
Od ove godine nema subvencija za kupovinu električnih automobila u Nemačkoj. Naglo ukidanje bonusa izazvalo je krizu u autoindustriji, koja je zabeležila pad prodaje električnih automobila. Sada vlada menja kurs i planira nove mere za povećanje prodaje električnih automobila.

Švedski Volvo lansiraće dugodometnu varijantu svog FH Electric kamiona, koji može da pređe do 600 km s jednim punjenjem.

Toyota je predstavila novo specijalno izdanje svog snažnog hatchbacka GR Yaris, čija će proizvodnja biti ograničena na 51 primerak, a svaki od njih je namenjen isključivo italijanskom tržištu.

Land Rover je specijalno za američko tržište pripremio ograničeni Defender Beach, kod koga se pre svega ističe grafika inspirisanu obalom.
Najavljen električni Volvo ES90

Volvo je do sada već predstavio više električnih modela, a sledeći je na redu električni sedan ES90 koji će se praviti u fabrici koja se nalazi u provinciji Džeđijang u istočnoj Kini.
Chery FX i dalje na akciji

Iskoristite ponudu i postanete vlasnik Chery FX modela po specijalnoj ceni - 22.900 evra.

Domet električnih automobila je jedan od ključnih problema potpune transformacije voznog parka. Vozači benzinaca i dizelaša su navikli na 500, 600, čak i 1000 sigurnih kilometara bez dopune goriva i teško se mire s veoma skromnim dometom automobila na struju.

Uprava auto-kompanije Volkswagen danas se sukobila s radnicima, istaknuvši potrebu preuzimanja zajedničke odgovornosti u pokušaju da se preokrenu stvari u krizom pogođenom nemačkom automobilskom divu.

Volvo je bio jedan od prvih proizvođača automobila koji je obećao da će imati samo električnu paletu vozila, a ta prvobitna najava je objavljena u martu 2021.
Renault 17 Electric Restomod x Ora Ito

Renault je večeras predstavio novi koncept automobil inspirisan zaboravljenim modelom iz 1970-ih.

Mini Cooper SE je predmet opsežne globalne kampanje opoziva u servis. Britanski proizvođač je pokrenuo ovu kampanju, koja cilja na ažuriranje softvera na više od 140.000 primeraka.
Renault se ruga Tesli

Foto: Renault UK/YouTube
Renault je u Londonu postavio veliki reklamni digitalni oglas, strateški postavljen na stanici za punjenje. Umesto (samo) hvaljenja Scenica i njegovih prednosti, Renault je odlučio da cilja na (mnoge) vlasnike Tesle Modela Y koji tuda prolaze.