Vozio Lamborghinija i Harley-Davidsona, a primao naknadu za nezaposlene

Jedan Australijanac je od 2019. godine bio zvanično nezaposlen, ali pažnju policije je privukao svojim luksuznim automobilom i motociklom. Oba su zaplenjena, a istraga će pokazati odakle mu sve to.

Auto-kompanija Hyundai Motor ima za cilj da do 2030. dostigne 5,55 miliona godišnje globalne prodaje, što bi bio rast od 30 odsto u odnosu na 2023. godinu, saopštila je kompanija u sredu na Danu investitora za 2024.
Vozili smo još jedan novi „kosooki“ model na tržištu! Lynk & Co 01 na neki način predstavlja „zamenu“ za plug-in hibrid varijantu Volvoa XC40, jer osim vlasništva nad fabrikom, dele i platformu.

Četvrta generacija Škode Superb se sada predstavlja i u verziji Sportline, sa tradicionalnim crnim sportskim elementima dizajna i nizom specijalne opreme.

Smart je u aprilu na sajmu automobila u Pekingu pokazao Concept #5, koji je sada dobio i serijsku verziju nazvanu Smart #5.

MG Motor je objavio prve slike i kratki video novog MG ZS Hybrid+ crossover/SUV modela koji će imati svoju globalnu premijeru u oktobru. Nakon benzinskog modela ZS i potpuno električnog ZS EV modela, sada će u ponudi biti i hibridna opcija (HEV).
Najavljen novi Audi Q5

Brend sa četiri prstena će 2. septembra predstaviti treću generaciju svog najpopularnijeg SUV-a, a za sada je dostupna samo jedna najavna slika.
Kako je napravljen Elroq? Ne na uobičajen način!

Prilikom razvoja električnog Elroq-a, stručnjaci iz Škode su isprobali metodu koja nikada ranije nije korišćena. Priprema test automobila za predserijsko proizvodno testiranje bila je drugačija od uobičajene procedure: automobili su poslati na testiranje direktno sa proizvodne trake.

Popravka električnih vozila je u proseku skuplja od popravke benzinaca i dizelaša. Prema novoj Mitchellovoj studiji (firma koja nudi rešenja za procene štete), cene popravki električnih vozila, oštećenih u nesrećama, porasle su 2,5 posto u SAD-u i 3,95 posto u Kanadi tokom drugog tromesečja 2024.

Automobil predstavlja prilično veliku investiciju, pa vozači često razmišljaju o tome koliko novca su spremni da izdvoje. Istraživanje kompanije za podatke o automobilima carVertical pokazuje koliko dugo građani Evrope, uključujući i Srbiju, moraju da štede ako žele polovni automobil, u zavisnosti od prosečne plate u svakoj zemlji. Istraživanje je pokazalo da se mogućnost kupovine automobila znatno razlikuje od zemlje do zemlje. Srbi izdvajaju više od 14 mesečnih plata za polovni automobil.