
Foto: RM Sotheby’s
O ovoj kolekciji u Kaliforniji pričali su brojni ljubitelji klasičnih automobila, raspravljalo se šta je u njoj, da li je precenjena… Sada je jasno da se sastoji od niza dragulja autoindustrije i da je na prodaju.

Tesla povlači preko 9.000 automobila u SAD-u zbog dela na krovu koji bi mogao da se odvoji od vozila i poveća rizik od nesreće. To je redak slučaj povlačenja automobila ovog proizvođača zbog fizičke mane, iako je kompanija ove godine iz drugih razloga povukla već milione vozila.

Južnokorejske vlasti su nakon havarije Mercedesa EQE odlučile da povuku teške poteze.
U Seulu pripremaju novi zakon koji će zabranjivati korišćenje podzemnih garaža za sva električna vozila čije su baterije napunjene na više od 90 posto kapaciteta. Takođe, nastojaće da uvedu ograničenje punjenja na brzim javnim punjačima na 80 posto kapaciteta.

Reyn Speed Shop je nedavno u Montereju prikazao unikatni BMW Serije 8 (generacija E31) koji je nazvao BMW 858 CSL.

Razvoj, proizvodnja i prodaja električnih vozila je skup posao, a kineski tehnološki gigant Xiaomi je to otkrio na teži način, izgubivši milione lansiranjem svoje električne limuzine SU7. Međutim, i dalje prolazi mnogo bolje od nekih poznatijih brendova.

Renault je napustio američko tržište pre više od 30 godina, okončavši zvanične operacije u SAD 1987. Francuski proizvođač automobila je od tada odsutan sa tog tržišta iako se priprema za povratak kasnije ove decenije sa svojim brendom Alpine.

U Austriji je na snazi novi zakon koji reguliše bezbednost saobraćaja. Od 1. marta vozači u toj državi mogu ostati bez vozila ako su počinili težak prekršaj. Sada je ta zakonska odredba prvi put aktivirana i jedan zaplenjeni automobil ide na aukciju.

Aston Martin je jedan od najvećih automobilskih brendova na svetu, ali sudbina njegovog prvog proizvedenog automobila još uvek je misterija. Sada Aston Martin Heritage Trust pokušava da pronađe taj automobil.

Rumunija je bila jedna od zemalja socijalističkog bloka gde inženjerstvo nije imalo veliku tradiciju, ali je rukovodstvo države bilo željno da proizvode sopstveni automobil. Sredinom šezdesetih, Rumuni su postigli dogovor s francuskim Renoom, od kojeg su dobili licencu za model Reno 12.

Pitanje koje provejava poslednjih godina je da li se veliki nemački proizvođači automobila u perspektivi suočavaju s ozbiljnim problemima?