
Porsche je 2019. godine počeo da eksperimentiše sa 3D štampanim klipovima, a rezultati su bili impresivni. Proizvođač je mogao da dizajnira klip koji je bio 10% lakši od konvencionalne kovane jedinice, a sa integrisanim kanalom za hlađenje. U slučaju modela 911 GT2 RS, 3D štampani klipovi doneli su povećanje snage za 30KS na 740KS.
Preventivne servisne kampanje - bezbednost i zadovoljstvo kupaca za Toyotu su uvek na prvom mestu

Toyoti su bezbednost i zadovoljstvo kupaca na prvom mestu. Zato neprekidno prati svoja vozila putem brojnih izvora. Ako postane svesna toga da određene komponente ili aspekti vozila više ne zadovoljavaju njene stroge standarde preduzima odgovarajuće mere pokrećući preventivnu servisnu kampanju.

Zbog situacije sa korona virusom, mnoge automobilske kompanije su počele da smišljaju načine da se izbore sa pandemijom.

RENNtech je dobro poznata američka tjuning kuća, svojevrsni "američki AMG" koju je osnovao Hartmut Feyhl koga mnogi decenijama smatraju najistaknutijim američkim autoritetom u tjuningu Mercedesovih modela.

Racing Point je mrtav, živeo Aston Martin
Aston Martin je započeo novu eru kao rebrendirani F1 tim, uz lansiranje nove internet stranice i profila na društvenim mrežama, pišu Vrele Gume.

Evropska komisija je odobrila standard koji će pojedinim zemljama omogućiti primenu naplate putarine na bazi emisije CO2. O tome se prvi put razgovaralo 2018. godine s prvom studijom, a sada je Evropska komisija donela konačnu odluku o skupljoj naplati putarine za automobile koji najviše zagađuju okolinu.

Nestrpljivi su
učesnici najvećeg svetskog maratona na točkovima. Blizu 500 vozača, plus blizu
200 suvozača krenuće sutra na PROLOG 43. Dakar relija, koji će kako sada
javljaju iz Džede, imati 7646 kilometara i 12 etapa, a od toga 4767 kilometara su brzinski ispiti.

Majk Fluit, direktor britanskog McLarena, jedan je od lidera koji neguju izuzetnu povezanost sa svojim kupcima. Na njegovu e-adresu svakodnevno stižu brojni mejlovi, a deo kupaca je saglasan u želji da se u McLarenovom asortimanu nikada ne nađe model krosovera.

U slučaju da niste znali, proizvođač iz Ingolštata ima originalan naziv za svoju istoriju – „Audi Tradition“
Kako pišu Vrele Gume, kompanija je u ime proslave dolaska 2021. pripremila „Anniversary Dates“ serijal, digitalni letak kreiran da Audijevim fanovima pruži važne podatke o njihovoj omiljenoj firmi.