
Ovo su troškovi po modelima
SUV-ovi i crossoveri danas drže monopol, baš kao što su to nekad bili kompakti i delom monovolumeni. Ipak, ovakav izbor neretko je i osetno skuplji.

Pre deset godina kvarovi baterija kod električnih automobila i plug-in hibrida bili su posebno alarmantni. Ali vremena se menjaju… Sada studija koju je sproveo Recurrent pokazuje da se litijum-jonska baterija u električnom automobilu vrlo retko kvari i da, kada se dogodi, popravke uglavnom pokrivaju garancije.
(Dalje)

Automobilski inženjeri u Evropi i SAD-u mogu da zarade godišnju platu u rasponu od 140.000 do 185.000 evra, uključujući beneficije. S obzirom na to da se evropski proizvođači bore za smanjenje troškova, scena trenutno zapošljava inženjere u Južnoj Americi, Africi i Aziji.

Evropska unija smatra direktno odgovornim vlasnike plug-in hibrida za njihovu neefikasnost. Njihovi vlasnici su, prema Briselu, odgovorni za emisije koje prelaze realne granice, jer minimalno ili nikako ne koriste električni pogon. Ali, postoji i druga strana medalje.
VIDEO: Dongfeng Concept Pickup Truck inspirisan Tesla Cybertruckom

Tesla Cybertruck bi trebalo da dobije konkurenta iz Kine. Doduše, ovaj Dongfeng Pickup Truck se na sajmu u Pekingu pojavio u formi koncepta i za sada nije poznato kada će stići serijski model.

Toyota je u fazi lansiranja ne jednog, već dva električna SUV-a s tri reda sedišta, a oba će se proizvoditi u SAD.

Pretnja evropskoj automobilskoj industriji je stvarna, a da bi zaštitila evropske proizvođače od agresivnih (niskih) cena kineskih marki, Evropa bi morala da podigne zid carina oporezujući svaki automobil s 50%, prema studiji Rodhium grupe koju je preneo Financial Times.

Prodajni rezultati Škode za prvo tromesečje opet pokazuju rast prodaje. Octavia je i dalje najpopularniji model, ali i Fabia dobro prolazi u SUV eri, što dokazuje da mali automobili još nisu otpisani.