
Neko će biti iznenađen rezultatima, ali sve su ovo modeli koji se širom Evrope veoma dobro kotiraju…

I tu ne mislimo na automobile koji su čuvani godinama u kolekcionarskim brlozima
Desi se da i nekoliko godina nakon prestanka proizvodnje negde na lageru osvane još neki primerak za posebnog kupca. Svi se dobro sećamo navale na poslednjeg proizvedenog Saaba, ali i nove Honde S2000 koja se pojavila nekoliko godina nakon prestanka proizvodnje. A to, izgleda, nisu izolovani slučajevi, piše Index.hr.

Najveći svetski proizvođač automobila je saopštio da je celogodišnja operativna dobit, isključujući troškove vezane za skandal s emisijom gasova iz dizel motora, iznosila 10 milijardi evra (12,2 milijarde dolara) u odnosu na 19,3 milijarde evra godinu dana ranije, prenosi Rojters.

Dennis Kahler je još u decembru osvojio glavnu nagradu na nacionalnoj lutriji savezne države Džordžije. Prva nagrada je bila 250.000 dolara i novi C8 Corvette Stingray, na američkom tržištu izuzetno tražen supersportski automobil.

Maja Veg, 16-godišnja devojka iz Španije, biće prva dama koja će pohađati „Akademiju za vozače“ u okviru Ferarija, piše Sport Klub. U prethodnom periodu vozila je karting.

Južnokorejska kompanija u sastavu Hyundaijeve grupacije je navodno zadužena za saradnju sa stranim proizvođačima na razvoju autonomnih električnih vozila. Svima je prva asocijacija na to – Apple.
Cenovnik za Hyundai i30 Facelift u Srbiji

Uvoznik Hyundaija za Srbiju je na svom sajtu objavio i kompletan cenovnik za Facelift verziju modela i30.

Profesionalci su u stanju da otključaju automobil bez ključa, ali i bez vidljivih oštećenja
I dok je kod lopova vreme presudno, ono kojima je otključavanje tuđih automobila legalan posao najčešće imaju daleko bolje uslove rada. Vreme nije presudno, vidljivost je dobra, a nije potrebno ni da se kriju. Šalu na stranu, ovde je stručnost presudna, baš kao i profesionalni alat, bar ako se želi izbeći dodatni trošak popravke.
* Ističu se Vossen EVO-3 točkovi od 20 i 21 inča, kao i Nardo Gray/Black eksterijer

Nema snega na brzincima na jugu Francuske, ali ima previše šljunka i vrlo klizavih delova. Ipak, sve to nije smetalo Sebastienu Ožieu da na krivinama svog zavičaja, u blizini mesta Gap, zasedne na čelo generalnog plasmana, posle 11. brzinskog ispita (ispit broj 8 je još ranije otkazan).