Bugatti Veyron SuperSport sa 1200 konja

Glasine o još jačem Bugatiju Veyron nisu nove ("standardni" model ima 1001KS i može do 407 km/h), a poslednje nezvanične informacije kažu da će se ta verzija SuperSport pojaviti ili na Pebble Beach Concours d´Elegance događaju u avgustu ili nešto kasnije, na Salonu automobila u Parizu.
U svakom slučaju, Veyron SuperSport bi trebalo da ima 1200KS, smanjenu težinu, kao i maksimalnu brzinu od 425 km/h. Što se ubrzanja do 100 km/h tiče, pominje se vreme od samo 2,2 sekunde.
Cena još nije poznata, ali onih 30 srećnika (koliko će navodno primeraka biti proizvedeno) ionako nemaju finansijskih problema kao obični smrtnici.
Za ovo ubrzanje je već potrebno anti-G odelo!
Što čuči ovaj pored vrata, ili pravi neku "štetu" ili mu se kenja?
Ðenka
Pa, znaš da se tu na "štoku" ručno aktivira zadnji spojiler. Zato i čuči. Fina regulacija ...
Nego, zna li neko da li su nekada stavili na "crtu" F1 i ovog Veyron-a? Baš me interesuje
Zamislite da vozite ovo cudo,aj sto kosta koliko kosta,nego kolko treba za gorivo,kolko treba za jednu samo gumu,a ne sve cetiri,pa osiguranje,koje ne znam da li bi u Srbiji neko dao,fora,upalis i malo isturiras,15 litra xD hahah
Jbtttt :D
Zvanični podaci kažu da u gradu troši 40l na 100km ovaj sa 1001hp.
I nije mnogo svaki konj pije 0.04l, meni na golfu 6 2.0 140hp konj pije 0.05l
f1 bi ga dobio, da ne ptricamo u krivinama.
Mislim da je bilo u nekoj emisiji(TopGear ili 5th gear) da su pokusali da ga osiguraju ali niko nije hteo.
Set guma kosta 25,000$ a njihova zamena se moze obaviti samo u jednom servisu u Francuskoj, a to kosta 70,000$. U pitanju su Michelin PAX run flat tyres, koje se pri maksimalnoj brzini ovog automobila trose za samo 15min. Medjutim, to nije problem, posto cete sa 120l voziti nekih 12min. U gradu trosi 29l a na otvorenom putu trosi 13l (ako ga vozite kao Yuga). Pri maksimalnoj brzini trosi 78l na 100km. Po fabrickim podacima, sa 400km/h se zaustavlja za manje od 10 sec. Cena je prava sitnica-osnovni model kosta 1,223,679€ (1,700,000$), tako da, ko god ima para da kupi ovaj auto sigurno ima dovoljno kesa i za odrzavanje i eventualne popravke (samo menjac kosta 120,000$).
Samo neke zanimljive cinjenice u vezi ovog modela, cisto ako nekog zanima ;-)
Moron
nisu baš stali rame uz rame,(odvojeno su vozili)
https://www.youtube.com/watch?v=GydYsdsMBDA
Može se uočiti, ako se pažljivo prati Veyron, kako mu na auspusima ispada po 200 kinti na svakih par sekundi.
:))
p.s. Top gear je poredio F1 i Vejrona, F1 je bio malo brzi u krivinama, ali je Vejron dobijao F1 na pravcu.Ricard Hemond je izjavio da nije koristio Vejronovu Launch kontrolu (koja pomaze pri pocetnom ubrzavanju automobila), da bi tako napravio ovu trku uzbudljivijom
Set Michelin guma sa zamenom 70.000$? A meni bilo skupo da za set "michelinki"za bajs dam oko 35 $. Tesko bih ja tog Vejrona "obuvao" ...
Carobnjak
Mislio sam da bih mogao da ga pobedim mojim bajsom, ali sada, kada sam ono video, vise nisam tako siguran ...
Ma ljudi,da imam kintu i kao abramovich,opet ne bih uzeo njega...Tih 6 meseci sto bih njega popravljao i menjao neke delice,mogao bih da napravim kucu u Kaliforniji,sa prelepim pogledom na okean :D :D haha...
Bolje uzmem Aston Martin Dbs,i vozim se xD xD xD
ma ovaj sto cuci ustvari skida cd pleyer zar ste tolko coravi.
sta ga briga cd pleyer kosta ko stan kod arene :))))))))))))))
kad su u top gear-u pokusali da ga osiguraju ljudi iz osiguranja su mislili da je bugatti model Rovera xaxaxaxaxaxaaxaxxaxaxaxa
inace tolika cena servisa je iz razloga sto je volkswagen izgubio na veyronu mnogo para.
i sad vraca pare servisom :D
koji lopovi
Odusevio sam se pricom o tome kako je Ferari birao kupce za svoj top model Enzo Ferrari.Naime pri odabiru oni su izabrali one koji ce taj auto voziti,sto na stazi,sto na drugim mestima.Bas me zanima ko to moze da plati toliko puno para a da u isto vreme zna i da iskoristi sav potencijal ovog automobila.