
Svi znamo da se u Engleskoj vozi levom stranom. Nećemo sada da se bavimo istorijskim razlozima zašto je to tako, pošto bismo morali da idemo stotinama, pa i hiljadama godina unazad. Naime, neki arheolozi tvrde da su i Rimljani vozili zaprege levom stranom, kao i da su rimske legije marširale levom stranom.

Potpuno je jasno da loše odluke uvek na kraju uzmu danak. Ford to tek sada počinje da shvata nakon što je uložio više od dve milijarde u električne automobile i nepotrebno žrtvovao klasične modele na kojima je marka decenijama bazirala poslovanje i imidž.
* 2.9L VR6 motor sa 911 KS, 4 Motion pogon na sva četiri točka i 5-stepeni sekvencijalni menjač

U doba u kome sve veći broj proizvođača sportskih automobila smanjuje motore i usvaja elektrifikaciju, Paganija taj trend nimalo ne zanima. Njihov najnoviji model Utopia, ima "sirovi" Mercedesov 6,0 litarski V12 s dva turbopunjača bez ikakvih hibridnih dodataka. To je zato što njegovi kupci ne žele hibrid, tvrdi Horacio Pagani, osnivač i direktor ove italijanske kompanije koja se poslednjih decenija nametnula svojim fascinantnim hiperautomobilima.
Test: Mercedes C 220 d 4MATIC

Nova „C klasa“ je toliko sofisticirana u svakom pogledu, da se je s pravom možemo nazvati „S klasom“ u kompaktnom izdanju

Nemački proizvođač radi na razvoju novog standardnog hibridnog sklopa (HEV), čije će komercijalno lansiranje označiti kraj popularnog TDI dizelaša.

Foto: Kaiserslautern Polizei
U nemačkom gradu Kajzerslauternu policija je imala pune ruke posla da dešifruje šta je sve mladi vozač (24) želeo da postigne s preradama na svom Volkswagen Passatu.

Samo mali procenat vlasnika BMW-a M5 svoje ljubimce izvodi na trkačku stazu.
Ako to i urade, uglavnom više ne praktikuju slične izlete.