ovaj brend je proslavio obarajući Ginisov svetski rekord sa brojem simultanih dronova u vazduhu.

Kvartararo: Pomislio sam da je vreme da pokažem potencijal
Kako prenosi Sport Klub, vozač Jamahe Fabio Kvartararo istakao je da je pobeda na trci za Veliku nagradu Dohe za njega posebna u odnosu na prethodne koje je ostvario u 'kraljevskoj klasi'.

Kako prenosi Tanjug, akcije kompanije „Tesla“ porasle su danas na trgovanju pre zvaničnog otvaranja Njujorške berze za skoro 8,0 posto, nakon što je vodeći svetski proizvođač električnih automobila izvestio o rekordnim isporukama u prvom kvartalu 2021.

Toyota GT 86 je na tržištu bila od početka 2012. godine, i to zajedno sa svojim blizancem Subaruom BRZ. Prvi je naslednika predstavio Subaru (novi BRZ je naime predstavljen još u novembru prošle godine), dok je sada pred nama i naslednik Toyote GT 86.

Beograd bi u
bliskoj budućnosti mogao da postane jedna od najmodernijih prestonica u ovom
delu Evrope kada je reč o organizaciji prevoza putnika, ali je potrebno što pre
sprovesti planirane reforme i ispratiti globalne trendove iz oblasti
transporta. Jedno od takvih inovativnih rešenja dolazi iz Rusije i zove se
Yandex Go, servis koji uspešno razvija sopstveni sistem novih tehnologija i
implementira ih u 16 država sveta, uključujući i Srbiju gde posluje od 2018.

Devetnaestu godinu za redom putem Interneta izabran je automobil godine u Srbiji – NetAuto 2021 – to je Toyota Yaris.

Svetska zdravstvena organizacija (WHO) procenjuje da u svetu propada oko 20 posto vakcina zbog neadekvatnog transporta i skladištenja. To se ne odnosi samo na vakcine protiv koronavirusa nego i na sve ostale vakcine, a najveći problemi s transportom su u zemljama u razvoju.