home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Tesla Cybertruck

Screenshot: YouTube

U Slovačkoj je vlasnik Cybertrucka, koji se svojim automobilom dovezao iz Češke, odlučio da testira tri tone teško vozilo u jezeru Malé Košariská, nedaleko od Bratislave. Test nije uspeo jer se navodno neuništivi automobil zaglavio.

 (Dalje)



Putevi Srbije

Vozači u Srbiji plaćaće od 10. jula veće putarine na osnovu novog cenovnika shodno odluci o visini posebne naknade za upotrebu javnog puta, njegovog dela i putnog objekta, koju su usvojili Putevi Srbije, a "zeleno svetlo" na nju dala Vlada Srbije.

 (Dalje)

Toyota RAV4

* Revolucionarni, kompaktni SUV koji je postavio temelje segmenta i tri decenije kasnije neumorno predviđa promenljive zahteve modernog života
* Od kompaktnog i agilnog predvodnika trendova do rešenja koja nude vodeću praktičnost i udobnost u klasi tokom pet generacija
* Smeo i privlačan izgled koji ga izdvaja od svih drugih
* Pobednik po ukusu kupaca širom sveta, s preko 14 miliona prodatih primeraka od 1994. godine

 (Dalje)

Škoda Kamiq

Samopouzdan, svestran i zaista moderan SUV – to je novi Škoda Kamiq. Saznajte više o ovom idealnom partneru za vožnju po urbanoj džungli.

 (Dalje)

Hyundai Ioniq 6

Da li su električni automobili spremni da krenu na duga putovanja? Mnogi vlasnici bi vam rekli da jesu i da već godinama putuju na duge pruge. Ali u Nemačkom autoklubu (ADAC) odlučili su na osnovu svog Ecotesta da analiziraju koji električni automobili vam obezbeđuju veliki komfor na putovanjima, odnosno veliku kilometražu pre novog punjenja.

 (Dalje)

Kia akcija

Pogledajte akcijske cene za najatraktivnije Kia modele u ponudi.

 (Dalje)

Chery akcija

Chery FX - Dinamičan, elegantan i spreman za svaki izazov. Sada već od 25.990 evra.

Tiggo 7 Pro - Snažan, prostran i dizajniran da zadovolji najviše standarde. Sada već od 26.990 evra.

 (Dalje)

Falsifikovani Ferrari

Kao jedan od najprepoznatljivijih svetskih brendova, Ferrari pažljivo prati situaciju na tržištu i na sve što nosi logotip marke, a nije službeno proizvedeno. Ferrarijev uspeh znači da su njegovo ime i logotip privlačni onima koji proizvode falsifikovanu robu, od majica do automobila. Ali italijanska marka ima jasan cilj, pronaći sve falsifikate i uništiti ih. Kako je nedavno objavljeno na Twitteru/X-u, Ferrari je odgovoran za uništenje više od 400.000 nelegalnih kopija prošle godine.

 (Dalje)