home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

VIDEO: Dacia Logan



 (Dalje)



Na Salonu automobila u Parizu, koji traje od 27. septembra do 14. oktobra (27. i 28. septembar rezervisani su za predstavnike medija), Fiat predstavlja novu Pandu 4x4, Pandu Trekking, Pandu Natural Power, 500L, Freemont Park Avenue, Freemont 2.4 sa šestostepenim automatskim menjačem...

 (Dalje)

Porsche na Salonu u Parizu predstavlja i jaču dizel verziju SUV modela Cayenne.

 (Dalje)

VIDEO: 2013 Kia pro_cee'd

28 Sep 2012 - 09:00 Video Link

Nešto više o novoj Kiji pro_cee'd možete pročitati OVDE.



Honda na Salonu u Parizu između ostalog predstavlja CR-Z modelske godine 2013 i Civic sa 1.6 i-DTEC dizelašem, a tamo je takođe najavljeno da će se u evropskoj ponudi naći još jedna karoserijska verzija Civica.

 (Dalje)

Mugen Honda CR-Z RZ

28 Sep 2012 - 08:16 Tuning Link

U Mugenovoj ponudi se nalazi još jedna verzija modifikovane Honde CR-Z, i to Mugen RZ.

 (Dalje)

Mazda je krajem prošlog meseca na Salonu automobila u Moskvi održala svetsku promociju nove Mazde6 sedan, dok je nova "šestica" u karavanskoj verziji sada predstavljena na Salonu u Parizu.

 (Dalje)

Ovogodišnji Salon automobila u Parizu, koji se zvanično otvara 29. septembra i trajaće do 14. oktobra, privukao je najveće svetske proizvođače automobila koji su, međutim, zabrinuti zbog sve sumornije situacije na evropskom tržištu zahvaćenom krizom.

 (Dalje)

Bugatti je u Parizu pokazao novo specijalno izdanje Veyrona Grand Sport Vitesse.

 (Dalje)

Uzbudljiva svetska premijera, sasvim novi Chevrolet Trax, sveže izdanje popularnog mini automobila Spark, te jedinstven ambijent karakterišu prisustvo Chevrolet-a na Sajmu automobila u Parizu 2012. godine.

 (Dalje)

Mitsubishi na Salonu automobila u Parizu, sem Outlandera sa hibridnim pogonom i obnovljenog ASX-a, predstavlja i evropsku verziju modela Mirage.

 (Dalje)

Volkswagen međunarodna reklamna kampanja za novi Golf se lansira istovremeno sa svetskom premijerom ovog modela. Prva faza kampanje se fokusira na ljude i njihove prioritete u životu. Sedam ličnih pitanja stvaraju emocionalni tonalitet koji karakteriše reklamni imidž novog Golf-a u svim medijskim kanalima.

 (Dalje)

Godine 1977. BMW je postao prvi proizvođač automobila koji je ponudio vozačima priliku da izbruse i unaprede svoje veštine za volanom – i od tada BMW neprestano čini napore da usavrši vozače. Počelo je kao “škola vožnje” da bi godinama kasnije preraslo u nešto poznato kao brend “BMW Driving Experience” i “Mini Driving Experience”.

 (Dalje)

Irski pevač i kompozitor Chris de Burgh i njegova kćerka Rosanna Davison će biti prve poznate ličnosti koje će testirati novi Golf. Muzičar i manekenka će prisustvovati međunarodnoj medijskoj prezentaciji novog Golfa na Sardiniji od 5. do 7. oktobra ove godine.

 (Dalje)